Hartstikke verstandig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef lies1958 het volgende:
juist verstandig dat ze nu naar bed gingen die meiden. Ze voelde dat ze teut waren en gingen daarom slapen.
haha rot opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
overigens gaat bij het 10 jaar FOK! feest ook om 12 uur alles uit.
mooie tijd hoor
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al drie weken bivak erop zitten hè, zoveel kunnen ze vast niet meer hebben, het hakt er natuurlijk toch wel in.
Ze doen het toch voornamelijk zelf. Zodra de drank op is, willen ze slapen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
werkelijk niet. zaterdagavond half twaalf gewoon keihard nee verkopen als iedereen smeekt om alcohol.
Maar ik heb me er twee keer eerder druk over gemaakt. Ben niet van plan dat nog een keer te doen. Ik ga zo lekker m'n nest in.
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
ik zag volgens mij pim de 3e slaapzak pakken toen jeroen en eline begonnen met stoeien om de andere slaapzakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die ging juist meehelpen met die 2e te pakken te krijgen. blijft vreemd, misschien marielin die ongemerkt haar bed uit is gegaan
Een kans op een goede hoop is nog steeds aanwezig...quote:
Ik opteer voor een Polletje:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.
Komt dat ook on stream, volgende week vrijdag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.
Tuurlijk! (iig de finale en de aftermath).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt dat ook on stream, volgende week vrijdag?
en zo is het! een glasje ranja is goed genoeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.
Die kerel gaat rare dingen doen indien hij nu nog meer krijgt.
Meer Meer Meer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer Meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.
Ik zie dit ook nog wel gebeuren. 1 biertje nog ;')quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Een kans op een goede hoop is nog steeds aanwezig...
[ afbeelding ]
valt best mee,z e zijn wel wat gewend!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.
We kunnen ze nu wel tot een uur of 4 voeren met drank maar dan krijg je tot zondagavond hele saaie streams
dus jeroen bepaalt uiteindelijk? zonde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Straks hangt ie er in bij Eline jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zonde, et kwam net lekker op gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.
omg, ga naar het eo-forum ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo is het! een glasje ranja is goed genoeg!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef D. het volgende:
Als men TT's gaat aanpassen is voor mij de lol eraf
Tot morgen
Ja dat is een feit. Bewijst hij nu op dit moment ook. En dat voor 10000 euro die hij niet eens nodig heeft volgens eigen zegge zegt hij zich wel heel erg voorschut.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
als dat zo is dan gaan bram en bart naar beneden en pleuren 'm de bunker uit. klaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Straks hangt ie er in bij Eline ja
Kom er maar weer in Danny
Welnee, gewoon dronkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén woord: Pathetisch!
quote:
De streamers tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
dus jeroen bepaalt uiteindelijk? zonde.
Dat is het gelijk van de spijtoptant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim zit hem hardop uit te lachen als Jeroen hem betiteld als "Stille sukkel"
ach zolang jij maar geen drank op hebquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
Marielin, Marielin: ik wil hem erin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
Een dronken lulverhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind dit nu al interessanter dan de afgelopen 20 dagen streams bij elkaar...
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Mwhaahh dat bevalt te bezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef FuTilE het volgende:
Strategisch is dit overigens 'niet zo handig' van Jeroen, dat dan weer wel..
de jimmy woo kom jij niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Moet er NU drank de bunker in?Ja, ze mogen meer drank, wij bepalen dit, niet de redactie! Nee, ze hebben al genoeg gehad! En wij bepalen dit, niet de redactie! De redactie bepaalt dit en mag dit dus zelf bepalen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
PS: Dit is een bindende poll voor de bunker redactie!
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Nee idd, je er boos om maken gaat dit niet veranderenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
Weet je dat wel te vinden Jimmy Woo, of alleen maar van horen zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de jimmy woo kom jij niet in ben ik bang![]()
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgen
M.a.w. de streamers hebben geen gehoor omdat het maatschappelijke gezien niet verantwoord isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!
Dat komt omdat er ineens geluid uit komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Pim is vrij fel (voor zijn doen).
Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
natuurlijk wel, hij wil nog wel een leuk verhaal vertellen dat is leuk en laat hem lekker, jij bent toch ook jong geweest offe je bent nog jongquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.
Wat SOMMIGE streamers willen zien......ik hoef hem de komende week helemaal niet meer te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
nouja als je zin heb ?quote:
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijkt
bos in utrecht hoorde ik en dan campen we daar ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?
kut programmaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
Feestje al over![]()
Zonder bunkerlied naar bed, en dat kan zomaar ?
anders had ze dr toch wel uitgevlogenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
het publiek stemt vooralsnog voor meer drank. dus er MOET nu meer drank naar binnen. anders is het kiezersbrdrog, dat begrijp je wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.
Misschien, heel misschien dan he, Komt Pim nu echt eens losquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alt is zwaar verpauperd sinds een paar jaar
The Dark Side was aan het loskomen.quote:
RTFTquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders had ze dr toch wel uitgevlogen
al was ik een pro stemmeriemand zien lijden is veel toffer
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
haha ik hoop dat jeroen nog ff doorgaat... wel lache dit hoe die pim aanpakt.
Hey chickquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ahhh, daar is mijn Favoriet, Jimbo
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
Enfin, het hele stel is weer klaarwakker
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het niets meer gaat opleveren, wellicht enkel in negatieve zin.... en het is ook geen DGKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Maanvis het volgende:
het erge is dat hierna fase 3 ingaat en we dus nooit meer de dronken bunkerraars zullen zien
iedereen si welokom!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
dacht 't nie he? Jeroen zat om drank te schooien in de isoleer en de dames gingen lekker los met Pim...aandacht afgeleid van Jeroen, jammer, cameramomentje wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.
oiedereen is welkom, en als je je niet welkom voelt kom je rond jimbo zitten ,ik bne heel gezellig en praat met iedereen , een leuke avond gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
gewoon zn beloop laten, gaat prima tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef Lavenderr het volgende:
Kan de redactie nu niet zeggen: allemaal eruit ?
En de conversatie voortzetten aan tafel onder het genot van een hapje en een drankje?
de streamer bepaalt, en als je aan die papzakken duidelijk maakt dat de streamer meer drank in de bunker wil (wat nu het geval is, zi ede poll), dan staan ze vanzelf weer op en gaan weder verder met alles. want ze zijn onze slaven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het niets meer gaat opleveren, wellicht enkel in negatieve zin.... en het is ook geen DGK
En Jeroen kan de pleuris krigenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef Lavenderr het volgende:
En nu gaat het over beffen en bossen haar
Met drank op komt de ware aard van iemand naar bovenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jeetje, wat heeft die Jeroen een nare dronk over zich. Naar mannetje als je hem zo bezig ziet.
Wedstrijdje doen?quote:
op jou vriendin ?quote:
quote:
Ze gingen vrijwillig, en zelfs voor twaalven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
Zijn ze nu wel of niet naar bed gestuurd? Zo ja heeft dit niet naar ned gaan van Jeroen dan consequenties voor de groep?
SANctie, dat is een Sanctie, en een vette ook. ohhh wat zieligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
]
Ze gingen vrijwillig, en zelfs voor twaalven.
je wint bvb al danquote:
Nope, lagen even voor 24 uur in bed en geen bunkerlied gehoordquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
Zijn ze nu wel of niet naar bed gestuurd? Zo ja heeft dit niet naar ned gaan van Jeroen dan consequenties voor de groep?
Dan komt ie van een koude kermis, die doet het niet voor minder dan een slof sigarettenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat 'ie nou écht proberen Marielin te versieren.. ?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Herman Brusselmans kan er ongemerkt een pijp bij roken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat is Herman Brusselmans
Dan is het wachten op het bunkerslaapliedje...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gingen vrijwillig, en zelfs voor twaalven.
kan, maar dat gaan ze niet doen vrees ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef Lavenderr het volgende:
Kan de redactie nu niet zeggen: allemaal eruit ?
En de conversatie voortzetten aan tafel onder het genot van een hapje en een drankje?
En Pim gaat winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze RLS gaat eindigen zonder uitwisseling van genitale sappen, mark my words
Ik voel een poll aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wint bvb al dan
of ik moet eline nemen
Ja, gaat wel goed met hem hoor, beetje rode wangentjes en een hard plassertje, het gaat over sex, dus die jongen wordt er een beetje blue van.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef mooiiiiii het volgende:
Jeetje ik word iedere keer van de site afgegooid maar gaat goed met Pimmie?
Yep. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat 'ie nou écht proberen Marielin te versieren.. ?
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag ik hopen!quote:
idd. pubergroepje.quote:
Dat mag ik hopen!quote:
quote:
Poll: Wie krijgt watquote:
Eigenlijk ben ik het nu wel met hem eens .. Dat domme gezeik om hem heenquote:
Vrouwen met vriendjes, het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. jaja.. "Mijn Vriend.." die kreet is altijd gegarandeerd de ultieme verslapper...![]()
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed met hem hoor, beetje rode wangentjes en een hard plassertje, het gaat over sex, dus die jongen wordt er een beetje blue van.
Yup.. dood spel gegarandeerd...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Vrouwen met vriendjes, het zou verboden moeten worden
in dit geval niet. en het is nu toch al te laat. het feest is over, de muziek en het licht zijn uit, de sfeer is pleitos en over een kwartier slaapt iedereen, of je krijgt nog drie of vier uur slap gezanik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
danny, je hoeft helemaal niet naar bed.. de streamer heetft bepaald dat er drank naar binnen gaat dus er gaat drank naar binnen.. de redactie luistert heus wel naar ons.
Pimmetje raakte Eline al bijna aan.... had voor deze move extra gezopen... allemaal voor niets...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. pubergroepje.
nu praten ze erover, met een extra fles drank hadden ze het nu aan het DOEN geweest(niet echt, maar het was wel gezelliger geweest en we hadden gewoon licht gehad).
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gaf op een goede en duidelijke manier haar grens aan, tegen Jeroen.
Hopelijk is die boodschap ook boven goed aangekomen, want Jeroen heeft zelf al meerdere malen aangegeven om andere plannen te hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Pak de zes spreitjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
of er worden over een uur weer spullen uit het huis gehaaldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Danny het volgende:
[..]
in dit geval niet. en het is nu toch al te laat. het feest is over, de muziek en het licht zijn uit, de sfeer is pleitos en over een kwartier slaapt iedereen, of je krijgt nog drie of vier uur slap gezanik.
tja.. geen party people in de redactie, dan krijg je dat. maargoed, misschien gat jeroen vannacht nog bij ieman liggen, kunnen we lachenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Danny het volgende:
[..]
in dit geval niet. en het is nu toch al te laat. het feest is over, de muziek en het licht zijn uit, de sfeer is pleitos en over een kwartier slaapt iedereen, of je krijgt nog drie of vier uur slap gezanik.
Beiden krijgen geen van deze optiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Wie krijgt watBeide Marielin Beide Eline Jimbo krijgt Marielin HiDiHo krijgt Marielin Jimbo krijgt Eline HiDiHo krijgt Eline
Tussenstand:
[ afbeelding ]
say no more
Kutpollquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Wie krijgt watBeide Marielin Beide Eline Jimbo krijgt Marielin HiDiHo krijgt Marielin Jimbo krijgt Eline HiDiHo krijgt Eline
Tussenstand:
[ afbeelding ]
say no more
nou ja, geen idee of huub er is, maar toen die er de vorige keer was werd 't ook afgenokt. en huub lijkt me dan weer wel een feestbeest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja.. geen party people in de redactie, dan krijg je dat. maargoed, misschien gat jeroen vannacht nog ieman verkrachtn, kunnen we lachen
Dat kan niet hé, we controlquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beiden krijgen geen van deze opties
Waarom minpunten? Is toch prima?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Danny, kom er maar inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
jeroen ligt in het bed waar ik eerst in lag
je verveelt je ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
liever iets ..minder hangendsquote:
Had je er bij willen liggen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
Gaat het voor de rest wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zoen waar, wanneer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
Ze is niet veranderd, ze was al irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
elientje begniet een beethje vervelend te worden!
Eline is een bim-bo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Ja schandelijk he, zo iets doe je dan toch niet, of lekker zoenen en de rest of helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een vadercomplexje? Ik moet er, als veertiger, trouwens niet aan denken om met zo'n puber op te trekken. Weer naar alle speel- en dierentuinenquote:
quote:
die staat!quote:
Cool niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
![]()
[..]
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??
----quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Danny het volgende:
[..]
kan, maar dat gaan ze niet doen vrees ik.
misschien bij de casting voor TB2 eerst een pre-party geven waarbij iedereen lamgevuld wordt met alcohol zodat dit soort onzin wordt voorkomen en eventuele feestjes niet onnodig te hoeven worden afgekapt.
Niet te hopen dat ze in fase3 de peuken eruit doen en marielin dan agressief wordt bv. Dan gaat er dus blijkbaar ook een pakje peuken naar binnen, 'want anders gaat ze gekke dingen doen'.
Verklaart overigens achteraf misschien ook waarom er peuken e.d. voor Peter binnen kwamen. Om te voorkomen dat hij gekke dingen zou gaan doen.
maar goed. ik zuip m'n koffie nog op en dan ga ik, wederom met het gevoel dat ik na bijna 4 uur Kill Bill 1 & 2 de ontknoping moet missen, afnokken.
dat is mooi praat tegen de breezertjes .... die trappen er wel inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Danny het volgende:
van begrafenisondernemen naar patholoog-anatoom?
ja, en als je receptioniste bent in een ziekenhuis ben je ook een jaar later hersenchirurg...
Oh, en dit zijn natuurlijk puberdesillusies. Je was toch fan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:
Eline is 21, heeft van dr 15e tot kort geleden in vaste relatie gezeten, 1x gekust met iemand toen... en ze heeft met meerdere mannen gekust die ~38 waren... ik hoop dat dat afgelopen maand ofzo was en niet toen ze 15 was
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bed wel verschoond ondertussenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
iedereen die dat wil mag komen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
----
maar mag ik nu ook komen, of heb ik er overheen gelezen?
met je zak tot de grondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij een man van 40 hangt het toch nog niet?
Nou, dan ben je iig niet helemaal op de hoogte?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
iig begrijp ik nu waarom Bart nu al 30 is en nog steeds geenv aste relatie heeft gehad.. die vrouwen willen allemaal dampende sex na het voorspel.. maar Bart komt nooit verder dan het voorspel.
PS: Excusez moi als ik vervelend over kom... af en toe ben ik net jeroen
Ik dacht dat het de bakkebaarden warenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
iig begrijp ik nu waarom Bart nu al 30 is en nog steeds geenv aste relatie heeft gehad.. die vrouwen willen allemaal dampende sex na het voorspel.. maar Bart komt nooit verder dan het voorspel.
Fan is een groot woord. Maar 15 en 38 is gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, en dit zijn natuurlijk puberdesillusies. Je was toch fan?
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Hear hearquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dat zal ook echt niet gebeuren maar een beetje zelfspot is leuk
OMG lolligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben een beetje gek op het Italiaans, al versta ik er nog niet de helft van. Maar dan is het toch echt BIMBA (vrouwelijk voor klein meisjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een bim-bo.
Ze is best lief, schattig, uit een goed nest, positief ingesteld en mooi genoeg om zonder al te veel gedoe in het gelijk gesteld te worden. Daarom is ze ook een bimbo.
33 dacht ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?
Onder Marielin gaan liggen? Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Espabilado het volgende:
Is een heel bunkbed vrij en dan gaat onder Marielin liggen![]()
akelige oma's doen dat ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.
ja ja.. als bedden konden praten...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
OMG lollighet bed wat Danny, Renate en Jeroen samen hebben gedeeld
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Maar 15 en 38 is gewoon ranzig.
En dat ze het blijkbaar tof vind dat de ene advocaat was en de ander schrijver is ook een beetje
Maar die prikkenquote:
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.quote:
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat...Hebberig,willen willen..en Jeroen heeft een kindje ... grr ik ben boos,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.
Ik is naiefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.
Not too surprising, right?
Goed voor je nachtrust, 'k ga pokerenquote:
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
als mensen kritiek willen geven doen ze dat toch wel, daar zie ik zelfpot los van je moet toch kunnen lachen om jezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Zelfspot:
Zelfspot wordt wel de beste vorm van zelfkennis genoemd. Vaak is het echter een verdedigingsmechanisme, bedoeld om eventuele critici de wind uit de zeilen te nemen.
Aanrandingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat.
Ugh jaa... of drie zoenen links rechts links maar dan veel te dicht bij je mond.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
we weten alles al. mag ik hopen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja ja.. als bedden konden praten...
ëén gegadigde hier, Jimboquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
Italiaans is zonder meer een mooie taal, maar ik doelde meer op het wiki-certified typequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben een beetje gek op het Italiaans, al versta ik er nog niet de helft van. Maar dan is het toch echt BIMBA (vrouwelijk voor klein meisje)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja ja.. als bedden konden praten...
31 volgens mij BB was hij 21 en is 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?
en de rest was allemaal nuchterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.
uhhh snap ik dit nog wel met drank opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Zelfspot:
Zelfspot wordt wel de beste vorm van zelfkennis genoemd. Vaak is het echter een verdedigingsmechanisme, bedoeld om eventuele critici de wind uit de zeilen te nemen.
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.
mooi kut dit.
weer een avond voor jan lul wakkergebleven
Oi je hebt haters en lovers blijkbaar. Neem het in de midden. Ik mag je welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
als mensen kritiek willen geven doen ze dat toch wel, daar zie ik zelfpot los van je moet toch kunnen lachen om jezelf
Dus Huub, of wie daar ook zit... ik verwacht binnen 2 uur dat ze uit hun bed geknalt worden metquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:56 schreef Espabilado het volgende:
Misschien is het een Spaanse bunker, daar begint het nachtleven pas om half 3. Dit was indrinken en een dutje
nou laten we nou niet met Giphart gaan fucken pleasequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.
Not too surprising, right?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi je hebt haters en lovers blijkbaar. Neem het in de midden. Ik mag je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |