Over 5 min gaat het licht uitquote:
daar gaat het niet om, punt is dat het nog geen bedtijd was op het moment dat ze het bed in gingen imoquote:
1958 is je geboortejaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef lies1958 het volgende:
juist verstandig dat ze nu naar bed gingen die meiden. Ze voelde dat ze teut waren en gingen daarom slapen.
Ik denk dat Pim er zomaar nog een halve liter sterke drank bij wegdrinkt voordat die bovenkomt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Pim heeft nog steeds totaal geen onaangename dronk.
Zijn darkside zal verborgen blijven.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Het blijft wel merkwaardig, dat vroegtijdig afkappen van feestjes die net los lijken te komen.
Bezorgdheid dat het uit de hand loopt? Dat mensen zo ziek worden dat ze naar boven moeten?
Ik zeg: Doen en dichttimmerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef lies1958 het volgende:
jeroen nu in de doodskist liggen
die ging juist meehelpen met die 2e te pakken te krijgen. blijft vreemd, misschien marielin die ongemerkt haar bed uit is gegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Sloppy het volgende:
volgens mij heeft pim de 3e slaapzak verstopt
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?quote:
Ja echt het wat een vreselijke oetlul met drank op. En dat is dus duidelijk niet gespeeld maar zo is hij dan als hij gezopen heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom geeft niemand nu die Jeroen eens een enorme knal tegen dat vertiefde gebit
Ze hebben al drie weken bivak erop zitten hè, zoveel kunnen ze vast niet meer hebben, het hakt er natuurlijk toch wel in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Het blijft wel merkwaardig, dat vroegtijdig afkappen van feestjes die net los lijken te komen.
Bezorgdheid dat het uit de hand loopt? Dat mensen zo ziek worden dat ze naar boven moeten?
dat moet je nooit doen, dan werk je niet echt mee om een leuk feestje te houden. kunnen we misschien nog ergens verder me ons FOK! feestquote:
Vooral omdat het net de leuke kant op ging.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar bij mij dus niet, ik wil nog zo graag door
ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
"Zo dat ligt er lekker bij" aldus Jeroen...
Ik vind haar zo liggend in die BH ook immer geil.
omdat ze wel wist dat er toch niks meer zou komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |