tja.. geen party people in de redactie, dan krijg je dat. maargoed, misschien gat jeroen vannacht nog bij ieman liggen, kunnen we lachenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Danny het volgende:
[..]
in dit geval niet. en het is nu toch al te laat. het feest is over, de muziek en het licht zijn uit, de sfeer is pleitos en over een kwartier slaapt iedereen, of je krijgt nog drie of vier uur slap gezanik.
Beiden krijgen geen van deze optiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Wie krijgt watBeide Marielin Beide Eline Jimbo krijgt Marielin HiDiHo krijgt Marielin Jimbo krijgt Eline HiDiHo krijgt Eline
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
say no more
Kutpollquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Wie krijgt watBeide Marielin Beide Eline Jimbo krijgt Marielin HiDiHo krijgt Marielin Jimbo krijgt Eline HiDiHo krijgt Eline
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
say no more
nou ja, geen idee of huub er is, maar toen die er de vorige keer was werd 't ook afgenokt. en huub lijkt me dan weer wel een feestbeest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja.. geen party people in de redactie, dan krijg je dat. maargoed, misschien gat jeroen vannacht nog ieman verkrachtn, kunnen we lachen
Dat kan niet hé, we controlquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beiden krijgen geen van deze opties
Waarom minpunten? Is toch prima?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Danny, kom er maar inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
jeroen ligt in het bed waar ik eerst in lag
je verveelt je ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Eline gaf op een goede en duidelijke manier haar grens aan, tegen Jeroen.
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
liever iets ..minder hangendsquote:
Had je er bij willen liggen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
Gaat het voor de rest wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zoen waar, wanneer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
Ze is niet veranderd, ze was al irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
elientje begniet een beethje vervelend te worden!
Eline is een bim-bo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Ja schandelijk he, zo iets doe je dan toch niet, of lekker zoenen en de rest of helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een vadercomplexje? Ik moet er, als veertiger, trouwens niet aan denken om met zo'n puber op te trekken. Weer naar alle speel- en dierentuinenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |