Hartstikke verstandig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:06 schreef lies1958 het volgende:
juist verstandig dat ze nu naar bed gingen die meiden. Ze voelde dat ze teut waren en gingen daarom slapen.
haha rot opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
overigens gaat bij het 10 jaar FOK! feest ook om 12 uur alles uit.
mooie tijd hoor
Klopt, en er komt nog een dik overwinningsfeest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al drie weken bivak erop zitten hè, zoveel kunnen ze vast niet meer hebben, het hakt er natuurlijk toch wel in.
Ze doen het toch voornamelijk zelf. Zodra de drank op is, willen ze slapen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
werkelijk niet. zaterdagavond half twaalf gewoon keihard nee verkopen als iedereen smeekt om alcohol.
Maar ik heb me er twee keer eerder druk over gemaakt. Ben niet van plan dat nog een keer te doen. Ik ga zo lekker m'n nest in.
omdat ze geen drank meer kregen. ze lag een kwartier geleden nog op de grond te smeken om meer drank. Toen bart vervolgens over de speaker de bunkermaster uit ging hangen gingen ze nagenoeg meteen collectief naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit keer ging eline toch naar bed en was het niet de redactie?
ik zag volgens mij pim de 3e slaapzak pakken toen jeroen en eline begonnen met stoeien om de andere slaapzakquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die ging juist meehelpen met die 2e te pakken te krijgen. blijft vreemd, misschien marielin die ongemerkt haar bed uit is gegaan
Een kans op een goede hoop is nog steeds aanwezig...quote:
Ik opteer voor een Polletje:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
no way. eerst iedereen naar bed laten gaan door drank te weigeren en vervolgens jeroen bier geven? I vote no.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef evaxsis het volgende:
geef Jeroen alsjeblieft nog een biertje please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |