mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! 10 jaars meet, 136 mensen and counting.
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
Enfin, het hele stel is weer klaarwakker
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het niets meer gaat opleveren, wellicht enkel in negatieve zin.... en het is ook geen DGKquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef Maanvis het volgende:
het erge is dat hierna fase 3 ingaat en we dus nooit meer de dronken bunkerraars zullen zien
iedereen si welokom!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
dacht 't nie he? Jeroen zat om drank te schooien in de isoleer en de dames gingen lekker los met Pim...aandacht afgeleid van Jeroen, jammer, cameramomentje wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij Jeroen, die zette het in gang.
oiedereen is welkom, en als je je niet welkom voelt kom je rond jimbo zitten ,ik bne heel gezellig en praat met iedereen , een leuke avond gegarandeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mag ik ook komen? ook al ben ik nieuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |