je kunt een feest niet forceren. als je het eerst zelf laat doodbloeden kun je het daarna niet weer onder dwang opstarten helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Voor straf doorfeesten tot 4 uur
Prima idee,allemaal buiten of in de isoleercel slapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:00 schreef Espabilado het volgende:
Voor hetzelfde geld is het pas 23.00.. ze weten de tijd niet... dus nu in bed gaan liggen voor regie het aangeeft is gewoon overtreding...
Als je voor 3 min blijven liggen 's ochtends straf geeft moet je ook voor 5 min te vroeg er in straf geven.. consequentie enzo
is pas de derde keer hoor. het wentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
Ik had de hoop al opgegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jezus dat geloof je toch niet, ik wilde een feestje en met het hotste moment is het afgelopen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
pim is aan het pissen en jeroen ligt in het verkeerde bed
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Voor straf doorfeesten tot 4 uur
uhhh ze kregen ook een sactie voor het niet op tijd uit bed komen, maaruh ze waren toch wakker?.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
namens de regie: niemand ligt nog te slapen, en eline is nog bezig met haar dingen
pim is aan het pissen en jeroen ligt in het verkeerde bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |