ze zijn te vroeg lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
23:56 en ze gaan naar bed?
Mag dat?????
Ik ook, wat een domperquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef TheBomb het volgende:
Jammer, had gehoopt dat het deze avond wat langer zou duren
nee ik zeg sanctie !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
23:56 en ze gaan naar bed?
Mag dat?????
eensch. te lang gewacht met drank erin gooien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef TheBomb het volgende:
Jammer, had gehoopt dat het deze avond wat langer zou duren
Onder het motto: De aanhouder wintquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen een beetje geprikkeld dat het hem maar niet lukt bij Eline?
En hij blijft maar tegen d'r aan hijgen
Ik zeg: poll startenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Voor straf doorfeesten tot 4 uur
heb van mijn deelname geen spijt als je dat bedoelt heb er veel lol gehad naast de k** pipelemientje gevoelens zou het zo weer doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Leuk he streamen,leuker als de bunker rl
je kunt een feest niet forceren. als je het eerst zelf laat doodbloeden kun je het daarna niet weer onder dwang opstarten helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima idee,allemaal buiten of in de isoleercel slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:00 schreef Espabilado het volgende:
Voor hetzelfde geld is het pas 23.00.. ze weten de tijd niet... dus nu in bed gaan liggen voor regie het aangeeft is gewoon overtreding...
Als je voor 3 min blijven liggen 's ochtends straf geeft moet je ook voor 5 min te vroeg er in straf geven.. consequentie enzo
is pas de derde keer hoor. het wentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
Ik had de hoop al opgegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
pim is aan het pissen en jeroen ligt in het verkeerde bed
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uhhh ze kregen ook een sactie voor het niet op tijd uit bed komen, maaruh ze waren toch wakker?.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
Lees je PM ffquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op bed liggen mag toch ook niet? Van mij mogen ze opzich wel, alleen als je wat instelt en je wilt er een strenge fase 2 op nahouden moet het wel consequent imoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
Tis nog niet afgelopen volgens mijquote:
Pyjama party......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt een feest niet forceren. als je het eerst zelf laat doodbloeden kun je het daarna niet weer onder dwang opstarten helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |