Eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Spooky4u het volgende:
Wat drank en wiet erin Bart. We willen Pim zien!
Als TS de moeite zou nemen een volledige TT te maken mogelijk wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Nostalgist het volgende:
Is dit de COS ??
newbequote:
Okee wimpey maar het stond er als: "Als ik een man zou zijn..." . Mooi hè. de Nederlandse taal.quote:
Ahh joh Bart in mijn ogen ben je heul geen homoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef dieenebart het volgende:
Kunnen ze niet eens ophouden over die homo van een bunkermastert?
Topic title, wat jij als feest deel IIII intyptequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
sorry hoor, zal wel koos kaas zijn maar wat is een TT?
X-T-C!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Spooky4u het volgende:
Wat drank en wiet erin Bart. We willen Pim zien!
fail ben ik bangquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als TS de moeite zou nemen een volledige TT te maken mogelijk wel ja
o.k. sorry zal erop lettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT aangepast, Renate COS'en zien er altijd zo uit: [TBO COS #nummertje] TT
Uhh, alles bestellen is alles bestellen, ik zou verdomme een hele frituur met chinees on the side bestellen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah wat zwak ...... toch sigaretten geven
topictitelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
sorry hoor, zal wel koos kaas zijn maar wat is een TT?
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
topictitel
Als je niet weet hoe je een topic hoort te openen, doe het dan niet
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bittequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT aangepast, Renate COS'en zien er altijd zo uit: [TBO COS #nummertje] TT
dat is de IIII op alle klokkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bitte
wanneer stopt het feest?quote:
Nooit romeinse cijfers gebruikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moet
Mag jij zeggen met je een achtste van een miljoen posts. Maar toch, liever zie ik dat je een 'nieuwe' helpt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
topictitel
Als je niet weet hoe je een topic hoort te openen, doe het dan niet
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Espabilado het volgende:
Ik kan Marielins stem niet veel langer aanhoren
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moet
Scherpquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bitte
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deed
En dat met meer dan 200 delen die je als voorbeeld kon gebruiken.
Ik verwacht dus ook niet dat het ooit goedkomt met jou
Laten we het bij 1 nummer houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Maar ze had wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Espabilado het volgende:
Marielin zei 'ik vroeg om een heel pakje!' een beetje op een verkeerde toon die dr bijna verraadde
HOMO!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou haar na haar opdracht werkelijk geen peuk meer gunnen, wat voor mooie tieten ze ook heeft en hoe vaak ze die ook laat zien
Dat 'dit is de druppel' zei Eline eerst als grapje in verwijzing naar Pims reactie vorige feestje...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Pim : "Dit is de druppel"...
En géén actie richting telefoon.....![]()
Da's nu al de vierde keer geloof ik.....
'Normale' mensen help ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag jij zeggen met je een achtste van een miljoen posts. Maar toch, liever zie ik dat je een 'nieuwe' helpt.
Hoe is 't daar, of ben je alweer thuis?quote:
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uhh, alles bestellen is alles bestellen, ik zou verdomme een hele frituur met chinees on the side bestellen...
Ja 21quote:
tut tut....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deed
En dat met meer dan 200 delen die je als voorbeeld kon gebruiken.
Ik verwacht dus ook niet dat het ooit goedkomt met jou
Vind haar steeds leuker. Eerst een hoop geklaag en gejank, eindelijk het besef dat het maar tijdelijk is, dan een opstekertje met haar geheime missie, met als gevolg een blij meisje.quote:
Vragen regie, hij antwoord altijd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Espabilado het volgende:
Vraag voor Jeroen: weet je van het nachtelijke incident met Amber??
Jeroen is verraden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef akveor het volgende:
Marielin heeft Jeroen definitief ontmaskert.....
Sirene.... sigaretten voor Marielin....
Als het zo doorgaat moet Bart vanavond aan de pijp....
*zucht*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Espabilado het volgende:
Vraag voor Jeroen: weet je van het nachtelijke incident met Amber??
LMFAO Briljantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZATquote:
ik vroeg het al aan swarmahoer of hij/zij nog wat gaat brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Marielin geen shoarma besteld of vanavond een pizza. Nou ja, ze kan het morgen ook nog doen, maar ik zou, als ik haar was, die bunkercrew lekker laten rennen
QFT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Kom op, drank erin!
Ze hebben allemaal zin om tot het gaatje te gaan, misschien wel letterlijk.
De laatste nacht voor fase III !
Echt waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef truwi het volgende:
en ja hoor pim heeft eline vast hahah mooi zo.
24-1, lijkt me duidelijk ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Mogen de bewoners nog een fles drank?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ss060.jpg
okee.. en nou?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZAT
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat de streamers dat gebedel snoeihard gaan afstraffen
ik denk dat ze hem prima doorheeft hoor. ze studeert psychologie toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Lachen eline noemt jeroen een veilige factor. Echt heel veel mensen kennis heeft ze geloof ik nog niet. Ze had hem net moeten kunnen horen in het hokje.
Was me niet eens opgevallenquote:
Zo zijn ze, hè. Drankverslaafden. Willoze slaven van Bachus, wachtend op brandstof.quote:
i hope soquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Eline wil per se naar bed. "Straks krijgen we weer een gasaanval."
snik.. snik... snik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou renate jeroen wil nooit in jouw bed
Poll stand is veelzeggend.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Mogen de bewoners nog een fles drank?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ afbeelding ]
'Ja, doorgaan en een verbod voor Eline om naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Poll stand is veelzeggend.Doorgaan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
post jij een foto van jouw tieten, post ik een foto van een fles drank
of de milde geur van drooggeworden menstruatieklonten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef D. het volgende:
Ze willen niet in de slaapzak van Renate. Bang voor ongedierte kennelijk
Gwoon zeggen dat het nog geen 12 uur isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Ja, doorgaan en een verbod voor Eline om naar bed te gaan.
yeah anders moet ik toch naar buiten de straat overlopen en midden in het uitgaansleven stappenquote:
He gadverquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
of de milde geur van drooggeworden menstruatieklonten...
snel beslissen anders is die voor mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
goeie deal
wat zei Bart precies over de slaapzak?
sssst ze FOK!t meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef D. het volgende:
Ze willen niet in de slaapzak van Renate. Bang voor ongedierte kennelijk
Bdankt danny, ik was net aan het etenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik jou wel aan de mijne, alleen kun je dan niet meer postenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Espabilado het volgende:
Niemand wil in Renate dr slaapzak ?
En kut je kan danny niet toevoegen aan 'Foes'![]()
Daar zat dat ongedierte inmiddels opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
23:57quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
te laat. de dames gaan naar bed. party's over...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik jou wel aan de mijne, alleen kun je dan niet meer posten
neuh zo werkt dat nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
post jij een foto van jouw tieten, post ik een foto van een fles drank
Nope... voor straf doorzuipen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
23:56 en ze gaan naar bed?
Mag dat?????
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
snel beslissen anders is die voor mij
Ja hoor, dat kan nog een raar nachtje wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeroen gaat nu heeeeeel vervelend worden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef FuTilE het volgende:
OK, het wordt nu een beetje gênant.
Het lijkt wel zo'n foute 80's teen-flick. Polletje om Michael Meyers de Bunker in te sturen?
Leuk he streamen,leuker als de bunker rlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
ach.. ik heb er serieus alleen maar lol om![]()
ze zijn te vroeg lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag dat?????
Ik ook, wat een domperquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef TheBomb het volgende:
Jammer, had gehoopt dat het deze avond wat langer zou duren
nee ik zeg sanctie !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag dat?????
eensch. te lang gewacht met drank erin gooien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef TheBomb het volgende:
Jammer, had gehoopt dat het deze avond wat langer zou duren
Onder het motto: De aanhouder wintquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen een beetje geprikkeld dat het hem maar niet lukt bij Eline?
En hij blijft maar tegen d'r aan hijgen
Ik zeg: poll startenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Voor straf doorfeesten tot 4 uur
heb van mijn deelname geen spijt als je dat bedoelt heb er veel lol gehad naast de k** pipelemientje gevoelens zou het zo weer doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Leuk he streamen,leuker als de bunker rl
je kunt een feest niet forceren. als je het eerst zelf laat doodbloeden kun je het daarna niet weer onder dwang opstarten helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima idee,allemaal buiten of in de isoleercel slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:00 schreef Espabilado het volgende:
Voor hetzelfde geld is het pas 23.00.. ze weten de tijd niet... dus nu in bed gaan liggen voor regie het aangeeft is gewoon overtreding...
Als je voor 3 min blijven liggen 's ochtends straf geeft moet je ook voor 5 min te vroeg er in straf geven.. consequentie enzo
is pas de derde keer hoor. het wentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
Ik had de hoop al opgegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
pim is aan het pissen en jeroen ligt in het verkeerde bed
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uhhh ze kregen ook een sactie voor het niet op tijd uit bed komen, maaruh ze waren toch wakker?.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
Lees je PM ffquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op bed liggen mag toch ook niet? Van mij mogen ze opzich wel, alleen als je wat instelt en je wilt er een strenge fase 2 op nahouden moet het wel consequent imoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
Tis nog niet afgelopen volgens mijquote:
Pyjama party......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt een feest niet forceren. als je het eerst zelf laat doodbloeden kun je het daarna niet weer onder dwang opstarten helaas.
Over 5 min gaat het licht uitquote:
daar gaat het niet om, punt is dat het nog geen bedtijd was op het moment dat ze het bed in gingen imoquote:
1958 is je geboortejaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef lies1958 het volgende:
juist verstandig dat ze nu naar bed gingen die meiden. Ze voelde dat ze teut waren en gingen daarom slapen.
Ik denk dat Pim er zomaar nog een halve liter sterke drank bij wegdrinkt voordat die bovenkomt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Pim heeft nog steeds totaal geen onaangename dronk.
Zijn darkside zal verborgen blijven.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Het blijft wel merkwaardig, dat vroegtijdig afkappen van feestjes die net los lijken te komen.
Bezorgdheid dat het uit de hand loopt? Dat mensen zo ziek worden dat ze naar boven moeten?
Ik zeg: Doen en dichttimmerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef lies1958 het volgende:
jeroen nu in de doodskist liggen
die ging juist meehelpen met die 2e te pakken te krijgen. blijft vreemd, misschien marielin die ongemerkt haar bed uit is gegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Sloppy het volgende:
volgens mij heeft pim de 3e slaapzak verstopt
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?quote:
Ja echt het wat een vreselijke oetlul met drank op. En dat is dus duidelijk niet gespeeld maar zo is hij dan als hij gezopen heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom geeft niemand nu die Jeroen eens een enorme knal tegen dat vertiefde gebit
Ze hebben al drie weken bivak erop zitten hè, zoveel kunnen ze vast niet meer hebben, het hakt er natuurlijk toch wel in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Het blijft wel merkwaardig, dat vroegtijdig afkappen van feestjes die net los lijken te komen.
Bezorgdheid dat het uit de hand loopt? Dat mensen zo ziek worden dat ze naar boven moeten?
dat moet je nooit doen, dan werk je niet echt mee om een leuk feestje te houden. kunnen we misschien nog ergens verder me ons FOK! feestquote:
Vooral omdat het net de leuke kant op ging.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar bij mij dus niet, ik wil nog zo graag door
ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
"Zo dat ligt er lekker bij" aldus Jeroen...
Ik vind haar zo liggend in die BH ook immer geil.
omdat ze wel wist dat er toch niks meer zou komenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
zo ben ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen die alle lege blikjes bijlangs ging om te kijken of er nog een druppie inzat...
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |