Dat 'dit is de druppel' zei Eline eerst als grapje in verwijzing naar Pims reactie vorige feestje...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Pim : "Dit is de druppel"...
En géén actie richting telefoon.....![]()
Da's nu al de vierde keer geloof ik.....
'Normale' mensen help ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag jij zeggen met je een achtste van een miljoen posts. Maar toch, liever zie ik dat je een 'nieuwe' helpt.
Hoe is 't daar, of ben je alweer thuis?quote:
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uhh, alles bestellen is alles bestellen, ik zou verdomme een hele frituur met chinees on the side bestellen...
Ja 21quote:
tut tut....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deed
En dat met meer dan 200 delen die je als voorbeeld kon gebruiken.
Ik verwacht dus ook niet dat het ooit goedkomt met jou
Vind haar steeds leuker. Eerst een hoop geklaag en gejank, eindelijk het besef dat het maar tijdelijk is, dan een opstekertje met haar geheime missie, met als gevolg een blij meisje.quote:
Vragen regie, hij antwoord altijd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Espabilado het volgende:
Vraag voor Jeroen: weet je van het nachtelijke incident met Amber??
Jeroen is verraden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef akveor het volgende:
Marielin heeft Jeroen definitief ontmaskert.....
Sirene.... sigaretten voor Marielin....
Als het zo doorgaat moet Bart vanavond aan de pijp....
*zucht*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Espabilado het volgende:
Vraag voor Jeroen: weet je van het nachtelijke incident met Amber??
LMFAO Briljantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZATquote:
ik vroeg het al aan swarmahoer of hij/zij nog wat gaat brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Marielin geen shoarma besteld of vanavond een pizza. Nou ja, ze kan het morgen ook nog doen, maar ik zou, als ik haar was, die bunkercrew lekker laten rennen
QFT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Kom op, drank erin!
Ze hebben allemaal zin om tot het gaatje te gaan, misschien wel letterlijk.
De laatste nacht voor fase III !
Echt waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef truwi het volgende:
en ja hoor pim heeft eline vast hahah mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |