24-1, lijkt me duidelijk ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Mogen de bewoners nog een fles drank?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ss060.jpg
okee.. en nou?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
Reageer jij maar niet meer op mij, doe ik niet op jou reageren. Want ik ben jou echt SCHIJTZAT
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat de streamers dat gebedel snoeihard gaan afstraffen
ik denk dat ze hem prima doorheeft hoor. ze studeert psychologie toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Lachen eline noemt jeroen een veilige factor. Echt heel veel mensen kennis heeft ze geloof ik nog niet. Ze had hem net moeten kunnen horen in het hokje.
Was me niet eens opgevallenquote:
Zo zijn ze, hč. Drankverslaafden. Willoze slaven van Bachus, wachtend op brandstof.quote:
i hope soquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef Gert het volgende:
Eline wil per se naar bed. "Straks krijgen we weer een gasaanval."
snik.. snik... snik...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou renate jeroen wil nooit in jouw bed
Poll stand is veelzeggend.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: Mogen de bewoners nog een fles drank?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ afbeelding ]
'Ja, doorgaan en een verbod voor Eline om naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Poll stand is veelzeggend.Doorgaan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
post jij een foto van jouw tieten, post ik een foto van een fles drank
of de milde geur van drooggeworden menstruatieklonten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef D. het volgende:
Ze willen niet in de slaapzak van Renate. Bang voor ongedierte kennelijk
Gwoon zeggen dat het nog geen 12 uur isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Ja, doorgaan en een verbod voor Eline om naar bed te gaan.
yeah anders moet ik toch naar buiten de straat overlopen en midden in het uitgaansleven stappenquote:
He gadverquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
of de milde geur van drooggeworden menstruatieklonten...
snel beslissen anders is die voor mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
goeie deal
wat zei Bart precies over de slaapzak?
sssst ze FOK!t meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:52 schreef D. het volgende:
Ze willen niet in de slaapzak van Renate. Bang voor ongedierte kennelijk
Bdankt danny, ik was net aan het etenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Danny het volgende:
[..]
of de milde geur van drooggeworden menstruatieklonten...
ik jou wel aan de mijne, alleen kun je dan niet meer postenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Espabilado het volgende:
Niemand wil in Renate dr slaapzak ?
En kut je kan danny niet toevoegen aan 'Foes'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |