abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62552853
Na het ontslag van Jorien is het infeite kut gegaan, dat was een man met uitstraling en hart voor de club. Nu ga F'noord een Bosz aanstellen, wat een onzin.
(ja ik snap het verschil tussen Jorien en Bosz qua functie)
Het domme wat veel clubs momenteel doen is oud spelers als staf aan trekken. Gasten die jack shit bewezen hebben maar fuore maakten vroeger en daarom een naam aan een club mogen hangen..

Kijk dat je een oud speler stage laat lopen is prima, maar die Bosz is gewoon kut.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62552927
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:13 schreef Grulez het volgende:

[..]

Nou talenten heb je natuurlijk niet alleen door mazzel... En de talenten heeft Feyenoord (in mindere mate) ook gehad.
Wat ik bedoelde is dat de ene lichting die van de opleiding afkomt beter is dan de andere lichting. Dus dan kan de opleiding wel goed zijn, maar als het talent er niet is houdt dat ook op. En de lichting die Ajax destijds de Champions League bracht, was wel van uitzonderlijke kwaliteit.

Tegenwoordig speelt natuurlijk ook mee, dat talenten veel eerder weggekocht worden door met name buitenlandse clubs.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:54:54 #253
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62579711
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Interessante analyse.

Het probleem ligt hem dus niet alleen in de kwaliteit van de spelers.
Zeker niet! Daarom ook de naam Gregoor van Dijk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_62584532
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Na het ontslag van Jorien is het infeite kut gegaan, dat was een man met uitstraling en hart voor de club. Nu ga F'noord een Bosz aanstellen, wat een onzin.
(ja ik snap het verschil tussen Jorien en Bosz qua functie)
Het domme wat veel clubs momenteel doen is oud spelers als staf aan trekken. Gasten die jack shit bewezen hebben maar fuore maakten vroeger en daarom een naam aan een club mogen hangen..

Kijk dat je een oud speler stage laat lopen is prima, maar die Bosz is gewoon kut.

Ik zie nog liever Jorien terug komen dan dat Bosz bij gaat tekenen.
pi_62585196
Zie post hieronder
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62585213
Poll: Van den Herik moet terugkeren als voorzitter van Feyenoord?
  • Ja!
  • Nee!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    quote:
    Jorien van den Herik

Jorien van den Herik (Sliedrecht, 11 november 1943) is een Nederlands zakenman en ex-voorzitter van de voetbalclub Feyenoord.

In 1984 kwam hij binnen bij Feyenoord als geldschieter, voor de transfers van diverse spelers naar De Kuip. Na enkele jaren had hij, als voorzitter van de Stichting "Vrienden van Feyenoord", 3 miljoen gulden in de club gestoken. In 1988 werd hij voorzitter van de Beheerstichting en in die hoedanigheid in 1989 president van Stadion Feyenoord NV, en toen Feyenoord in 1991 bijna werd meegetrokken in het faillissement van toenmalig sponsor HCS, eiste hij een plek in het bestuur op, onder het motto: 'Als ik mijn geld kwijtraak, dan ben ik er graag zelf bij.' Nadat hij in april 1991 penningmeester was geworden van de Stichting, nam hij in 1992 het voorzitterschap over van Amandus Lundqvist.

Hij staat bekend als principieel en is nooit te beroerd om te zeggen waar het op staat. Hij is rechtuit in het aangeven voor welk belang hij staat: dat van Feyenoord.

In 2006 komt Jorien van den Herik echter, door aanhoudende financiële perikelen bij Feyenoord, waarbij de club zelfs nog enige tijd onder curatele van KNVB komt te staan, onder toenemende druk te staan om af te treden[1]. Op 4 december 2006 oordeelde Commissie-Kerkum dat de organisatiestructuur van Feyenoord gewijzigd moest worden. In het oordeel van deze commissie zou er geen plaats meer zijn voor de voorzitter. In december 2006 legde Van den Herik zijn functie neer. Zelf geeft hij trouwens aan dat het naderende einde van de FIOD-affaire en niet het advies van de Commissie-Kerkum de doorslag bij deze beslissing heeft gegeven.

Een half jaar na het vertrek van Van den Herik trok Feyenoord tot veler verrassing grote namen aan, waaronder Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland. Rob Jansen, zaakwaarnemer van onder meer Makaay en Hofland, liet weten dat Van den Herik achter de schermen een belangrijke rol heeft gespeeld in het tot stand komen van die transfers[2].

In supporterskringen wordt Jorien van den Herik dikwijls aangeduid met de afkorting GKL, wat staat voor Grote Kale Leider.
  •   woensdag 22 oktober 2008 @ 16:14:54 #257
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_62585543
    .
      woensdag 22 oktober 2008 @ 16:17:16 #258
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62585858
    Cause nobody likes rock anymore!
    pi_62586017
    Hij is aan het winnen!

Oh nee verkeerd gekeken

Jorientje moet terug!
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_62638937
    Gisteravond weer een enorm droevige avond...
    pi_62639523
    V Nijnatten in zijn column:
    quote:
    Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn.

Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop. Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.

Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.

Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.

Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.

Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.

De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen Ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
    Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:13:16 #263
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_62639838
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    V Nijnatten in zijn column:
    [..]

Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
    Ook in dit topic vind ik het een zuur kutje.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:29:21 #264
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62640363
    Mooie poll
    pi_62642107
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef Grulez het volgende:
    Mooie poll
    67 - 67
    pi_62647479
    Ik moet nog stemmen...
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:33:11 #267
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62647601
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

67 - 67
    Het ziet er toch naar uit dat hij gaat terugkeren: 75-72
    pi_62647623
    JorienVdHerik moet terug, al is het maar om zijn geniale PM´s elke keer als Ajax verliest
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:35:01 #269
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62647655
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
    JorienVdHerik moet terug, al is het maar om zijn geniale PM´s elke keer als Ajax verliest
    Ik ben eigenlijk ook wel voor een unban.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:36:46 #270
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62647694
    quote:
    Hij kan toch gewoon PM'en?
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:13:24 #271
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_62648535
    quote:
    Want zolang Ajax ook maar af en toe verliest is zelfs degradatie geen echt probleem in Rotjeknor.
    Wie dit leest is gek
    pi_62648687
    Makaay is ook gewoon een middelmatige spits geworden. Dat had ik mij heel anders voorgesteld toen hij bij Bayern weg ging .
    pi_62656845
      zondag 26 oktober 2008 @ 00:21:06 #274
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_62678891
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef fuckbuddy het volgende:

De supporters zijn het probleem!!

Het grote probleem van Feyenoord zit de club tussen de oren.. Wanneer je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen, ze moeten gewoon een paar keer op rij winnen (liefst na morgen pas..) en een aantal weken blessurevrij door zien te komen, dan komt alles vanzelf wel weer op de rails. Rust houden in de tent is het belangrijkste, wat dat betreft heeft men aan Verbeek een prima trainer.
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62681483
    Ondanks een batterij aan aankopen gaat het steeds minder. Eigenlijk deed Ruud Gullit het nog niet zo slecht.
    pi_62681715
    Die bracht in ieder geval nog internationale uitstraling mee. Tegenwoordig denk je bij Feyenoord aan de polderboer Gert-Jan Verbeek. Waarschijnlijk best een aardige man met oog voor een totaalplaatje maar niet bepaald een aansprekende man als de Katwijker Dirk Kuyt. Gert-Jan is nog niet bepaald een rotterdamse cultuurdrager. Zelfs de amsterdammer Ruud Gullit had nog een meer rotterdams imago.

Maar het seizoen is nog niet om. Laten we eerst maar eens kijken wat Gert-Jan Verbeek tot aan de kerst met deze ploeg brengt en er vooral niet teveel van verwachten. We hebben nu eenmaal geen Henk Fräser en John de Wolf meer in de selectie.
      zondag 26 oktober 2008 @ 08:22:51 #277
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_62681767
    Ruudje Dil is een van de mensen die Feijenoord in deze situatie hebben gebracht. Die paardelul hoeft zich nooit meer te vertonen in Rotterdam.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_62682180
    Ruud Gullit staat niet bekend als de beste trainer maar voor de PR kan die man goud waard zijn.
    pi_62693948
    -niet doen-

[ Bericht 90% gewijzigd door sjimz op 29-10-2008 22:26:11 ]
      Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 17:38:51 #280
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62694010
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 09:31 schreef Clara het volgende:
    Ruud Gullit staat niet bekend als de beste trainer maar voor de PR kan die man goud waard zijn.
    Ja die zou terug moeten komen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zondag 26 oktober 2008 @ 17:57:39 #281
    173605 fransbreda
    NACBREDA ® ©
    pi_62694609
    Het lijkt wel of ze niet eens in de buurt kunnen komen van dat doel.

Ow nu komt de frustratie.

edit
    Ze hebben t gevonden.
    pi_62796249
    Weer eens actueel.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:21:21 #283
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_62796605
    Wel een leuke derby volgend jaar tegen Dordrecht. En Roosendaal is ook best te doen vanuit Rotterdam!
    pi_62797033
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
    Wel een leuke derby volgend jaar tegen Dordrecht. En Roosendaal is ook best te doen vanuit Rotterdam!

Feyenoord zit nu letterlijk in de nacompetitie-om-degradatie zone
    Brutal. Fucking. Metal.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:50:53 #285
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_62797645
    Tsja, het was echt een degradatieduel. Veel strijd, slecht voetbal. Combinaties liepen niet. Maar toch was Feyenoord gevaarlijk genoeg om 'gewoon' te kunnen winnen.

Wat er mis is? Ik denk dat de dragende spelers het laten afweten. Gio en Makaay heb ik niet gezien, terwijl El Ahmadi, WIjnaldum en Fer toch goed speelden.
    De Cler was ook een drama.

Ik zou als ik Feyenoord was Verbeek niet ontslaan. Ik ben zelf voorstander van de profesionaliseringsslag die hij wil doorvoeren. Iets wat in de conservatieve voetbalwereld altijd tot veel weerstand leidt. Zo'n Derksen en Van Hanegem die dat allemaal flauwekul vinden (en niet willen zien dat veel eredivisieclubs in Europa het fysiek afleggen), Verbeek zal dit niet lang kunnen volhouden ook al was het nog vrij rustig rond zijn persoon.

En ach, als het echt fout gaat. In de eerste divisie, is het altijd een feest....en Sparta kan het weten, we zijn er geweest
      donderdag 30 oktober 2008 @ 15:23:14 #286
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_62812850
    Ik weet niet wat Gio loopt te doen, maar voetballen is het in ieder geval niet. Wel jammer, hij was één van mijn favorieten uit de Oranje select ie

Ze hebben gewoon meer spelers zoals Mols nodig, die wél zijn best loopt te doen op het veld

Maar als Ajacied treur ik er zeker niet om, lijkt me ge-wel-dig als Feyenoord 's een keertje degradeerd.

Europees voetbal? Och, we sturen Groningen wel
    AFC AJAX
      donderdag 30 oktober 2008 @ 16:04:01 #287
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_62814077
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef msnk het volgende:

Europees voetbal? Och, we sturen Groningen wel
    Ipv Ajax? Want Europees is Ajax net zo'n blamage als Feijenoord.
    pi_62818486
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ipv Ajax? Want Europees is Ajax net zo'n blamage als Feijenoord.
    Eigenlijk alleen maar vorig jaar .

Ik keek net naar het programma, maar Feyenoord moet het eerste seizoenshelft nog tegen PSV, AZ, FC Twente en NAC Breda. Dat lijken mij voor het Feyenoord van nu 0 punten. Dan blijven Vitesse, De Graafschap, ADO Den Haag, FC Utrecht en Roda JC nog over. Dat zijn ook geen clubs die op dit moment even worden opgerold. Grote kans dat na de winterstop pas een verbetering komt.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:09:44 #289
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_62818658
    http://www.vi.nl/Achtergr(...)rDanTegenstander.htm

Dat is het probleem van de laatste tijd. Tegen NEC, Willem II en Sparta hadden we recht op 9 punten. Uiteindelijk worden het er 0. Dat scheelt zoveel, niet alleen qua punten, maar dan ook qua druk en mentaal.

Het voetbal en dergelijke is niet denderend ofzo hoor, maar in alle drie de wedstrijden had Feyenoord een overwicht aan kansen en beter voetbal. En je raakt iets van vier keer het aluminium.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:10:54 #290
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_62818678
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef RayMania het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen maar vorig jaar .

Ik keek net naar het programma, maar Feyenoord moet het eerste seizoenshelft nog tegen PSV, AZ, FC Twente en NAC Breda. Dat lijken mij voor het Feyenoord van nu 0 punten.
    Dat vind ik wel heel makkelijk... PSV stelt helemaal níets voor en Twente en NAC kunnen ook best verslagen worden, mits er gescoord gaat worden..
    pi_62818761
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Dat is het probleem van de laatste tijd. Tegen NEC, Willem II en Sparta hadden we recht op 9 punten. Uiteindelijk worden het er 0. Dat scheelt zoveel, niet alleen qua punten, maar dan ook qua druk en mentaal.

Het voetbal en dergelijke is niet denderend ofzo hoor, maar in alle drie de wedstrijden had Feyenoord een overwicht aan kansen en beter voetbal. En je raakt iets van vier keer het aluminium.
    Sowieso geloof ik wel in een flow.
    En 14 punten ipv 5 is nogal een verschil ja
      donderdag 30 oktober 2008 @ 23:19:30 #292
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62825423
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Eens. Dan hadden jullie 'gewoon' rond de 8e plek gestaan.
    pi_62858889
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel makkelijk... PSV stelt helemaal níets voor en Twente en NAC kunnen ook best verslagen worden, mits er gescoord gaat worden..
    Zulke clubs hebben natuurlijk wel wat meer aanvallend vermogen dan de clubs waar Feyenoord al tegen heeft gespeeld.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 07:00:16 #294
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63280505
    De selectie is te oud en niet breed genoeg. Volgens mij alleen maar A spelers op de bank vandaag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 17 november 2008 @ 07:43:25 #295
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_63280679
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef tong80 het volgende:
    De selectie is te oud en niet breed genoeg. Volgens mij alleen maar A spelers op de bank vandaag.

Onzin en onzin.
    Als je de selectie breed genoeg wil hebben voor zo'n blessuregolf zit je met een eerste selectie van 40 man
    pi_63281266
    Er zijn teveel blessures, maar zonder die blessures waren deze jeugdspelers niet zo snel naar boven komen drijven. Tuurlijk leggen ze het fysiek nog regelmatig af en verlies je punten omdat ze nog niet ervaren zijn, maar ze leren zo 10x meer dan in het tweede of in de A1.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      maandag 17 november 2008 @ 11:19:35 #297
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_63283858
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef tong80 het volgende:

Liep gisteren een middenveld en aanval van gemiddeld 18 jaar rond volgens mij
    En heb je het aantal blessures ook in ogenschouw genomen?
      Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 11:22:35 #298
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63283908
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Liep gisteren een middenveld en aanval van gemiddeld 18 jaar rond volgens mij
    En heb je het aantal blessures ook in ogenschouw genomen?
    Ja natuurlijk maar daar had Ajax ook last van

maandag 17 november 2008 @ 11:27:51 #299
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_63284010
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maar daar had Ajax ook last van

Gisteren mist Ajax in principe alleen Huntelaar en Stekelenburg van de basis-11 als ik het goed heb.
      Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 11:33:31 #300
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63284140
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Gisteren mist Ajax in principe alleen Huntelaar en Stekelenburg van de basis-11 als ik het goed heb.
    Ik heb het over een paar weken geleden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')