Nee, Loes is er nooit meer..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef superjojo het volgende:
Heb ik wat zitten wijzigen in de vaste tafelgastenlijst, zie ik dat ie nog steeds niet klopt. Of is Loes Luca nog weleens tafeldame?
quote:
quote:Op donderdag 21 mei is er geen reguliere uitzending van DWDD, maar zenden we een compilatie uit met de hoogtepunten van dit seizoen: de 'cavia' van Marc-Marie Huijbregts, Eva Jinek, Erik van Looy, Plien & Bianca en nog veel meer! Morgen zijn we er weer met een reguliere uitzending!
Ik miste Willem van Hanegem, met zijn schilderijquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Carnaval het volgende:
ik miste herman brusselmans wel in de compilatie uitzending.
prachtig moment...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef Veerboot het volgende:
Dat 'stukje stift'-fragment met Drenthe blijft echt zó kansloos![]()
Heb een topic over ze geopend. Kan hem niet meer terugvinden. Komt steeds linkjes naar John de Wolf tegenquote:
Fantopic voor DeWolffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een topic over ze geopend. Kan hem niet meer terugvinden. Komt steeds linkjes naar John de Wolf tegen
Inderdaad, hij kan er nu niet meer beter van worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef marcodej het volgende:
Ah, Van Muiswinkel. De man die op de barricade stond voor Tibet, maar na Beijing 2008 niets meer van zich heeft laten horen.
Dank je wel.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moet altijd zó lachen om Dorrestijn.
Raar dat die helemaal niks mocht zeggen, terwijl alle andere gasten wel aan het woord kwamen.quote:
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Belachelijk zeg. Ook een pedofiel verdiend een eerlijk proces. Ik snap niet hoe mensen zo kortzichtig kunnen denken.
Het is een een beetje een stelling die je dubbelzinnig op kan vatten.quote:
ik zit nu bijna een maand in Antwerpen, zo'n accent heeft ze nietquote:
Terecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is een een beetje een stelling die je dubbelzinnig op kan vatten.
Maar ik neem aan dat hij bedoelt dat ook een pedofiel verdachte een eerlijk proces verdient.
Ah dan las ik het verkeerd iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is een een beetje een stelling die je dubbelzinnig op kan vatten.
Maar ik neem aan dat hij bedoelt dat ook een pedofiel verdachte een eerlijk proces verdient.
inderdaad, waarom speelt ze eigenlijk gitaar? Vind de samenhang met haar gezang ver te zoeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:04 schreef Reddiablo het volgende:
ik zei het vorige keer al, en ik zeg het nu weer.... verschrikkelijk die Selah Sue.
Natuurlijk is hij serieus. Je moet de wet veranderen als je vindt dat er wat moet gebeuren aan pedofielen, niet de rechtsgang zelf.quote:
Lees anders ook even de andere posts, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij serieus. Je moet de wet veranderen als je vindt dat er wat moet gebeuren aan pedofielen, niet de rechtsgang zelf.
Sinds wanneer heeft ie een sik ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n irritante rotkop. Met z'n domme sik
Is niet erg, hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond in De Werelde Draait Door
De gasten van donderdag 28 mei zijn Roel Pieper, Willem van Hanegem en Sylvia Willink. Tafelheer is Beau van Erven Dorens en muziek is er van Kyteman.
Kyteman ken ik niet
Ja, ik wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is maar een vraag hoor!! Ken jij die wel
!!
Ik ben voor de Stones, de Beatles zijn nog steeds overhyped.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Overigens lijkt me die Beatles vs. de Stones avond wel heel gaaf.
Ik was 8 en voor de Stones toen ik moest kiezen van een jongen uit de 6de klasquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef Heathen. het volgende:
Beatles kon iedereen worden.. the stones niet.
Beter zo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 8 en voor de Stones toen ik moest kiezen van een jongen uit de 6de klas
Willem is al 40 jaar hetzelfdequote:
quote:
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef jmac het volgende:
Stel dan ook niet van die domme vragen matthijs
Mee eens. Al vind ik Van Hanegem wel grappig, dit was te geforceerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef -Willempie- het volgende:
Vond het veel te geforceerd allemaal, niet grappig dus. Matthijs zat teveel te azen op een leuke uitspraak van Willem.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef -Willempie- het volgende:
Vond het veel te geforceerd allemaal, niet grappig dus. Matthijs zat teveel te azen op een leuke uitspraak van Willem.
Ben jij nou voor The Beatles of voor The Rolling Stones?quote:
Rolling Stonesquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ben jij nou voor The Beatles of voor The Rolling Stones?
Hehe.
De Kromme speelt geen toneelquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef marcodej het volgende:
Geforceerd of niet (denk het niet), grappig was het wel.
En Beau was ook een prettige toevoeging.
En toch ga je volgend seizoen weer kijken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef T3rr0r het volgende:
Pfff, kan die fakking hippie niet z'n bek houden. Het ergste is, volgend seizoen plukken ze weer zo'n kutzwerver onder een brug vandaan
Hart van Nederland was er al jaren voor Man bijt hondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:15 schreef jmac het volgende:
En Man Bijt Hond.. Ook zij waren veel eerder.
Jan mulder klapte ook niet na afloop...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat overzicht/de aflevering zouden afsluiten met een nagedachtenis aan Bril.
Helaas vind ik de rest van het programma zeer leuk ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toch ga je volgend seizoen weer kijken?
Dat lijkt mij nu wel genoeg geweest. Foto volstaat wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze dat overzicht/de aflevering zouden afsluiten met een nagedachtenis aan Bril.
Nou en of en Jan wist goed wat Arie bedoelde..Wat zag Arie afschuwelijk uit in het roze met rode stropdasquote:
Daar zat ik op te wachten ..ik dacht ze laten misschien wel iets van Martin Bril zien toen hij nog tafelheer was. Dat viel mij ook tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet kunnen kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef superjojo het volgende:
Vreemd, maar ik vond Lucky Fonz deze avond voor het eerst goed.
quote:In de eerste uitzending van 'De Zomer Draait Door' ontvangen Froukje Jansen en Art Rooijakkers schrijver Charles den Tex, Judith Sargentini van Groen Links en de 25-jarige Erik Ravenstijn die de Mount Everest bedwong. Novastar doet de muzikale aftrap van de zomerse talkshow!
Hmm, niet echt interessant,quote:
Ja in juli.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht trouwens dat Harm Edens de zomerstop mocht invullen van DWDD
zie: http://zappen.blog.nl/alg(...)erstop-dwdd-opvullen
Te erg gewoon, ik had al een ergernis gelezen op TT 316, maar het is idd echt heel ergquote:
Wat vind je er zo anders aan dan normaal DWDD? Behalve de presentatoren zie ik nog weinig verschillen het is bijna een kopie van DWDDquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Roi het volgende:
Net als vorig jaar is dit weer een flinke flop..
Ik vind dit gewoon kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat vind je er zo anders aan dan normaal DWDD? Behalve de presentatoren zie ik nog weinig verschillen het is bijna een kopie van DWDD
Och.. DWDD werd de eerste weken volgens mij ook als slecht beschouwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Roi het volgende:
Net als vorig jaar is dit weer een flinke flop..
Mathijs gebruikt ook een autocue, hij leest gewoon sneller. soms te snel naar mij zinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Matthijs praat veel sneller en daardoor komt het over alsof hij veel meer over het onderwerp weet, terwijl hij net als Art en Froukje gewoon voorleest van de autocue.
(ik heb het nou over tussenstukjes als TVDD en niet over de interviews)
Het was echt heel erg, inderdaad. Hopelijk verbetert dat nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef lies1947 het volgende:
maar die presentatrice. hopelijk komt het door de zenuwen zoals ze zich gedraagt, maat het is niet om aan te horen. ze laat niemand uitpraten. ze luistert niet!!!
quote:Froukje Jansen en Art Rooijakkers ontvangen vanavond Twan Huys, Tom Egbers en de winnaars van de Lokale Omroep Awards. Muziek is er van de Engelse singer-songwriter Charlie Winston.
Haar vragen komen allemaal voorbereid over.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik trek die Froukje nogal slecht geloof ik.
Het wordt wat droevig als de 17 jarige radio amateur spontaner en natuurlijker overkomt dan Froukje... relax meid, het is maar tv!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:58 schreef superjojo het volgende:
[..]
Haar vragen komen allemaal voorbereid over.
Echt jammer dit, huppelkutjes die linksom of rechtsom presentatieklussen krijgen aangeboden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Het wordt wat droevig als de 17 jarige radio amateur spontaner en natuurlijker overkomt dan Froukje... relax meid, het is maar tv!
Dank je wel.quote:
Nouja ze deed het wel goed bij Sixpack en Llinke Soep.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt jammer dit, huppelkutjes die linksom of rechtsom presentatieklussen krijgen aangeboden.
Nog zonder tong.quote:
Nou ja Tom is ook niet veel..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Mechamage1982 het volgende:
"Maar dat denkt Mohammed Ali niet alleen" probeert Froukje...
"Euh ja..." antwoordt Tom Egberts, licht geirriteerd dat ie uit zn redenatie gehaald wordt...
EPIC fail!
Enige wat hij goed kan is van de autocue en de blaadjes lezen. Als hij zelf een gesprek aangaat, wordt hij net zo bestuurbaar als een op hol geslagen F16.quote:
Daar gaat het mij ook mede overquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet ik het ook alleen van sportfeiten hebben, maar ik ben net iets spontaner en ludieker.
Het gaat er ook helemaal niet om dat hij fan is, hij zit daar als presentator van Andere Tijden Sport.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hij lult de boeken na.
Is helemaal geen fan.
Mohammed Ali The Greatest![]()
Ze zegt consequent Daila Lama in plaats van Dalai Lama.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik trek die Froukje nogal slecht geloof ik.
Dezelfde vraag aan jou dan. Wat zou je aan Mohammed Ali vragen als je de kans kreeg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grotere Ali fan dan Tom Egberts.
Maar goed hij is een BNer
Ik ben weliswaar tong80 niet, maar als ik Cassius Clay een vraag zou mogen stellen was het deze:quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:19 schreef mcyodogg het volgende:
Dezelfde vraag aan jou dan. Wat zou je aan Mohammed Ali vragen als je de kans kreeg?
Nee toch hé? Wat afgezaagd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar tong80 niet, maar als ik Cassius Clay een vraag zou mogen stellen was het deze:
waarom ben je moslim geworden?
http://wiki.answers.com/Q/Why_did_muhammad_ali_become_a_muslimquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar tong80 niet, maar als ik Cassius Clay een vraag zou mogen stellen was het deze:
Geert Wilders is ook al bijna bekeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:43 schreef Stefan het volgende:
http://wiki.answers.com/Q/Why_did_muhammad_ali_become_a_muslim
Ik vind het bizarder dat Cat Stevens ooit moslim werd.
Ja echt jammer. Twan had hartstikke interessante dingen te vertellen, maar hij werd eerder door de vragen tegen gehouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:07 schreef Stefan het volgende:
Wat slecht zeg, die Froukje kan niet interviewen, en die gozer wil zelf de show srtelen. Ze stellen vragen door elkaar heen en luisteren niet naar de antwoorden.
Waarom gebruik je nog zijn slavennaam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Of iets voor Sixpackquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef marcodej het volgende:
Froukje zou een goede Jakhals zijn... Die moet op straat, itempjes maken. Dit ligt haar duidelijk niet. Ik hoop dat het gedurende de looptijd van dit programma nog komt.
+ 15 seconden muziek. (Engels van Froukje is trouwens toch weinig mis mee? Jammer dat ze de bandnaam bijna vergat, dat dan weer wel)quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef Mechamage1982 het volgende:
En dan nu een nieuw lesje MAVO-Engels met Froukje... Here goes!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
Geil wijffie zit er in de zaal met dikke tieten gek zoeen blonde![]()
( . ) ( . )
Likkerbarendlekker.... de rest ken ik niet meer van de reclamequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef Paul het volgende:
Geil wijffie zit er in de zaal met dikke tieten gek zoeen blonde![]()
( . ) ( . )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |