quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
als dat zo is dan gaan bram en bart naar beneden en pleuren 'm de bunker uit. klaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Straks hangt ie er in bij Eline ja
Kom er maar weer in Danny
Welnee, gewoon dronkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén woord: Pathetisch!
quote:
De streamers tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
dus jeroen bepaalt uiteindelijk? zonde.
Dat is het gelijk van de spijtoptant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim zit hem hardop uit te lachen als Jeroen hem betiteld als "Stille sukkel"
ach zolang jij maar geen drank op hebquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
Marielin, Marielin: ik wil hem erin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
Een dronken lulverhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind dit nu al interessanter dan de afgelopen 20 dagen streams bij elkaar...
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Mwhaahh dat bevalt te bezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef FuTilE het volgende:
Strategisch is dit overigens 'niet zo handig' van Jeroen, dat dan weer wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |