met je zak tot de grondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij een man van 40 hangt het toch nog niet?
Nou, dan ben je iig niet helemaal op de hoogte?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
iig begrijp ik nu waarom Bart nu al 30 is en nog steeds geenv aste relatie heeft gehad.. die vrouwen willen allemaal dampende sex na het voorspel.. maar Bart komt nooit verder dan het voorspel.
PS: Excusez moi als ik vervelend over kom... af en toe ben ik net jeroen
Ik dacht dat het de bakkebaarden warenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
iig begrijp ik nu waarom Bart nu al 30 is en nog steeds geenv aste relatie heeft gehad.. die vrouwen willen allemaal dampende sex na het voorspel.. maar Bart komt nooit verder dan het voorspel.
Fan is een groot woord. Maar 15 en 38 is gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, en dit zijn natuurlijk puberdesillusies. Je was toch fan?
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Hear hearquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dat zal ook echt niet gebeuren maar een beetje zelfspot is leuk
OMG lolligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik er in lag VOORDAT jij erin ging liggen en niet erNA...
Ben een beetje gek op het Italiaans, al versta ik er nog niet de helft van. Maar dan is het toch echt BIMBA (vrouwelijk voor klein meisjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een bim-bo.
Ze is best lief, schattig, uit een goed nest, positief ingesteld en mooi genoeg om zonder al te veel gedoe in het gelijk gesteld te worden. Daarom is ze ook een bimbo.
33 dacht ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?
Onder Marielin gaan liggen? Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef Espabilado het volgende:
Is een heel bunkbed vrij en dan gaat onder Marielin liggen![]()
akelige oma's doen dat ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.
ja ja.. als bedden konden praten...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
OMG lollighet bed wat Danny, Renate en Jeroen samen hebben gedeeld
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Maar 15 en 38 is gewoon ranzig.
En dat ze het blijkbaar tof vind dat de ene advocaat was en de ander schrijver is ook een beetje
Maar die prikkenquote:
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.quote:
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat...Hebberig,willen willen..en Jeroen heeft een kindje ... grr ik ben boos,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
dat waren drie zoentjes op de wang waarvan hij er één op haar mond forceerde.
Ik is naiefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.
Not too surprising, right?
Goed voor je nachtrust, 'k ga pokerenquote:
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef akveor het volgende:
Ik zei toch al dat ze Jeroen z'n pillen af moesten pakken.... Die pillen en drank is een slechte combi...
als mensen kritiek willen geven doen ze dat toch wel, daar zie ik zelfpot los van je moet toch kunnen lachen om jezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Zelfspot:
Zelfspot wordt wel de beste vorm van zelfkennis genoemd. Vaak is het echter een verdedigingsmechanisme, bedoeld om eventuele critici de wind uit de zeilen te nemen.
Aanrandingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Forceerde lijkt mij ehhhh hoe noem je dat.
Ugh jaa... of drie zoenen links rechts links maar dan veel te dicht bij je mond.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
we weten alles al. mag ik hopen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja ja.. als bedden konden praten...
ëén gegadigde hier, Jimboquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je beeldscherm aflikken is toch heel anders dan een echte meid hoor Jimbo.
Italiaans is zonder meer een mooie taal, maar ik doelde meer op het wiki-certified typequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben een beetje gek op het Italiaans, al versta ik er nog niet de helft van. Maar dan is het toch echt BIMBA (vrouwelijk voor klein meisje)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja ja.. als bedden konden praten...
31 volgens mij BB was hij 21 en is 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh? Bart is toch ouder dan 30? 34 ofzo?
en de rest was allemaal nuchterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen die in de kist lag was er een close-up van zijn ogen. Pupillen als schoteltje.
uhhh snap ik dit nog wel met drank opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Zelfspot:
Zelfspot wordt wel de beste vorm van zelfkennis genoemd. Vaak is het echter een verdedigingsmechanisme, bedoeld om eventuele critici de wind uit de zeilen te nemen.
Jeroen is voor mij degene die anderen tegenhoudt zichzelf meer te profileren. Hij is te overheersend. Goede speler maar niet in deze setting.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik had jeroen niet meer omhoog moeten stemmen. zonder jeroen hadden we nu nog een leuk feest gehad. Nou ja, zonder de redactie's angst voor Jeroen's reactie.
mooi kut dit.
weer een avond voor jan lul wakkergebleven
Oi je hebt haters en lovers blijkbaar. Neem het in de midden. Ik mag je welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
als mensen kritiek willen geven doen ze dat toch wel, daar zie ik zelfpot los van je moet toch kunnen lachen om jezelf
Dus Huub, of wie daar ook zit... ik verwacht binnen 2 uur dat ze uit hun bed geknalt worden metquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:56 schreef Espabilado het volgende:
Misschien is het een Spaanse bunker, daar begint het nachtleven pas om half 3. Dit was indrinken en een dutje
nou laten we nou niet met Giphart gaan fucken pleasequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline is een op Ughs wandelend Giphart-boek.
Not too surprising, right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |