quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Is alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef RATMEN het volgende:
De vorige was 82.
Plaats jij een TR of een post in Feedback?
FiPo!
Ik weet niet wat een TR is dus beter doe jij het denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef RATMEN het volgende:
De vorige was 82.
Plaats jij een TR of een post in Feedback?
FiPo!
Liefquote:
Topic Report, die kunnen de MOD's zien en dan een aanpassing doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een TR is dus beter doe jij het denk ik
Ik niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?![]()
Dat je Den Haag doet betekent niet dat je Den Haag in komt he
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Was er nou een tippelzone bij die megastores?
Ik heb nog niks gezienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Was er nou een tippelzone bij die megastores?
Omgquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef knnth het volgende:
Ja bij de Waldorpstraat en dan zat die afwerkplek op de parkeerplaats achter bij Vermolen op de vd Kunstraat.
's Ochtends naar je werk en dan naast drie in een struik hangende condooms parkeren, dat waren nog eens tijden
Ik ken wel een paar FOK!sters/kers in Den Haag. Hoeveel van dit topic heb je al gedaan dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een soort Debby does Dallas, maar dan anders
Werk je daar op die plek ? Een kennis van mij werkt daar ook, bij de verkeersbordentoko zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef knnth het volgende:
Ja bij de Waldorpstraat en dan zat die afwerkplek op de parkeerplaats achter bij Vermolen op de vd Kunstraat.
's Ochtends naar je werk en dan naast drie in een struik hangende condooms parkeren, dat waren nog eens tijden
Games?? Je hebt toch internet? Of bedoel je Wii games oid??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Neh, want er zit ook een Toys XL en een Dixons. En die verkopen games
En ook een SUBway
Dat is wat anders is dus, ik doe er maar éénquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar FOK!sters/kers in Den Haag. Hoeveel van dit topic heb je al gedaan dan?.
'Relmof doet Haagse'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wat anders is dus, ik doe er maar één
Ik alleen heel dicht langs de winkelsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
En dan hebben we het nog niet gehad over de bovenste etages bij de Megastores. Ik durf daar dus echt niet te lopen met m'n hoogtevrees.
Morgen uitslapen, s'middags naar vrienden en s'avonds een verjaardag. Wordt wel gezellig. Zondag weer rusten en voetbal kijken en wellicht nog even langs moeders, ook al doen we niet aan moederdag. Bij ons is elke dag moederdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd Becky met de verkoop van het huis van je vriend. Gaan er mensen nog wat leuks doen het weekend ?
Absoluut makkelijk maar broerlief en ik hebben elkaar wel even wat raar aangekeken..quote:
Het gaat toch om t gebaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Moeders *zucht*
Nutteloos...had voor dat geld ook een boeiend cadeau kunnen kopen.
Nou om heel eerlijk te zijn,.......zo doen wij dat meestal ook. Dan zeg ik tegen moeders 'joh, als je wat leuks ziet moet je het kopen en dan krijg je het van mij'. Ik weet namelijk ook nooit wat ik moet kopen. Nu heeft ze altijd iets waar ze wat aan heeft (zo gaat het met verjaardagen, kerst etc etc )quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef nectarientje het volgende:
Mijn moeder vorige week tegen mijn broertje en mij:
'ja, ik heb alvast maar een cadeau gekocht, dan weet ik zeker dat ik iets heb dat ik leuk vind. Als jullie nu allebei de helft van de rekening naar mij kunnen overmaken, is iedereen blij'
Mama weet dus nooit een cadeau te verzinnen, we beginnen met kerst al te vragen dat ze iets moet verzinnen als ze dat leuk vindt en puntje bij paaltje weet ze nooit iets dus krijgt ze een bos bloemen. Blijkbaar gaat het toch niet helemaal om het gebaar maar om de knikkers dus heeft ze het dit jaar anders gedaan
Waar is je msn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:38 schreef zeemonster het volgende:
Bij ons wordt altijd gezegd , dat je aan me denkt en van me houdt is voldoende genoeg... hoe cliche.
Nu weten wij altijd wel wat te verzinnen gelukkig en meestal geven we 1 kado samen dus dan valt het qua geld ook mee.
Zal ik je handje vast houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik alleen heel dicht langs de winkelsNiet in de buurt van de reling in ieder geval.
quote:
Zie PMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef Atreidez het volgende:
A_A, wat is jou msn eigenlijk.. Ik heb al maanden geleden vraagmaar@hotmail.com toegevoegd, maar die is het kennelijk niet
Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jouquote:
Kijk nog eens goed naar m'n berichtje. Misschien is-ie iets te subtiel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jou.
Oeh nee jouw zou ik juist wel willen zien strippen! Haha nee serieus ik fok op mijn mobieltje nu..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar is je msn?ik ben geblokt he
alleen maar omdat ik ging strippen op de cam
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar m'n berichtje. Misschien is-ie iets te subtiel.![]()
Ik ben gewoon met mams gaan winkelen (wat natuurlijk niet zo handig is voor jou Nectarientjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef nectarientje het volgende:
Mijn moeder vorige week tegen mijn broertje en mij:
'ja, ik heb alvast maar een cadeau gekocht, dan weet ik zeker dat ik iets heb dat ik leuk vind. Als jullie nu allebei de helft van de rekening naar mij kunnen overmaken, is iedereen blij'
Mama weet dus nooit een cadeau te verzinnen, we beginnen met kerst al te vragen dat ze iets moet verzinnen als ze dat leuk vindt en puntje bij paaltje weet ze nooit iets dus krijgt ze een bos bloemen. Blijkbaar gaat het toch niet helemaal om het gebaar maar om de knikkers dus heeft ze het dit jaar anders gedaan
Ik heb zo'n glazen van 27 gekocht, vond die zilveren allemaal op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou geslaagd voor twee bedeltjes. Zag niet diegene die ik wilde hebben voor 42 euro, maar heb er nu twee van 22 euro gekocht. Kwam alleen tot de conclusie dat ze 1 van de 2 ws al heeft :s Gelukkig kan ze m nog ruilen. En een klein bloemetje erbij....nou echt mn broertje en ik kunnen niet meer stuk
quote:
13 roze, laagbloeiende, grootbloemige Rododendrons. Werkelijk schitterend dus!quote:
Ja, het was even zoeken. Heb namens mn broertje een draakje gekochtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb zo'n glazen van 27 gekocht, vond die zilveren allemaal op elkaar lijken
Oe! Die is mooi! Ik heb niet zo'n collectie omdat ik de bedeltjes echt te duur vind, maar ze zijn wel mooiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Wilde eigenlijk die hebben op deze site http://www.pandorasite.nl/, pandora collectie, zilver met steen en dat die laatste met onyx erin.
Voor moederdag wil je je moeder uiteindelijk toch een blijvende herinnering geven. Het feit dat je er niet bent, blijft waarschijnlijk langer hangen dan dat je plichtmatig was komen opdragen. Heel goed gedaan dus!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef nectarientje het volgende:
13 roze, laagbloeiende, grootbloemige Rododendrons. Werkelijk schitterend dus!![]()
En nee, mams en ik samen winkelen gaat niet echt lekker.. Ze was best verontwaardigd dat ik er niet ging zijn morgen. Dat ik er vorige week nog was telt niet 'want toen was het geen moederdag'
'De moederdag dat het egoistische kreng thuis bleef'quote:Op zondag 10 mei 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
Voor moederdag wil je je moeder uiteindelijk toch een blijvende herinnering geven. Het feit dat je er niet bent, blijft waarschijnlijk langer hangen dan dat je plichtmatig was komen opdragen. Heel goed gedaan dus!
Iets zegt mij ook dt ze dit echt wel langer blijft onthouden...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:47 schreef nectarientje het volgende:
'De moederdag dat het egoistische kreng thuis bleef'
Leuk geprobeerd maar iets zegt me dat het bij mams niet zo werkt
En dat ze uit wraak niet op mijn verjaardag komt.. (voor de beeldvorming, eind van het jaar pas maar iets met olifanten en geheugen)quote:Op zondag 10 mei 2009 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Iets zegt mij ook dt ze dit echt wel langer blijft onthouden...![]()
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:49 schreef nectarientje het volgende:
En dat ze uit wraak niet op mijn verjaardag komt.. (voor de beeldvorming, eind van het jaar pas maar iets met olifanten en geheugen)
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:53 schreef AirwiN het volgende:
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...
Rododendrons toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Ja ach, het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen..
Ahh Nectarientje tegen die tijd heeft je moeder je vast alweer vergevenquote:Op zondag 10 mei 2009 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...
Hardop dromen heb ik jaren geleden al opgegevenquote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef zeemonster het volgende:
Ahh Nectarientje tegen die tijd heeft je moeder je vast alweer vergeven.
Hmm hier is dat meer mijn vader, mijn moeder is echt een zacht eitje .quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hardop dromen heb ik jaren geleden al opgegevenMams is echt een olifant als ze vindt dat ze tekort gedaan wordt hoor
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef zeemonster het volgende:
Hmm hier is dat meer mijn vader, mijn moeder is echt een zacht eitje .
Jammer is dat , dat mensen zich zo kunnen vasthouden aan dit soort dagen .
Oeh idd goed plan!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]Effe een eitje koken, goed idee!
Houd peter de vries zich tegenwoordig ook al bezig met parkeerplaats en tankstation journalistiek??quote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik geloof dat ik net een ernstige vorm van smetvrees heb gekregen na het zien van Peter R. de VriesIk raak nooit meer een balie van een tankstation aan
Ging over die zaak van Victor 't Hooft die is neergeschoten op de Bezuidenhoutseweg. De verdachte waarvan het DNA onder andere op het jasje van het slachtoffer was aangetroffen had een nogal creatieve verklaring hoe zijn DNA daar was gekomen. Volgens hem was er tijdens het afrekenen van sigaretten bij dat Texacostation snot van hem op de balie gekomen en dat is door de vrouw van 't Hooft, die even later (en negen klanten verder) een tank benzine afrekende, overgebracht op het jasje van het slachtoffer.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Houd peter de vries zich tegenwoordig ook al bezig met parkeerplaats en tankstation journalistiek??
mare.. wat dan?![]()
of een witte substantie van iets anders....quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Robin__ het volgende:
kogelvis
Lijkt me een heel bizarre verklaringtenzij ie er echt een dikke groene klodder neergelegd had ofzo (ken 'de zaak' verder niet eigenlijk)
Meer info?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Was gisteren trouwens een schietpartij op de Visafslag
Nouja als jij daar als opgefokt manneke met je afgetrapte honda civic net een vak in wil draaien en zo'n dikke BN auto snijdt je af en gooit m op je plekkie. Doe ik ook iedere keer, pak meteen mn pistool en mn honkbalknuppel en sla en schiet die auto tot pulp..uiteraard gebeurd dit alleen in mn hoofd want het enige wapen wat in mijn auto te vinden is zijn balletjes van de hond (en die zijn best hard als ze ze tegen je hoofd aangooit tijdens het spelen)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Elegy het volgende:
Teeeering, op elkaar schieten vanwege een parkeerplek...
Hoge hotelschool moet je doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:01 schreef zeemonster het volgende:
Ik geloof dat we iets te rumoerig zijn voor het bejaardenhuis, iets waar de drank bij de prijs zit ingebrepen is ook wel leuk denk ik. Op internet vind ik het Oude Gemaal maar dat lijkt me dan weer niks (kwa wat er doorgaans rondhangt
)
http://www.hotelschool.nl(...)st-in-the-hague.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef zeemonster het volgende:
Hoge Hotelschool en waar moet ik dan informeren , is dat die in Scheveningen ?
Je hebt ook dat de HHS , zoals Vlot en al die zaakjes daar , is dat niks ?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef knnth het volgende:
Ik ben boos op de gemeente. Ik ga zodirect een brief schrijven, die ik gelijk ook naar de Haagse Courant stuur en hier ga posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |