Eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Spooky4u het volgende:
Wat drank en wiet erin Bart. We willen Pim zien!
Als TS de moeite zou nemen een volledige TT te maken mogelijk wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Nostalgist het volgende:
Is dit de COS ??
newbequote:
Okee wimpey maar het stond er als: "Als ik een man zou zijn..." . Mooi hè. de Nederlandse taal.quote:
Ahh joh Bart in mijn ogen ben je heul geen homoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef dieenebart het volgende:
Kunnen ze niet eens ophouden over die homo van een bunkermastert?
Topic title, wat jij als feest deel IIII intyptequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
sorry hoor, zal wel koos kaas zijn maar wat is een TT?
X-T-C!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Spooky4u het volgende:
Wat drank en wiet erin Bart. We willen Pim zien!
fail ben ik bangquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als TS de moeite zou nemen een volledige TT te maken mogelijk wel ja
o.k. sorry zal erop lettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT aangepast, Renate COS'en zien er altijd zo uit: [TBO COS #nummertje] TT
Uhh, alles bestellen is alles bestellen, ik zou verdomme een hele frituur met chinees on the side bestellen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah wat zwak ...... toch sigaretten geven
topictitelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
sorry hoor, zal wel koos kaas zijn maar wat is een TT?
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
topictitel
Als je niet weet hoe je een topic hoort te openen, doe het dan niet
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bittequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de TT aangepast, Renate COS'en zien er altijd zo uit: [TBO COS #nummertje] TT
dat is de IIII op alle klokkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bitte
wanneer stopt het feest?quote:
Nooit romeinse cijfers gebruikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moet
Mag jij zeggen met je een achtste van een miljoen posts. Maar toch, liever zie ik dat je een 'nieuwe' helpt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
topictitel
Als je niet weet hoe je een topic hoort te openen, doe het dan niet
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Espabilado het volgende:
Ik kan Marielins stem niet veel langer aanhoren
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alles heeft een eerste keer door dingen te ondernemen leer je hoe t' moet
Scherpquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
Pas dan meteen ook even die creatieve interpretatie van het romeinse getal IV aan, bitte
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat je het fout deed
En dat met meer dan 200 delen die je als voorbeeld kon gebruiken.
Ik verwacht dus ook niet dat het ooit goedkomt met jou
Laten we het bij 1 nummer houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Maar ze had wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Espabilado het volgende:
Marielin zei 'ik vroeg om een heel pakje!' een beetje op een verkeerde toon die dr bijna verraadde
HOMO!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou haar na haar opdracht werkelijk geen peuk meer gunnen, wat voor mooie tieten ze ook heeft en hoe vaak ze die ook laat zien
Dat 'dit is de druppel' zei Eline eerst als grapje in verwijzing naar Pims reactie vorige feestje...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Pim : "Dit is de druppel"...
En géén actie richting telefoon.....![]()
Da's nu al de vierde keer geloof ik.....
'Normale' mensen help ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag jij zeggen met je een achtste van een miljoen posts. Maar toch, liever zie ik dat je een 'nieuwe' helpt.
Hoe is 't daar, of ben je alweer thuis?quote:
Ik zou de redactie voor onoplosbare raadsels stellen, 4 pallets marlboro laten bezorgen en een heel cheerleading-team van krijsende albino-negers laten aanrukken om Beluga-kaviaar te serveren op de blote hand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uhh, alles bestellen is alles bestellen, ik zou verdomme een hele frituur met chinees on the side bestellen...
Ja 21quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |