Eens PSV is gewoon onmachtig en die kunnen het niet verwijten aan blessures.quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef pfaf het volgende:
Ik blijf het op pech 'en de hoek waar de klappen vallen' houden. Dan vind ik PSV momenteel zieker.
De 5-2 tegen Utrecht was zwar geflatteerd. Tegen Twente was het met hangen en wurgen 1-1. Waar zie jij de verbetering in. Wijnaldum kan het ook niet alleenquote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef sjimz het volgende:
Ach voetballend zijn ze niet eens heel slecht.
Die komen er wel weer bovenop.
Open er een topic overquote:Op maandag 17 november 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eens PSV is gewoon onmachtig en die kunnen het niet verwijten aan blessures.
Zwaar geflatteerd is ook weer overdreven. Feyenoord verdiende toen gewoon de overwinning.quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
De 5-2 tegen Utrecht was zwar geflatteerd. Tegen Twente was het met hangen en wurgen 1-1. Waar zie jij de verbetering in. Wijnaldum kan het ook niet alleen
Oké. Verschil is dat Feyenoord al een paar jaar bezig is om een deel van de selectie weg te saneren (overbodige spelers) om zo minder lasten te hebben en sneller de schulden te kunnen saneren. Daardoor is de selectie nu wat kleiner, wat ook goed is.quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over een paar weken geleden
Voor Van Persie hebben ze bijna niks gevangen. Het geld van Drenthe is volgens mij voor een groot deel gebruikt om de schulden weg te kunnen saneren.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben toch veel geld voor Drenthe en van Persie gevangen. Wijnaldum wordt ook 10 miljoen waard
Van Persie had jij ontdekt tochquote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben toch veel geld voor Drenthe en van Persie gevangen. Wijnaldum wordt ook 10 miljoen waard
ja, of niet. Bij Ajax hebben we ook zoveel van die talentjes gehad die noodgedwongen in de basis moesten, het redelijk deden de eerste paar keer om vervolgens roemloos naar RKC te vertrekken.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Persie had jij ontdekt toch
Dan heb je hem gewoon niet zovaak aan het werk gezien. Bij veel jonge speler wordt nog wel eens overdreven hoe goed ze zijn hoor (Fer, Pedro, Janota, Biseswar).quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet. Bij Ajax hebben we ook zoveel van die talentjes gehad die noodgedwongen in de basis moesten, het redelijk deden de eerste paar keer om vervolgens roemloos naar RKC te vertrekken.
Niet dat Wijnaldum het niet goed doet nu hoor, maar een zekerheidje voor de toekomst gaat me tever.
Potentiële basisspelers die geblesseerd zijn:quote:Op maandag 17 november 2008 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over een paar weken geleden
quote:Op maandag 17 november 2008 13:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Potentiële basisspelers die geblesseerd zijn:De Guzman Tomasson Lucius Vlaar Biseswar Bruins Landzaat Wijnaldum (?)
Dat zijn er echt wel wat meer dan waarmee Ajax te kampen heeft gehad.
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...quote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
Feyenoord komt er wel weer bovenop - kan nog wel eens de verrassing van na de winterstop worden.
De tweede ook.quote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...
Enoh, Oleguer en Sulejmani speelden gisteren gewoon, en Cvitanich en Aissati zijn niet echt basis.quote:Op maandag 17 november 2008 13:19 schreef pfaf het volgende:
[..]Stekelenburg Oleguer Vermaelen Enoh Aissati Cvitanich Huntelaar Sulejmani
Beetje moeite met lezen, niet?quote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Enoh, Oleguer en Sulejmani speelden gisteren gewoon, en Cvitanich en Aissati zijn niet echt basis.
Idd voor mijn gevoel heeft Feyenoord een beetje de problemen qua blessures die AZ geloof ik vorig seizoen had.quote:Op maandag 17 november 2008 13:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Probleem is ook dat de blessures aan blijven houden. Zodra spelers weer op het veld staan krijgen ze weer een terugslag en dan zijn ze weer weken weg. Als je dan ziet wat er gister op het veld stond dat gaat het best redelijk naar verhouding.
Blijken wij een nog grote verrassing te zijnquote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nou lekker dan... eerste wedstrijd van ons na de winterstop is tegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |