LMFAO Briljantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZATquote:
ik vroeg het al aan swarmahoer of hij/zij nog wat gaat brengenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Marielin geen shoarma besteld of vanavond een pizza. Nou ja, ze kan het morgen ook nog doen, maar ik zou, als ik haar was, die bunkercrew lekker laten rennen
QFT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
Kom op, drank erin!
Ze hebben allemaal zin om tot het gaatje te gaan, misschien wel letterlijk.
De laatste nacht voor fase III !
Echt waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef truwi het volgende:
en ja hoor pim heeft eline vast hahah mooi zo.
24-1, lijkt me duidelijk ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Mogen de bewoners nog een fles drank?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ss060.jpg
okee.. en nou?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZAT
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat de streamers dat gebedel snoeihard gaan afstraffen
ik denk dat ze hem prima doorheeft hoor. ze studeert psychologie toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Lachen eline noemt jeroen een veilige factor. Echt heel veel mensen kennis heeft ze geloof ik nog niet. Ze had hem net moeten kunnen horen in het hokje.
Was me niet eens opgevallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |