abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69321655
En het bijbehorende leesvoor uit het AD:
quote:
Feyenoord wacht een hete zomer
Door SJOERD MOSSOU & GERARD DEN ELT
ROTTERDAM - De directie leeft tussen hoop en vrees, nu de druk van buitenaf wordt opgevoerd. Maar hoe eensgezind is oppositie?

Juist het duo dat nooit verlegen zit om een kleurrijke mening, houdt zich politiek correct op de vlakte. ,,Het is niet aan ons daar iets over te zeggen,’’ zeggen trainer Mario Been en technisch adviseur Leo Beenhakker over de machtsstrijd achter de schermen bij Feyenoord.

Het zegt alles over de gevoeligheid van de thematiek, nu de Rotterdamse club zowel sportief als financieel volledig aan de grond zit. Het seizoen is definitief mislukt en reëel uitzicht op verbetering is er amper. Feyenoord zit aan de bedelstaf, terwijl de gesprekken met Trust-eigenaar Michel Perridon en zijn zakenvrienden deze week stukliepen.

Althans, de directie van Feyenoord zette zelf een streep onder die besprekingen. Perridon weigert zich over te geven en roert zich nog altijd. De ondernemer voert gesprekken met het bestuur van Sportclub Feyenoord, de amateurtak van de Rotterdamse club, om alsnog tot een plan van aanpak te komen. Komende week staat er een nieuw gesprek gepland tussen Perridon co en de SC Feyenoord. Volgens Perridon gaan de besprekingen over ‘een substantieel bedrag’.

De amateurtak van Feyenoord is een interessante partij, omdat het in tegenstelling tot de profclub wel bezittingen heeft; onder meer in de vorm van zo’n 53 procent van de aandelen in de NV Stadion Feyenoord. Perridon zet in op een constructie waarbij hij en zijn partners geld lenen aan SC Feyenoord, in ruil voor verpanding van de stadionaandelen. De amateurs zouden het geld dan weer beschikbaar stellen aan de profclub.

Voorzitter Aad van der Laan van SC Feyenoord wil zich zoveel mogelijk op de vlakte houden. ,,Dat is in het belang van Feyenoord en als voorzitter van deze mooie club staat dat belang altijd voorop. Maar we zijn in gesprek met investeerders.’’

De potentiële geldschieters rondom Feyenoord zijn niet meer eensgezind in hun route. Een deel van de investeerders heeft zich inmiddels losgemaakt van Perridon, onder wie Ad Sint Nicolaas. Die zakenman heeft een andere weg in gedachten voor Feyenoord. In de plannen van Sint Nicolaas moet de club middels een doortimmerd meerjarenplan gezond worden gemaakt, volgens een investeringsmodel dat vooral de weg der geleidelijkheid bewandelt.

De ‘groep Sint Nicolaas’ wenst zoveel mogelijk buiten de publiciteit te blijven, in tegenstelling tot Perridon. De eigenaar van Trust hekelt het huidige beleid bij Feyenoord nadrukkelijk en stelt dat de clubleiding geen open kaart heeft gespeeld. Perridon eiste meerdere keren, tevergeefs, een onafhankelijk accountantsrapport.

,,Ten eerste willen we volstrekte duidelijkheid over de schuldpositie, omdat we denken dat het meer is dan de 21 miljoen euro die Feyenoord aangeeft. En ten tweede willen we de zekerheid dat de lening kan worden terugbetaald. De club verzuipt intussen, maar de reddingsboei wordt afgeslagen.’’

De directie van Feyenoord stelt zich op het standpunt dat er grenzen zitten aan openheid, zolang niet duidelijk is hoeveel Perridon werkelijk in de club wil investeren. ,,Over de financiële positie van Feyenoord zijn we steeds heel open geweest, ook naar buiten toe,’’ zei directeur Eric Gudde kort na de nederlaag tegen NAC. ,,Aan die situatie is niets veranderd. De problemen zijn helder en we werken keihard om de begroting voor komend seizoen sluitend te krijgen, door fors te bezuinigen op verschillende terreinen.’’

Feyenoord bevindt zich in de zogenoemde categorie 2 van de KNVB, dat een controlesysteem toepast om de financiële situatie van clubs te toetsen. In categorie 3 zitten alle gezonde clubs, in categorie 1 wordt de situatie nijpend. Of Feyenoord daadwerkelijk in die gevarenzone terecht komt, wordt pas in oktober duidelijk. Pas dan moet de club alle cijfers en stukken indienen bij de KNVB, waarna een accountant bepaalt hoe de club er werkelijk voorstaat.

Interessant wordt de komende maanden te zien hoe de druk op de huidige directie verder wordt opgevoerd. Kritiek is er volop en in alle geledingen, maar van één sterke oppositie is vooralsnog geen sprake. Daarvoor zijn de meningen over de te volgen koers te veel verdeeld.

Zeker is dat Feyenoord een beladen zomer wacht, waarin ook op financieel gebied nog van alles kan gebeuren. De huidige clubleiding hoopt op een lucratieve transfer, zoals die van Royston Drenthe twee jaar geleden, die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren.

Spelers zoals Leroy Fer, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum maakten een uitstekende ontwikkeling door en zijn simpelweg veel geld waard. De club is daarin echter volledig afhankelijk van de ontwikkelingen op de transfermarkt. Bovendien zal een deel van de eventuele transferinkomsten automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools van Feyenoord.

Ook een - desnoods transfervrij - vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou voor Feyenoord al een opluchting betekenen. Om de begroting voor komend seizoen rond te krijgen, kan de club wel een paar topsalarissen missen. Zeker nu de huidige, duurbetaalde selectie al twee jaar faalt.

,,Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie,’’ zegt adviseur Leo Beenhakker daarover. ,,Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig, dat lijkt me duidelijk.’’
Nog een stuk uit De Telegraaf, met wat andere quotes dan het AD:
quote:
CLUB IN NOOD: Feyenoord kan momenteel zelfs geen transfervrije speler aantrekken

ROTTERDAM, zaterdag
Na een sportief mislukt seizoen verkeert Feyenoord in grote financiële problemen. De begroting wordt met ruim zes miljoen teruggebracht, zodat er totaal geen speelruimte is om broodnodige versterkingen te halen. Op dit moment kan de geplaagde club zelfs geen transfervrije speler aantrekken, omdat er op de drastisch gesnoeide begroting geen ruimte is voor een extra salaris. Te midden van alle malaise blijft de nieuwe trainer Mario Been optimisme prediken. „Natuurlijk is het een lastige situatie waarin we zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo’n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben.”

In de Maashal van Stadion Feyenoord hangt een enorme panoramafoto van de voetbaltempel, gemaakt op 8 mei 2002, de avond dat Feyenoord in de eigen Kuip met winst in de UEFA Cupfinale zijn status als voetbalgrootmacht bevestigde. Onder die foto bevindt zich een deur, waardoor de Feyenoord-spelers iets meer dan zeven jaar later, op 21 mei 2009, als geslagen honden uit de kleedkamer kwamen. Afgedroogd door NAC Breda zag Feyenoord zelfs de laatste kans op een minimale troostprijs vervliegen. De neergang van Feyenoord in één beeld gevangen.

De rampspoed die Feyenoord treft, kent geen grenzen. In dezelfde week dat het sportieve drama compleet werd, spatte ook de zeepbel van de miljoeneninvestering door ’Feyenoord-gezinde’ zakenmannen uiteen. Zoals de zaken er nu voorstaan, zal Feyenoord op eigen kracht uit het financiële moeras moeten kruipen.

Na het afbreken van de gesprekken zette Michel Perridon een frontale aanval in op de directie van Feyenoord, die door de clubleiding onbeantwoord wordt gelaten. Nuchter bekeken is het te begrijpen dat Feyenoord na drie maanden een punt zet achter de vruchteloze gesprekken, die als vertrekpunt een investering van zestig miljoen euro hadden, maar op het laatst om een lening van naar verluidt tien miljoen euro bleken te gaan. Met dezelfde tegenprestatie: verregaande invloed voor Perridon en compagnon Rob Slotboom. De poging van Perridon om via de amateurtak SC Feyenoord alsnog voet aan de grond te krijgen wordt door insiders als kansloos beschouwd.

Wat wel blijft hangen uit de hele affaire is de resolute stelling van Perridon dat de financiële situatie van Feyenoord veel slechter is dan de directie aangeeft. Waarbij hij zich behalve op zijn eigen zakelijk inzicht ook beroept op de expertise van Gerard Bouwer, gerespecteerd accountant en KNVB-official. Algemeen directeur Eric Gudde heeft op zijn beurt de afgelopen dagen bij herhaling bezworen dat de schulden maximaal 21 miljoen euro bedragen. Iets om hem aan te houden.

Feyenoord stelt bovendien dat de vergelijking door Perridon met Fortuna geen hout snijdt, omdat de club in categorie II van het licentiesysteem zit en bij een terugval naar categorie I drie jaar de tijd krijgt de problemen aan te pakken, voordat de licentie in gevaar komt.

Been en technisch adviseur Leo Beenhakker staan intussen voor de onbegonnen opgave om met een lege portemonnee het elftal een kwaliteitsimpuls te geven. Het is niet vreemd dat Beenhakker zichzelf afvraagt waar hij aan begonnen is.

Aan de andere kant blijkt Feyenoord ondanks alles nog altijd een gevoelige snaar te raken bij veel mensen. Niet alleen bij Het Legioen – er zijn alweer 29.000 seizoenskaarten verkocht – maar ook onder kapitaalkrachtige supporters. Gedurende de maandenlange gesprekken met Perridon werd een investeerder van buiten zijn groep bereid gevonden te investeren in Dani Fernandez, de enige aankoop tot nu toe. Buiten de komst van de rechtsback is er voorlopig niks mogelijk zonder externe financiering, terwijl bijvoorbeeld de transfervrije Jurek Dudek zit te wachten op een voorstel van Feyenoord.

Been: „Op zich staat er niet zo’n verkeerde selectie. Met twee à drie versterkingen heb ik er alle vertrouwen in. Als dat niet mogelijk blijkt, moeten we het met jonge talenten doen. Zowel de A- als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen moeten de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld worden.”
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:27:45 #3
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69321678
Over een maandje alweer de eerste training. Ik zou het niet erg vinden als die over een half jaar is.
pi_69321711
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef Kopbal het volgende:
Over een maandje alweer de eerste training. Ik zou het niet erg vinden als die over een half jaar is.
Ik vind dat die dure zeikende spelers lekker door mogen trainen die maand. Alleen de jeugdige verdienen vakantie, al zit dat er voor bijv. Wijnaldum niet in door Oranje.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:42:06 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69321948
Hoe verder, ja. Mij lijkt het vrij simpel.
quote:
Al het overbodige wegsaneren en de jeugd meer kansen geven. Zoeken naar transfervrije spelers op de markt, want geld voor aankopen zijn er niet, tenzij dat wordt betaald door een externe partij.

Duidelijk communiceren naar de achterban wat de doelstellingen voor de komende jaren zijn en niet krampachtig blijven proberen de top 5 te bereiken. Dat gaat de club op de duur opbreken.

Veel belangrijker is echter dat er wat in de organisatie van de club gebeurd. Sprake van een lange termijn visie is er niet, ook al zijn de problemen nu voor de kortere termijn. Zelf heb ik het idee dat Gudde en Jacobs hopen op een een buitenlandse partij die een groot deel van Feijenoord overneemt en dat er de komende tijd een tweestrijd zal ontstaan tussen aan de ene kant het huidige Feijenoord en aan de andere kant de investeerders, die weer worden gesteund door de amateurtak van Feijenoord.
Crosspost uit dit topic
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69322905
Kan die selectie er weer even uit de OP? Ik kots op die namen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:23:14 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69322913
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
Boehoe.
Elite
Tegen TTIP
pi_69322928
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Crosspost uit dit topic
Dat gaan de supporters niet accepteren van de huidige directie.
-
pi_69322948
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Boehoe.
Jij krijgt nog warme gevoelens van Hofland en Landzaat?
-
pi_69322960
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
Jij zat laatst nog te zeggen dat het top5 materiaal was kan ik me herinneren, ook niet echt consequent in je uitspraken, maar maakt niet uit hoor.
pi_69322998
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij zat laatst nog te zeggen dat het top5 materiaal was kan ik me herinneren, ook niet echt consequent in je uitspraken, maar maakt niet uit hoor.
Het gaat me om de mentaliteit. Het zijn allemaal spelers die veel beter kunnen, maar niet willen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:30:32 #12
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69323084
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het gaat me om de mentaliteit. Het zijn allemaal spelers die veel beter kunnen, maar niet willen.
Het dringt maar niet tot je door he? Ze kunnen structureel niet beter. Klaar. Deze selectie zal altijd in normale doen om positie 6 strijden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:33:03 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323138
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij krijgt nog warme gevoelens van Hofland en Landzaat?
Nooit gehad. Maar een beetje zitten janken om wat namen in een OP. Gast, hoe oud ben je?
Elite
Tegen TTIP
pi_69323156
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het dringt maar niet tot je door he? Ze kunnen structureel niet beter. Klaar. Deze selectie zal altijd in normale doen om positie 6 strijden.
Ga toch weg man mafkees, en doe je ogen eens open. Ze hebben tegen Ajax (thuis), Twente en PSV laten zien beter te kunnen dan met 4-0 kansloos tegen Nac te verliezen.

En onder van Marwijk liep dezelfde selectie (zonder Tomasson en El Ahmadi nog) op 3 puntjes een 3e plek mis. Een 5e plek is niet vanzelfsprekend voor deze kneuzen nee, maar met kei en keihard werken is die gewoon goed haalbaar.
-
pi_69323177
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Nooit gehad. Maar een beetje zitten janken om wat namen in een OP. Gast, hoe oud ben je?
Nee jij dan met je gezeik nadat ik gisteren een opmerking over die Tokkie maakte.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:38:27 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69323255
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga toch weg man mafkees, en doe je ogen eens open. Ze hebben tegen Ajax (thuis), Twente en PSV laten zien beter te kunnen dan met 4-0 kansloos tegen Nac te verliezen.

En onder van Marwijk liep dezelfde selectie (zonder Tomasson en El Ahmadi nog) op 3 puntjes een 3e plek mis. Een 5e plek is niet vanzelfsprekend voor deze kneuzen nee, maar met kei en keihard werken is die gewoon goed haalbaar.
Appels en peren.

Prestaties tijdens een wedstrijd: momentopname.
Pestaties over een geheel seizoen: realistische kwaliteitsmeting.

Feyenoord heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar ook heel veel matige wedstrijden. Als je bij de eerste vijf wilt eindigen zul je structureel moeten presteren. Dat doet Feyenoord niet. Tegen die goede wedstrijden staan ook heel veel matige wedstrijden. Roda JC, De Graafschap en NEC wonnen in De Kuip, om maar een voorbeeld te geven.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:39:02 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323262
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee jij dan met je gezeik nadat ik gisteren een opmerking over die Tokkie maakte.
Dat vind jij gek? Gut, je bent echt nog een kleuter. Had ik natuurlijk kunnen verwachten na al die kwaliteitstopics over nerds, gothics en mensen die anders zijn. Hoe zielig moet je zijn om de levensstijl van anderen t.o.v. jezelf te veroordelen als zijnde ongewoon.
Elite
Tegen TTIP
pi_69323318
een lening van 10 miljoen

begrijp me niet verkeerd, ze kunnen elke beetjes goed gebruiken--zeker nu--maar als de verhouding macht/investering scheef ligt kan ik best begrijpen dat je daar niet aan meedoet.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:42:05 #19
53267 TC03
pi_69323336
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef buddyb het volgende:
10 miljoen

begrijp me niet verkeerd, ze kunnen elke beetjes goed gebruiken--zeker nu--maar als de verhouding macht/investering scheef ligt kan ik best begrijpen dat je daar niet aan meedoet.
Bovendien omdat het ook gewoon een lening is.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:42:23 #20
123545 DatMeenJeNiet
pi_69323345
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die 3 goede wedstrijden zijn net zo incidenteel als die 1-3 tegen DGS en de 0-4 tegen NAC. Deze selectie, en vele andere overigens, kunnen gewoon niet het hele seizoen éen duidelijk niveau halen. Het zal altijd de ene keer een goed resultaat en de andere keer een dramatisch resultaat zijn, en dan wordt je gewoon zesde. En verder is het ook geen schande om met dit materiaal achter AZ, Ajax, PSV, Heerenveen en Twente te eindigen he.
pi_69323400
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Appels en peren.

Prestaties tijdens een wedstrijd: momentopname.
Pestaties over een geheel seizoen: realistische kwaliteitsmeting.
Dit seizoen is een veels te vertekende meting, neem liever vorig seizoen dan. En als je dat bekijkt eindigden we vrijwel gelijk met de nummers 4 en 5. Dan is het 3 maanden later opeens geen utopie meer om in elk geval mee te doen om de 5e plek hoor.
quote:
Feyenoord heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar ook heel veel matige wedstrijden. Als je bij de eerste vijf wilt eindigen zul je structureel moeten presteren. Dat doet Feyenoord niet. Tegen die goede wedstrijden staan ook heel veel matige wedstrijden. Roda JC, De Graafschap en NEC wonnen in De Kuip, om maar een voorbeeld te geven.
Jij staart je teveel blind op de uitslagen alleen. Kijk eens wat er bij NAC en Groningen speelt, dat is allemaal individueel niet beter dan wat er bij ons in het veld staat. Sterker nog: ik durf te beweren dat wij veel betere spelers hebben. Dat we met 4-0 verloren kwam niet door de kwaliteit maar door andere zaken zoals mentaliteit en een totaal verkeerd neergezette organisatie. Waarom denk je dat we NAC in het reguliere seizoen anders zo makkelijk konden hebben?
-
pi_69323423
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat vind jij gek? Gut, je bent echt nog een kleuter. Had ik natuurlijk kunnen verwachten na al die kwaliteitstopics over nerds, gothics en mensen die anders zijn. Hoe zielig moet je zijn om de levensstijl van anderen t.o.v. jezelf te veroordelen als zijnde ongewoon.
Nee jij bent tolerant wou je zeggen. Iedereen die niet zo denkt als jij is meteen een kankermongool of debiel volgens jou.
-
pi_69323505
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die 3 goede wedstrijden zijn net zo incidenteel als die 1-3 tegen DGS en de 0-4 tegen NAC. Deze selectie, en vele andere overigens, kunnen gewoon niet het hele seizoen éen duidelijk niveau halen. Het zal altijd de ene keer een goed resultaat en de andere keer een dramatisch resultaat zijn, en dan wordt je gewoon zesde. En verder is het ook geen schande om met dit materiaal achter AZ, Ajax, PSV, Heerenveen en Twente te eindigen he.
Klopt, maar je zou die clubs op z'n minst weerstand moeten bieden. Of denk je dat Landzaat, Hofland, Makaay, Tomasson, De Cler, Gio en alle jeugdinternationals voor niets meer interlands dan de selecties van Ajax, AZ en PSV samen op hun naam hebben staan?

Maar achter clubs als NAC en Groningen mag je gewoon niet eindigen. Dat je de ene wedstrijd overtuigend wint en de andere kansloos verliest tegen een soortgelijke tegenstander heeft ook te maken met de geestelijke toestand. Het is allemaal mentaal gezien zo instabiel zo lijkt het.
-
pi_69323567
quote:
Feyenoord is niet in staat om zich te mengen in de strijd om de handtekening van Sekou Cissé, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. De transfersom van 2,5 miljoen euro voor de aanvaller van Roda JC is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De 23-jarige Ivoriaans international wordt met tal van clubs uit binnen- en buitenland in verband gebracht.

De Rotterdamse volksclub hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools. Ook een, desnoods transfervrij, vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou volgens AD/Sportwereld al een opluchting betekenen.

"Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie", vertelt adviseur Leo Beenhakker. "Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig." Feyenoord wil vanaf komend seizoen zelfs het systeem van wedstrijdpremies afschaffen, om extra te kunnen bezuinigen.

Been laat weten er alle vertrouwen in te hebben dat het goedkomt. "Natuurlijk is het een lastige situatie waar we in zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo'n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben. Ook bij Excelsior en NEC was er niet veel geld en heb ik geleerd om inventief te zijn."

"Op zich staat er niet zo'n verkeerde selectie. En met nog twee à drie versterkingen erbij heb ik er alle vertrouwen in. En als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zullen we het met jonge talenten moeten doen. Zowel de A-jeugd als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen zullen de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld moeten worden. Dan moeten we gaan bouwen en moet niemand gaan praten over een kampioenschap."

De laatste weken worden steeds meer clubs aan Cissé gelinkt. FC Twente ziet in de Afrikaan een geschikte opvolger van de alom begeerde Eljero Elia en had reeds een onderhoud. PSV heeft naar verluidt toestemming gekregen om met Cissé om de tafel te zitten, terwijl de kersverse Franse promovendus RC Lens ook in de markt is.

Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller afgelopen week. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Martin van Geel, manager technische zaken, liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:53:49 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69323602
Was al geplaatst.

Een plek binnen de top 5 zou volgend jaar echt een wonder zijn hoor. Allemaal heel fijn dat de selectie op papier beter is, maar soms vraag ik me af of je (Ritmo) wel eens een wedstrijd van Feyenoord hebt gezien .
2000 light years from home
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:55:30 #26
123545 DatMeenJeNiet
pi_69323636
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar je zou die clubs op z'n minst weerstand moeten bieden. Of denk je dat Landzaat, Hofland, Makaay, Tomasson, De Cler, Gio en alle jeugdinternationals voor niets meer interlands dan de selecties van Ajax, AZ en PSV samen op hun naam hebben staan?

Maar achter clubs als NAC en Groningen mag je gewoon niet eindigen. Dat je de ene wedstrijd overtuigend wint en de andere kansloos verliest tegen een soortgelijke tegenstander heeft ook te maken met de geestelijke toestand. Het is allemaal mentaal gezien zo instabiel zo lijkt het.
Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:59:03 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323718
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee jij bent tolerant wou je zeggen. Iedereen die niet zo denkt als jij is meteen een kankermongool of debiel volgens jou.
Iedereen zelfs? Alleen jij hoor.
Elite
Tegen TTIP
pi_69323765
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Merkie het volgende:
Was al geplaatst.

Een plek binnen de top 5 zou volgend jaar echt een wonder zijn hoor. Allemaal heel fijn dat de selectie op papier beter is, maar soms vraag ik me af of je (Ritmo) wel eens een wedstrijd van Feyenoord hebt gezien .
Ik denk zelfs dat als je Messi naar Feyenoord haalde dat ie binnen 2 weken het voetbal verleerde en ballen van z'n voet liet springen.

Organisatorisch en mentaal klopt het gewoon niet, dat zegt niet alles over de individuele kwaliteiten. Het is aan Been en Beenhakker om wat ze op papier hebben om te zetten naar het veld.

Makaay en Gio speelden 2,5 jaar geleden nog CL, De Cler was vast international, Hofland speelde in de Duitse subtop en won daar de beker, Landzaat speelde 25 wedstrijden in de basis bij een PL-club. De jonkies spelen allemaal in de nationale jeugdelftallen. En na 1 jaar bij Feyenoord zou het opeens allemaal waardeloze rommel zijn? Zo hoog is het niveau van de eredivisie niet dat je daar niet eens de nummer 6 bij kunt benen.
-
pi_69323866
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.
Je hebt een punt, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren. Been moet daar voor zorgen.

Je moet dit seizoen niet als maatstaf nemen, maar vorig seizoen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:05:55 #30
53267 TC03
pi_69323891
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren.

Je moet dit seizoen niet als maatstaf nemen, maar vorig seizoen.
Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.
pi_69323900
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.
PSV werd met dramatisch voetbal kampioen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:06:48 #32
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69323908
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker.

Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.
pi_69323956
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Precies, kan je kind weer wat leuke woordjes aan zijn vriendjes leren de volgende dag: "kankerlijers, uitvreters etc"
Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat leren

.. en we wachten nog steeds op een reactie van Gudde -_-
pi_69323993
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.
Klopt, maar dat kan in 1 klap ook omslaan als er rust is. Zie AZ, die met 2 nieuwe aankopen waar niemand vertrouwen in had opeens van een kansloos mentaal zwak pauperelftal naar een extreem stabiele mooi voetballende kampioen.

Het zit hem in kleine dingen en Feyenoord moet nu zorgen dat er straks rust is. Als het nieuwe seizoen start mogen er geen berichten meer in de media verschijnen over het wel of niet aanblijven van Gudde of over begrotingen die niet rond komen. Laat de storm nu maar over Feyenoord heen komen, in juli moeten de zaken voor elkaar zijn, klaar.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:22:17 #35
53267 TC03
pi_69324291
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat leren

.. en we wachten nog steeds op een reactie van Gudde -_-
Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?
pi_69324910
Feyenoord
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?
Z'n moeder had geen kwaliteit geleverd, zie hier verder, want het is een beetje offtopic.
pi_69324996
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Crosspost uit dit topic
Eens met de eerste twee alinea's, maar dat heb ik al eerder laten weten. Over de rest weet ik niets .
pi_69325286
wordt mario eigenlijk nog officieel gepresenteerd?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:19:21 #39
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69325426
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:11 schreef buddyb het volgende:
wordt mario eigenlijk nog officieel gepresenteerd?
Op de open dag gok ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:49 #40
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69325611
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Op de open dag gok ik
Zit er tenminste nog iemand in die helikopter.
pi_69325625
Sjesus, wat gaan die topics snel!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is een faillissement wel de beste optie. Voor je een schuldenlast van ca. 40 miljoen euro (mocht dat bedrag kloppen) hebt weggewerkt zit je in het volgende millennium.
Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.
pi_69325812
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Luni het volgende:
Sjesus, wat gaan die topics snel!
[..]

Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.
Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:39:57 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69325847
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.
Die jaag je dan dus ook weg. Totaal onrealistisch dus.
pi_69325901
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.
Die jaag je dan dus ook weg. Totaal onrealistisch dus.
Niet onrealistisch, wel onwenselijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:08:53 #45
185115 Juk
Misschien
pi_69326461
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet onrealistisch, wel onwenselijk.
Het is ook totaal onnodig.
Een faillissement is alleen een optie als het echt niet meer te redden is.

Ik kan zo 2 redenen bedenken waarom het niet nodig is:
1. Zelfs als we de begroting niet voor elkaar krijgen dit jaar hebben we daarna nog 3 jaar om het wel goed te krijgen voordat de licentie wordt afgenomen.
2. Door de verkoop van 2 grootverdieners (Timmer en Lucius vallen al weg) ben je waarschijnlijk al winstgevend elk jaar. Zeg dat je de Cler en Landzaat verkoopt voor samen 3 miljoen bespaar je ook nog eens 2.5 miljoen aan salaris. Dan is de begroting sluitend te maken en ben je van de sores af. Want hoewel de schuld er dan nog is maak je wel winst en dat is de graadmeter voor de licentie en/of een faillissementsaanvraag.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:12:48 #46
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69326550
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zit er tenminste nog iemand in die helikopter.
denk niet dat Perridon hem uitleent.

Gewoon aan een touw vanaf de bovenrand laten komen als soort van reddingswerker in de Alpen lijkt me wel humor
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:48:52 #47
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69327222
Je vergeet dat touw tegenwoordig ook al te duur is
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:50:54 #48
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69327268
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Satioz het volgende:
Je vergeet dat touw tegenwoordig ook al te duur is [ afbeelding ]
dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.
pi_69327501
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.
Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:04:41 #50
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69327582
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ik
schaar jij mij onder die 16 jarige?
pi_69327728
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik bedoelde niet iedereen die naar de open dag gaat.
pi_69328897
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Licentie komt dan toch ook te vervallen?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:01:18 #53
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329013
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef Ruud het volgende:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik bedoelde niet iedereen die naar de open dag gaat.
Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.

K ga altijd als ik tijd heb even voor het stadionprogramma die kant op maar verder boeit die hele dag me niet. Ben ik te oud voor inmiddels.
pi_69329073
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.

K ga altijd als ik tijd heb even voor het stadionprogramma die kant op maar verder boeit die hele dag me niet. Ben ik te oud voor inmiddels.
"Dan is het goed." Jij bent toch gewoon een 16jarig kindje joh. En die dag is natuurlijk onzin.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:05:41 #55
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69329118
Zo'n open dag zorgt voor nieuwe aanwas onder de jongsten, niets mis mee.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:07:28 #56
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329166
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat ver
pi_69329276
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik vond het vroeger iig altijd wel leuk .. en je moet kids tegenwoordig vroeg indoctrineren want door middel van de resultaten gaat het hem anders niet worden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:33:29 #58
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69329853
-troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:44:38 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:35:23 #59
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69329911
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:33 schreef Doopy-X- het volgende:
-troll-
-normaal doen-

[ Bericht 21% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:44:49 ]
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:35:31 #60
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329915
-reactie op troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:45:13 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:38:59 #61
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330010
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:35 schreef De_Slagert het volgende:

[..]
-edit-
1: het is DIT topic
2: nee, ook jullie zijn welkom bij ons hoor....tis een openbaar forum

[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:45:28 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:40:32 #62
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330061
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:38 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Niet als je hier 0,0 toevoegt, neus.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:51:47 (lief doen ) ]
pi_69330064
quote:

[..]

Leuk dat we daar welkom zijn maar we hoeven jou niet hier. troll dat je bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:52:19 (lief doen) ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:42:24 #64
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330123
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Niet als je hier 0,0 toevoegt, tyfusneus.
Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingen
pi_69330217
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingen
Als je niet normaal kan posten moet je lekker wegblijven hier.
pi_69330257
Het gaat weet lekker hier... Hoe dan ook, zijn er nog gasten die iets te melden hebben m.b.t het hele Michel Peridon gebeuren of is de gedachte " het zal allemaal wel ".
75 topics = FIN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:48:50 #67
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69330313
Sorry Sjimz, maar die gast was vorige topic ook al bezig.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:49:06 #68
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330319
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef FP128 het volgende:
Het gaat weet lekker hier... Hoe dan ook, zijn er nog gasten die iets te melden hebben m.b.t het hele Michel Peridon gebeuren of is de gedachte " het zal allemaal wel ".
Geen woorden maar daden, ik wil het nog wel eens zien met die gast. Tot nu toe lijkt het alsof hij als de grote geldschieter wil overkomen.
pi_69330333
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry Sjimz, maar die gast was vorige topic ook al bezig.
Geen probleem.
Volgende keer gewoon in FB melden of via een TR.
Dan kunnen we er in ieder geval sneller op reageren.
pi_69330345
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat ver
Dat doet niemand. Ik ben er afgelopen jaar zelf ook geweest trouwens (2 daagjes van gemaakt, jaarwisseling ), maar het is inderdaad alleen leuk voor kinderen. Die mongolen op S en X verneuken dat.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
-edit-
Whehe

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:50:59 ]
pi_69330382
quote:

[..]

'Deze topic' mag ook geloof ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:51:12 #72
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69330386
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen probleem.
Volgende keer gewoon in FB melden of via een TR.
Dan kunnen we er in ieder geval sneller op reageren.
Komt goed

@ Ruud vooral de nacht van 18 naar 19 was dit jaar geweldig. Maar idd S & X verzieken het voor de kids met open dagen. Althans ik durf niet met mn nichtje van 7 te gaan.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:52:12 #73
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330420
Is dat dan elke open dag, dat anti-joden geblaat? Ik volg dat nooit zo...
pi_69330445
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

'Deze topic' mag ook geloof ik
Klopt.
En daarmee sluiten we het hoofdstuk Doopy af.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:53:40 #75
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330469
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Komt goed

@ Ruud vooral de nacht van 18 naar 19 was dit jaar geweldig. Maar idd S & X verzieken het voor de kids met open dagen. Althans ik durf niet met mn nichtje van 7 te gaan.
Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.
pi_69330472
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...
pi_69330474
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:55:07 #78
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330515
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:

[..]

Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...
Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd door
pi_69330528
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.
Ik zat op KK ( ), maar dan nog hoor je het. Maar goed, laten we er maar over ophouden.
pi_69330568
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Ga jij met de metro?
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee.
Tja, ik ben al een tijdje niet geweest. Ik praat over vorig seizoen en begin dit seizoen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:26 #81
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330579
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd door
Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muil
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:28 #82
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330581
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
En daarmee sluiten we het hoofdstuk Doopy af.
.....maar het boek gaat verder in het kapitalistentopic!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:49 #83
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330589
Feyenoord oefent in de voorbereiding trouwens tegen VVV. Komt ook nooit voor, een oefenwedstrijd tegen een andere club uit de eredivisie
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:50 #84
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330592
quote:

[..]

Te sneu
pi_69330649
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ga jij met de metro?
Metro hooligans
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:00:28 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330667
quote:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vreten
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:01:10 #87
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330697
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vreten

Wat een kNEUZEN
pi_69330706
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muil
Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltje
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:08:43 #89
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330901
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:01 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltje
Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooit
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:12:52 #90
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69331022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooit
goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:20:31 #91
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69331224
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.
pi_69331275
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:33:44 #93
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69331599
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.
jupos
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:25:08 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69333234
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]
Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_69333621
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.
Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:39:13 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69333654
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?
Ik ga het niet eens uitleggen.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:10:06 #97
185115 Juk
Misschien
pi_69334629
Ritmo en Happel zijn eigenlijk hetzelfde als extreem links en extreem rechts. Beide hebben een mening waarvan ze vinden dat iedereen die ervan afwijkt niet goed wijs is en ze kunnen totaal niet met elkaar overweg.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:21:44 #98
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69335022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord oefent in de voorbereiding trouwens tegen VVV. Komt ook nooit voor, een oefenwedstrijd tegen een andere club uit de eredivisie
Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:22:59 #99
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69335067
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?
SC Feyenoord en BVV Barendrecht, verder geen idee.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:43:43 #100
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69335674
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef Juk het volgende:
Ritmo en Happel zijn eigenlijk hetzelfde als extreem links en extreem rechts. Beide hebben een mening waarvan ze vinden dat iedereen die ervan afwijkt niet goed wijs is en ze kunnen totaal niet met elkaar overweg.
Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')