mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
Gaat het voor de rest wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
jeroen ligt in het bed waar ik eerst in lag
Zoen waar, wanneer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
Ze is niet veranderd, ze was al irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
elientje begniet een beethje vervelend te worden!
Eline is een bim-bo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Ja schandelijk he, zo iets doe je dan toch niet, of lekker zoenen en de rest of helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een vadercomplexje? Ik moet er, als veertiger, trouwens niet aan denken om met zo'n puber op te trekken. Weer naar alle speel- en dierentuinenquote:
quote:
die staat!quote:
Cool niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
![]()
[..]
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??
----quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Danny het volgende:
[..]
kan, maar dat gaan ze niet doen vrees ik.
misschien bij de casting voor TB2 eerst een pre-party geven waarbij iedereen lamgevuld wordt met alcohol zodat dit soort onzin wordt voorkomen en eventuele feestjes niet onnodig te hoeven worden afgekapt.
Niet te hopen dat ze in fase3 de peuken eruit doen en marielin dan agressief wordt bv. Dan gaat er dus blijkbaar ook een pakje peuken naar binnen, 'want anders gaat ze gekke dingen doen'.
Verklaart overigens achteraf misschien ook waarom er peuken e.d. voor Peter binnen kwamen. Om te voorkomen dat hij gekke dingen zou gaan doen.
maar goed. ik zuip m'n koffie nog op en dan ga ik, wederom met het gevoel dat ik na bijna 4 uur Kill Bill 1 & 2 de ontknoping moet missen, afnokken.
dat is mooi praat tegen de breezertjes .... die trappen er wel inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Danny het volgende:
van begrafenisondernemen naar patholoog-anatoom?
ja, en als je receptioniste bent in een ziekenhuis ben je ook een jaar later hersenchirurg...
Oh, en dit zijn natuurlijk puberdesillusies. Je was toch fan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:
Eline is 21, heeft van dr 15e tot kort geleden in vaste relatie gezeten, 1x gekust met iemand toen... en ze heeft met meerdere mannen gekust die ~38 waren... ik hoop dat dat afgelopen maand ofzo was en niet toen ze 15 was
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bed wel verschoond ondertussenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
iedereen die dat wil mag komen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
----
maar mag ik nu ook komen, of heb ik er overheen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |