Licentie komt dan toch ook te vervallen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef Ruud het volgende:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik bedoelde niet iedereen die naar de open dag gaat.
"Dan is het goed."quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.
K ga altijd als ik tijd heb even voor het stadionprogramma die kant op maar verder boeit die hele dag me niet. Ben ik te oud voor inmiddels.
Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat verquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Zo'n open dag zorgt voor nieuwe aanwas onder de jongsten, niets mis mee.
Ik vond het vroeger iig altijd wel leuk ..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Zo'n open dag zorgt voor nieuwe aanwas onder de jongsten, niets mis mee.
-normaal doen-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:33 schreef Doopy-X- het volgende:
-troll-
1: het is DIT topicquote:
Niet als je hier 0,0 toevoegt, neus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: het is DIT topic
2: nee, ook jullie zijn welkom bij ons hoor....tis een openbaar forum
Leuk dat we daar welkom zijn maar we hoeven jou niet hier. troll dat je bent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: het is DIT topic
2: nee, ook jullie zijn welkom bij ons hoor....tis een openbaar forum
Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet als je hier 0,0 toevoegt, tyfusneus.
Als je niet normaal kan posten moet je lekker wegblijven hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingen
Geen woorden maar daden, ik wil het nog wel eens zien met die gast. Tot nu toe lijkt het alsof hij als de grote geldschieter wil overkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef FP128 het volgende:
Het gaat weet lekker hier...Hoe dan ook, zijn er nog gasten die iets te melden hebben m.b.t het hele Michel Peridon gebeuren of is de gedachte " het zal allemaal wel ".
Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry Sjimz, maar die gast was vorige topic ook al bezig.
Dat doet niemand. Ik ben er afgelopen jaar zelf ook geweest trouwens (2 daagjes van gemaakt, jaarwisselingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat ver
Whehequote:
Komt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen probleem.
Volgende keer gewoon in FB melden of via een TR.
Dan kunnen we er in ieder geval sneller op reageren.
Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Komt goed
@ Ruud vooral de nacht van 18 naar 19 was dit jaar geweldig. Maar idd S & X verzieken het voor de kids met open dagen. Althans ik durf niet met mn nichtje van 7 te gaan.
Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Is dat dan elke open dag, dat anti-joden geblaat? Ik volg dat nooit zo...
Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Is dat dan elke open dag, dat anti-joden geblaat? Ik volg dat nooit zo...
Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd doorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...
Ik zat op KK (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.
Ga jij met de metro?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Tja, ik ben al een tijdje niet geweest. Ik praat over vorig seizoen en begin dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee.
Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muilquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd door
.....maar het boek gaat verder in het kapitalistentopic!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
En daarmee sluiten we het hoofdstuk Doopy af.
Te sneuquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vretenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vreten
Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muil![]()
Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltje
goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooit
Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
juposquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.
Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]
Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.
Ik ga het niet eens uitleggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?
Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord oefent in de voorbereiding trouwens tegen VVV. Komt ook nooit voor, een oefenwedstrijd tegen een andere club uit de eredivisie
SC Feyenoord en BVV Barendrecht, verder geen idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?
Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef Juk het volgende:
Ritmo en Happel zijn eigenlijk hetzelfde als extreem links en extreem rechts. Beide hebben een mening waarvan ze vinden dat iedereen die ervan afwijkt niet goed wijs is en ze kunnen totaal niet met elkaar overweg.
Zijn visie betreffende de relatie tussen Ritmo en mijn persoontje klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |