de jimmy woo kom jij niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Moet er NU drank de bunker in?Ja, ze mogen meer drank, wij bepalen dit, niet de redactie! Nee, ze hebben al genoeg gehad! En wij bepalen dit, niet de redactie! De redactie bepaalt dit en mag dit dus zelf bepalen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
PS: Dit is een bindende poll voor de bunker redactie!
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Nee idd, je er boos om maken gaat dit niet veranderenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
Weet je dat wel te vinden Jimmy Woo, of alleen maar van horen zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de jimmy woo kom jij niet in ben ik bang![]()
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgen
M.a.w. de streamers hebben geen gehoor omdat het maatschappelijke gezien niet verantwoord isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!
Dat komt omdat er ineens geluid uit komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Pim is vrij fel (voor zijn doen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |