Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Maar 15 en 38 is gewoon ranzig.
En dat ze het blijkbaar tof vind dat de ene advocaat was en de ander schrijver is ook een beetje
Maar die prikkenquote:
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.quote:
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat...Hebberig,willen willen..en Jeroen heeft een kindje ... grr ik ben boos,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.
Ik is naiefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.
Not too surprising, right?
Goed voor je nachtrust, 'k ga pokerenquote:
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
als mensen kritiek willen geven doen ze dat toch wel, daar zie ik zelfpot los van je moet toch kunnen lachen om jezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Zelfspot:
Zelfspot wordt wel de beste vorm van zelfkennis genoemd. Vaak is het echter een verdedigingsmechanisme, bedoeld om eventuele critici de wind uit de zeilen te nemen.
Aanrandingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat.
Ugh jaa... of drie zoenen links rechts links maar dan veel te dicht bij je mond.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
we weten alles al. mag ik hopen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja ja.. als bedden konden praten...
ëén gegadigde hier, Jimboquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |