Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
natuurlijk wel, hij wil nog wel een leuk verhaal vertellen dat is leuk en laat hem lekker, jij bent toch ook jong geweest offe je bent nog jongquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.
Wat SOMMIGE streamers willen zien......ik hoef hem de komende week helemaal niet meer te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
nouja als je zin heb ?quote:
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijkt
bos in utrecht hoorde ik en dan campen we daar ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?
kut programmaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
Feestje al over![]()
Zonder bunkerlied naar bed, en dat kan zomaar ?
anders had ze dr toch wel uitgevlogenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
het publiek stemt vooralsnog voor meer drank. dus er MOET nu meer drank naar binnen. anders is het kiezersbrdrog, dat begrijp je wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.
Misschien, heel misschien dan he, Komt Pim nu echt eens losquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alt is zwaar verpauperd sinds een paar jaar
The Dark Side was aan het loskomen.quote:
RTFTquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders had ze dr toch wel uitgevlogen
al was ik een pro stemmeriemand zien lijden is veel toffer
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
haha ik hoop dat jeroen nog ff doorgaat... wel lache dit hoe die pim aanpakt.
Hey chickquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ahhh, daar is mijn Favoriet, Jimbo
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
Enfin, het hele stel is weer klaarwakker
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het niets meer gaat opleveren, wellicht enkel in negatieve zin.... en het is ook geen DGKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Maanvis het volgende:
het erge is dat hierna fase 3 ingaat en we dus nooit meer de dronken bunkerraars zullen zien
iedereen si welokom!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
dacht 't nie he? Jeroen zat om drank te schooien in de isoleer en de dames gingen lekker los met Pim...aandacht afgeleid van Jeroen, jammer, cameramomentje wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.
oiedereen is welkom, en als je je niet welkom voelt kom je rond jimbo zitten ,ik bne heel gezellig en praat met iedereen , een leuke avond gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |