Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je zou die clubs op z'n minst weerstand moeten bieden. Of denk je dat Landzaat, Hofland, Makaay, Tomasson, De Cler, Gio en alle jeugdinternationals voor niets meer interlands dan de selecties van Ajax, AZ en PSV samen op hun naam hebben staan?
Maar achter clubs als NAC en Groningen mag je gewoon niet eindigen. Dat je de ene wedstrijd overtuigend wint en de andere kansloos verliest tegen een soortgelijke tegenstander heeft ook te maken met de geestelijke toestand. Het is allemaal mentaal gezien zo instabiel zo lijkt het.
Iedereen zelfs? Alleen jij hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee jij bent tolerant wou je zeggen. Iedereen die niet zo denkt als jij is meteen een kankermongool of debiel volgens jou.
Ik denk zelfs dat als je Messi naar Feyenoord haalde dat ie binnen 2 weken het voetbal verleerde en ballen van z'n voet liet springen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Merkie het volgende:
Was al geplaatst.
Een plek binnen de top 5 zou volgend jaar echt een wonder zijn hoor. Allemaal heel fijn dat de selectie op papier beter is, maar soms vraag ik me af of je (Ritmo) wel eens een wedstrijd van Feyenoord hebt gezien.
Je hebt een punt, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren. Been moet daar voor zorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.
Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren.
Je moet dit seizoen niet als maatstaf nemen, maar vorig seizoen.
PSV werd met dramatisch voetbal kampioen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.
Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker.
Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Precies, kan je kind weer wat leuke woordjes aan zijn vriendjes leren de volgende dag: "kankerlijers, uitvreters etc"
Klopt, maar dat kan in 1 klap ook omslaan als er rust is. Zie AZ, die met 2 nieuwe aankopen waar niemand vertrouwen in had opeens van een kansloos mentaal zwak pauperelftal naar een extreem stabiele mooi voetballende kampioen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.
Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat leren
.. en we wachten nog steeds op een reactie van Gudde -_-
Z'n moeder had geen kwaliteit geleverd, zie hier verder, want het is een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?
Eens met de eerste twee alinea's, maar dat heb ik al eerder laten weten. Over de rest weet ik nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Happel het volgende:
Hoe verder, ja. Mij lijkt het vrij simpel.
[..]
Crosspost uit dit topic
Op de open dag gok ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:11 schreef buddyb het volgende:
wordt mario eigenlijk nog officieel gepresenteerd?
Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is een faillissement wel de beste optie. Voor je een schuldenlast van ca. 40 miljoen euro (mocht dat bedrag kloppen) hebt weggewerkt zit je in het volgende millennium.
Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Luni het volgende:
Sjesus, wat gaan die topics snel!
[..]
Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.
En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
Niet onrealistisch, wel onwenselijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.
Die jaag je dan dus ook weg. Totaal onrealistisch dus.
Het is ook totaal onnodig.quote:
denk niet dat Perridon hem uitleent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zit er tenminste nog iemand in die helikopter.
dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Satioz het volgende:
Je vergeet dat touw tegenwoordig ook al te duur is [ afbeelding ]
Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.
schaar jij mij onder die 16 jarige?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |