Ja die zou terug moeten komenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:31 schreef Clara het volgende:
Ruud Gullit staat niet bekend als de beste trainer maar voor de PR kan die man goud waard zijn.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een leuke derby volgend jaar tegen Dordrecht. En Roosendaal is ook best te doen vanuit Rotterdam!
Ipv Ajax? Want Europees is Ajax net zo'n blamage als Feijenoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef msnk het volgende:
Europees voetbal? Och, we sturen Groningen wel
Eigenlijk alleen maar vorig jaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ipv Ajax? Want Europees is Ajax net zo'n blamage als Feijenoord.
Dat vind ik wel heel makkelijk... PSV stelt helemaal níets voor en Twente en NAC kunnen ook best verslagen worden, mits er gescoord gaat worden..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar vorig jaar.
Ik keek net naar het programma, maar Feyenoord moet het eerste seizoenshelft nog tegen PSV, AZ, FC Twente en NAC Breda. Dat lijken mij voor het Feyenoord van nu 0 punten.
Sowieso geloof ik wel in een flow.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)rDanTegenstander.htm
Dat is het probleem van de laatste tijd. Tegen NEC, Willem II en Sparta hadden we recht op 9 punten. Uiteindelijk worden het er 0. Dat scheelt zoveel, niet alleen qua punten, maar dan ook qua druk en mentaal.
Het voetbal en dergelijke is niet denderend ofzo hoor, maar in alle drie de wedstrijden had Feyenoord een overwicht aan kansen en beter voetbal. En je raakt iets van vier keer het aluminium.
Eens. Dan hadden jullie 'gewoon' rond de 8e plek gestaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)rDanTegenstander.htm
Dat is het probleem van de laatste tijd. Tegen NEC, Willem II en Sparta hadden we recht op 9 punten. Uiteindelijk worden het er 0. Dat scheelt zoveel, niet alleen qua punten, maar dan ook qua druk en mentaal.
Het voetbal en dergelijke is niet denderend ofzo hoor, maar in alle drie de wedstrijden had Feyenoord een overwicht aan kansen en beter voetbal. En je raakt iets van vier keer het aluminium.
Zulke clubs hebben natuurlijk wel wat meer aanvallend vermogen dan de clubs waar Feyenoord al tegen heeft gespeeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel makkelijk... PSV stelt helemaal níets voor en Twente en NAC kunnen ook best verslagen worden, mits er gescoord gaat worden..
Onzin en onzin.quote:Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef tong80 het volgende:
De selectie is te oud en niet breed genoeg. Volgens mij alleen maar A spelers op de bank vandaag.
quote:Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef tong80 het volgende:
De selectie is te oud en niet breed genoeg. Volgens mij alleen maar A spelers op de bank vandaag.
Ja natuurlijk maar daar had Ajax ook last vanquote:Op maandag 17 november 2008 11:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Liep gisteren een middenveld en aanval van gemiddeld 18 jaar rond volgens mij
En heb je het aantal blessures ook in ogenschouw genomen?
Gisteren mist Ajax in principe alleen Huntelaar en Stekelenburg van de basis-11 als ik het goed heb.quote:Op maandag 17 november 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar daar had Ajax ook last van
Ik heb het over een paar weken geledenquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gisteren mist Ajax in principe alleen Huntelaar en Stekelenburg van de basis-11 als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |