mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
Gaat het voor de rest wel goed met je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
jeroen ligt in het bed waar ik eerst in lag
Zoen waar, wanneer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Te laat ,ik heb niet veel gezien ,maar wel de zoen op deze site ,Had ze dan ook niet moeten doen.Ze vind Jeroen soms eng,dan ga je er toch niet mee zoenen
jazeker.. maak jij je daar zorgen om dan??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
jeroen ligt in het bed waar ik eerst in lag
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
Ze is niet veranderd, ze was al irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
elientje begniet een beethje vervelend te worden!
Eline is een bim-bo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:41 schreef Espabilado het volgende:
Eline is zon type die het op 40 jarigen doet.... minpunten
Ja schandelijk he, zo iets doe je dan toch niet, of lekker zoenen en de rest of helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Een vadercomplexje? Ik moet er, als veertiger, trouwens niet aan denken om met zo'n puber op te trekken. Weer naar alle speel- en dierentuinenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |