Voor moederdag wil je je moeder uiteindelijk toch een blijvende herinnering geven. Het feit dat je er niet bent, blijft waarschijnlijk langer hangen dan dat je plichtmatig was komen opdragen. Heel goed gedaan dus!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef nectarientje het volgende:
13 roze, laagbloeiende, grootbloemige Rododendrons. Werkelijk schitterend dus!![]()
En nee, mams en ik samen winkelen gaat niet echt lekker.. Ze was best verontwaardigd dat ik er niet ging zijn morgen. Dat ik er vorige week nog was telt niet 'want toen was het geen moederdag'
'De moederdag dat het egoistische kreng thuis bleef'quote:Op zondag 10 mei 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
Voor moederdag wil je je moeder uiteindelijk toch een blijvende herinnering geven. Het feit dat je er niet bent, blijft waarschijnlijk langer hangen dan dat je plichtmatig was komen opdragen. Heel goed gedaan dus!
Iets zegt mij ook dt ze dit echt wel langer blijft onthouden...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:47 schreef nectarientje het volgende:
'De moederdag dat het egoistische kreng thuis bleef'
Leuk geprobeerd maar iets zegt me dat het bij mams niet zo werkt
En dat ze uit wraak niet op mijn verjaardag komt.. (voor de beeldvorming, eind van het jaar pas maar iets met olifanten en geheugen)quote:Op zondag 10 mei 2009 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Iets zegt mij ook dt ze dit echt wel langer blijft onthouden...![]()
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:49 schreef nectarientje het volgende:
En dat ze uit wraak niet op mijn verjaardag komt.. (voor de beeldvorming, eind van het jaar pas maar iets met olifanten en geheugen)
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:53 schreef AirwiN het volgende:
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...
Rododendrons toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:54 schreef nectarientje het volgende:
Ja ach, het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen..
Ahh Nectarientje tegen die tijd heeft je moeder je vast alweer vergevenquote:Op zondag 10 mei 2009 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij reageerde met het: dan krijg ik een gezellige verjaardag. Een beter cadeau had je mij niet kunnen geven...
Hardop dromen heb ik jaren geleden al opgegevenquote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef zeemonster het volgende:
Ahh Nectarientje tegen die tijd heeft je moeder je vast alweer vergeven.
Hmm hier is dat meer mijn vader, mijn moeder is echt een zacht eitje .quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hardop dromen heb ik jaren geleden al opgegevenMams is echt een olifant als ze vindt dat ze tekort gedaan wordt hoor
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:25 schreef zeemonster het volgende:
Hmm hier is dat meer mijn vader, mijn moeder is echt een zacht eitje .
Jammer is dat , dat mensen zich zo kunnen vasthouden aan dit soort dagen .
Oeh idd goed plan!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]Effe een eitje koken, goed idee!
Houd peter de vries zich tegenwoordig ook al bezig met parkeerplaats en tankstation journalistiek??quote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik geloof dat ik net een ernstige vorm van smetvrees heb gekregen na het zien van Peter R. de VriesIk raak nooit meer een balie van een tankstation aan
Ging over die zaak van Victor 't Hooft die is neergeschoten op de Bezuidenhoutseweg. De verdachte waarvan het DNA onder andere op het jasje van het slachtoffer was aangetroffen had een nogal creatieve verklaring hoe zijn DNA daar was gekomen. Volgens hem was er tijdens het afrekenen van sigaretten bij dat Texacostation snot van hem op de balie gekomen en dat is door de vrouw van 't Hooft, die even later (en negen klanten verder) een tank benzine afrekende, overgebracht op het jasje van het slachtoffer.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Houd peter de vries zich tegenwoordig ook al bezig met parkeerplaats en tankstation journalistiek??
mare.. wat dan?![]()
of een witte substantie van iets anders....quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Robin__ het volgende:
kogelvis
Lijkt me een heel bizarre verklaringtenzij ie er echt een dikke groene klodder neergelegd had ofzo (ken 'de zaak' verder niet eigenlijk)
Meer info?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Was gisteren trouwens een schietpartij op de Visafslag
Nouja als jij daar als opgefokt manneke met je afgetrapte honda civic net een vak in wil draaien en zo'n dikke BN auto snijdt je af en gooit m op je plekkie. Doe ik ook iedere keer, pak meteen mn pistool en mn honkbalknuppel en sla en schiet die auto tot pulp..uiteraard gebeurd dit alleen in mn hoofd want het enige wapen wat in mijn auto te vinden is zijn balletjes van de hond (en die zijn best hard als ze ze tegen je hoofd aangooit tijdens het spelen)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Elegy het volgende:
Teeeering, op elkaar schieten vanwege een parkeerplek...
Hoge hotelschool moet je doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:01 schreef zeemonster het volgende:
Ik geloof dat we iets te rumoerig zijn voor het bejaardenhuis, iets waar de drank bij de prijs zit ingebrepen is ook wel leuk denk ik. Op internet vind ik het Oude Gemaal maar dat lijkt me dan weer niks (kwa wat er doorgaans rondhangt
)
http://www.hotelschool.nl(...)st-in-the-hague.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef zeemonster het volgende:
Hoge Hotelschool en waar moet ik dan informeren , is dat die in Scheveningen ?
Je hebt ook dat de HHS , zoals Vlot en al die zaakjes daar , is dat niks ?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef knnth het volgende:
Ik ben boos op de gemeente. Ik ga zodirect een brief schrijven, die ik gelijk ook naar de Haagse Courant stuur en hier ga posten.
En ja, ik hecht misschien te veel waarde aan symboliek en heb misschien een te grote hekel aan dat misbaksel dat Corbijn (nekschot* geen bezwaar) heeft bedacht, maar goed. Zo ben ik nu eenmaalquote:LS,
Vandaag fietste ik voor de zoveelste keer door de stad die al gauw helemaal 'mijn' stad is geworden. Een gevoel dat je al snel helemaal eigen wordt: een ooievaar doet je niet denken aan jong geluk maar aan die mooie stad achter de duinen. Groen en geel is geen ergernis, groen en geel is thuis.
Ik was net bekomen van de schrik dat de stad niet langer de Ooievaar ging gebruiken in het logo. Hét symbool van onze stad werd aan de kant gezet omwille van trendgevoelige marketing. En waarom? Den Haag is geen merk, Den Haag is een stad, een thuis, een authentiek gevoel, dank u wel. Gelukkig werd de de vlag met rust gelaten. Dacht ik.
Enfin, fietsend langs het Spuiplein zag ik de vlaggen van de VN en de EU wapperen. Niet de kleinste organisaties en ze symboliseren niet de kleinste zaken. Waarom dan hangt er naast deze vlaggen niet het geel/groen van Den Haag maar een lap katoen met een misvormde spermatozoïde? Sinds wanneer is dit de vlag van Den Haag? Sinds wanneer vlagt men officiële vlagen samen met reclame-uitingen? Wat is er gebeurd met de stadkleuren?
Hopend dat dit een ongelukkige vergissing is en binnenkort dé vlag weer trots wappert over het Spuiplein,
Kenneth *******
Zal me niets verbazen als ze dat binnenkort veranderen naar die ~ dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik begrijp dat dat die spermatoiozoidoide is, die vlieger?Het is mij nooit opgevallen nog, zolang ons wapen maar 3 visjes blijft kan t me eigenlijk niet zoveel schelen ook.
de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:
Zegguuh, tis hier wel akelig stil hoor
Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europamaarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
Kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Qrious het volgende:
[..]
KloptGaat niet op de schop, maar er komt een grotere extra naast te staan
Klinkt goed! Duimen dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:
Zegguuh, tis hier wel akelig stil hoor
Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europamaarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
Die krijg ik nooit, misschien toch maar vaker langskomen hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen PM gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op die baan in Naaldwijk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens
Gisteren voor het eerst gewaterskied (?) ...was veeeeel leuker dan verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |