Hartstikke verstandig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef lies1958 het volgende:
juist verstandig dat ze nu naar bed gingen die meiden. Ze voelde dat ze teut waren en gingen daarom slapen.
haha rot opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
overigens gaat bij het 10 jaar FOK! feest ook om 12 uur alles uit.
mooie tijd hoor
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al drie weken bivak erop zitten hè, zoveel kunnen ze vast niet meer hebben, het hakt er natuurlijk toch wel in.
Ze doen het toch voornamelijk zelf. Zodra de drank op is, willen ze slapen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
werkelijk niet. zaterdagavond half twaalf gewoon keihard nee verkopen als iedereen smeekt om alcohol.
Maar ik heb me er twee keer eerder druk over gemaakt. Ben niet van plan dat nog een keer te doen. Ik ga zo lekker m'n nest in.
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
ik zag volgens mij pim de 3e slaapzak pakken toen jeroen en eline begonnen met stoeien om de andere slaapzakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die ging juist meehelpen met die 2e te pakken te krijgen. blijft vreemd, misschien marielin die ongemerkt haar bed uit is gegaan
Een kans op een goede hoop is nog steeds aanwezig...quote:
Ik opteer voor een Polletje:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.
Komt dat ook on stream, volgende week vrijdag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.
Tuurlijk! (iig de finale en de aftermath).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt dat ook on stream, volgende week vrijdag?
en zo is het! een glasje ranja is goed genoeg!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.
Die kerel gaat rare dingen doen indien hij nu nog meer krijgt.
Meer Meer Meer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer MeerMeer Meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als streamer zou ik ook zeggen meer drank erin maar Jeroen heeft al meer dan genoeg gehad.
Ik zie dit ook nog wel gebeuren. 1 biertje nog ;')quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Een kans op een goede hoop is nog steeds aanwezig...
[ afbeelding ]
valt best mee,z e zijn wel wat gewend!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.
We kunnen ze nu wel tot een uur of 4 voeren met drank maar dan krijg je tot zondagavond hele saaie streams
dus jeroen bepaalt uiteindelijk? zonde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Straks hangt ie er in bij Eline jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zonde, et kwam net lekker op gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.
omg, ga naar het eo-forum ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo is het! een glasje ranja is goed genoeg!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef D. het volgende:
Als men TT's gaat aanpassen is voor mij de lol eraf
Tot morgen
Ja dat is een feit. Bewijst hij nu op dit moment ook. En dat voor 10000 euro die hij niet eens nodig heeft volgens eigen zegge zegt hij zich wel heel erg voorschut.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
als dat zo is dan gaan bram en bart naar beneden en pleuren 'm de bunker uit. klaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Straks hangt ie er in bij Eline ja
Kom er maar weer in Danny
Welnee, gewoon dronkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén woord: Pathetisch!
quote:
De streamers tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
dus jeroen bepaalt uiteindelijk? zonde.
Dat is het gelijk van de spijtoptant.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim zit hem hardop uit te lachen als Jeroen hem betiteld als "Stille sukkel"
ach zolang jij maar geen drank op hebquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
Marielin, Marielin: ik wil hem erin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
Een dronken lulverhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind dit nu al interessanter dan de afgelopen 20 dagen streams bij elkaar...
Let him spill the beans! Jeroen heeft een verhaal klaar voor de streamer.
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Mwhaahh dat bevalt te bezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef FuTilE het volgende:
Strategisch is dit overigens 'niet zo handig' van Jeroen, dat dan weer wel..
de jimmy woo kom jij niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Moet er NU drank de bunker in?Ja, ze mogen meer drank, wij bepalen dit, niet de redactie! Nee, ze hebben al genoeg gehad! En wij bepalen dit, niet de redactie! De redactie bepaalt dit en mag dit dus zelf bepalen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
PS: Dit is een bindende poll voor de bunker redactie!
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. danny ik vindt drank ook leuk maar kan me in dit geval wel vinden in wat dementor zegt
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is maar goed dat Renate eruit gestemd is, zij houd niet zo van feestjes merk ik
Nee idd, je er boos om maken gaat dit niet veranderenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
Weet je dat wel te vinden Jimmy Woo, of alleen maar van horen zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
feestjes vindt ik zeker leuk.. jimmy woo etc, maar als iemand weird gaat doen houdt het op joh,
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de jimmy woo kom jij niet in ben ik bang![]()
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ff doorgaan nu. De kater is voor morgen
M.a.w. de streamers hebben geen gehoor omdat het maatschappelijke gezien niet verantwoord isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
die wilden massaal meer drank. maar omdat jeroen raar kan gaan doen gaat dat niet door.
tja. Ik ga er verder ook maar niet op door. Er zal vast een logica achter zitten die me volledig ontgaat.
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar vergis jij je flink in!! doe es niet zo gefrustreerd!!
Dat komt omdat er ineens geluid uit komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Pim is vrij fel (voor zijn doen).
Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Danny het volgende:
[..]
natuurlijk wel, hij wil nog wel een leuk verhaal vertellen dat is leuk en laat hem lekker, jij bent toch ook jong geweest offe je bent nog jongquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.
Wat SOMMIGE streamers willen zien......ik hoef hem de komende week helemaal niet meer te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
precies, hij weet wel wat de streamers willen zien, ook al is het niet helemaal verantwoord.
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
nouja als je zin heb ?quote:
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
tevens ben ik niet weggestemt maar stapte ik zelf op.. wel opletten als je kijkt
bos in utrecht hoorde ik en dan campen we daar ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar gaat dit gehouden worden? Utrecht weer?
kut programmaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
Feestje al over![]()
Zonder bunkerlied naar bed, en dat kan zomaar ?
anders had ze dr toch wel uitgevlogenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
het publiek stemt vooralsnog voor meer drank. dus er MOET nu meer drank naar binnen. anders is het kiezersbrdrog, dat begrijp je wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Die logica geeft Dementor net aan.. en wat mij betreft heeft hij gelijk.
Misschien, heel misschien dan he, Komt Pim nu echt eens losquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja das waar, zelfs de JVT zingt erover tegenwoordig alt is zwaar verpauperd sinds een paar jaar
The Dark Side was aan het loskomen.quote:
RTFTquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja oke sorry, komt is al laat en de drank he ja
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders had ze dr toch wel uitgevlogen
al was ik een pro stemmeriemand zien lijden is veel toffer
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
haha ik hoop dat jeroen nog ff doorgaat... wel lache dit hoe die pim aanpakt.
Hey chickquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ahhh, daar is mijn Favoriet, Jimbo
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
Enfin, het hele stel is weer klaarwakker
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het niets meer gaat opleveren, wellicht enkel in negatieve zin.... en het is ook geen DGKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Maanvis het volgende:
het erge is dat hierna fase 3 ingaat en we dus nooit meer de dronken bunkerraars zullen zien
iedereen si welokom!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
dacht 't nie he? Jeroen zat om drank te schooien in de isoleer en de dames gingen lekker los met Pim...aandacht afgeleid van Jeroen, jammer, cameramomentje wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.
oiedereen is welkom, en als je je niet welkom voelt kom je rond jimbo zitten ,ik bne heel gezellig en praat met iedereen , een leuke avond gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |