abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68921428
En naar jou houdt in? Ik weet niet waar je werkt
pi_68922448
Doe de redactie van twee en voor de rest kan t doorgeplaatst worden. Ligt een btje aan de wijk waarin je woont. We doen voornamelijk wijkgebonden nieuws.
pi_68923246
Nu ben ik wel errug nieuwsgierig .
pi_68926270
Fuck, ik krijg het niet op papier zoals ik wil. Dus maar gewoon een ordinaire rant met een kleine inleiding:
quote:
LS,

Vandaag fietste ik voor de zoveelste keer door de stad die al gauw helemaal 'mijn' stad is geworden. Een gevoel dat je al snel helemaal eigen wordt: een ooievaar doet je niet denken aan jong geluk maar aan die mooie stad achter de duinen. Groen en geel is geen ergernis, groen en geel is thuis.

Ik was net bekomen van de schrik dat de stad niet langer de Ooievaar ging gebruiken in het logo. Hét symbool van onze stad werd aan de kant gezet omwille van trendgevoelige marketing. En waarom? Den Haag is geen merk, Den Haag is een stad, een thuis, een authentiek gevoel, dank u wel. Gelukkig werd de de vlag met rust gelaten. Dacht ik.

Enfin, fietsend langs het Spuiplein zag ik de vlaggen van de VN en de EU wapperen. Niet de kleinste organisaties en ze symboliseren niet de kleinste zaken. Waarom dan hangt er naast deze vlaggen niet het geel/groen van Den Haag maar een lap katoen met een misvormde spermatozoïde? Sinds wanneer is dit de vlag van Den Haag? Sinds wanneer vlagt men officiële vlagen samen met reclame-uitingen? Wat is er gebeurd met de stadkleuren?

Hopend dat dit een ongelukkige vergissing is en binnenkort dé vlag weer trots wappert over het Spuiplein,

Kenneth *******
En ja, ik hecht misschien te veel waarde aan symboliek en heb misschien een te grote hekel aan dat misbaksel dat Corbijn (nekschot* geen bezwaar) heeft bedacht, maar goed. Zo ben ik nu eenmaal

Nu even het adres van de juiste afdeling van de gemeente zien te vinden.

* nekschot is natuurlijk figuurlijk he, meelezende AIVD-ers
pi_68930593
Leuk geformuleerd allemaal
Alleen jammer dat t stadslogo van de ooievaar al 2 jaar geleden vervangen is door "een duin / vlieger" Vind m ook vanaf t begin al nergens op lijken. Zeker met de VN top laatst, waarbij in heel Den Haag die lelijke pokke vlak opdook, ergerde ik me er kapot aan
Was afgelopen zaterdag juist blij dat ik met t hardlopen in t Haagse Bos een ooievaar in een slootje zag staan, mooi Haags gevoel dat je er dan bij krijgt
Just being curious.. ofzo
pi_68930874
Ik begrijp dat dat die spermatoiozoidoide is, die vlieger? Het is mij nooit opgevallen nog, zolang ons wapen maar 3 visjes blijft kan t me eigenlijk niet zoveel schelen ook.
Where facts are few, experts are many.
pi_68935357
Het ziet er idd niet uit, maar ik heb me er nog niet aan kunnen ergeren xD

Lekker weer btw, en ik zit weer binnen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_68945854
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik begrijp dat dat die spermatoiozoidoide is, die vlieger? Het is mij nooit opgevallen nog, zolang ons wapen maar 3 visjes blijft kan t me eigenlijk niet zoveel schelen ook.
Zal me niets verbazen als ze dat binnenkort veranderen naar die ~ dingen En dan in plaats van de kroontjes het nieuws Den Haag logo boven elk golfje.
pi_68974437
Zegguuh, tis hier wel akelig stil hoor

Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europa maarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
pi_68976089
Windenergie? Mooie plek er voor daar

Wordt het morgen ook zulks mooi weer? Dan ben ik weer vrij, net als vrijdag, en maandag .. Gewoon 5 dagen vakansie
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:18:18 #111
87694 Robin__
letitredno
pi_68982665
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:

Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europa maarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?
pi_68984754
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Robin__ het volgende:

[..]

de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?
Klopt Gaat niet op de schop, maar er komt een grotere extra naast te staan
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:42:53 #113
87694 Robin__
letitredno
pi_68985473
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Qrious het volgende:

[..]

Klopt Gaat niet op de schop, maar er komt een grotere extra naast te staan

flink project! van wanneer tot wanneer zou dat project moeten lopen. (vermoedelijk lang nadat ik stage moet gaan lopen, maar alsnog )
pi_68987286
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:

Klinkt goed! Duimen dus .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_68995491
Jill, let je een beetje op me auto? Ik kon daar pas parkeren...
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:08:53 #116
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69004909
Smorgens

Gisteren voor het eerst gewaterskied (?) ...was veeeeel leuker dan verwacht
Ik ben van pindavlees
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:18:38 #117
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69005148
Ik heb helemaal geen PM gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:19:20 #118
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69005163
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die krijg ik nooit, misschien toch maar vaker langskomen hier
Ik ben van pindavlees
pi_69006086
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens

Gisteren voor het eerst gewaterskied (?) ...was veeeeel leuker dan verwacht
op die baan in Naaldwijk?
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:55:34 #120
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69006104
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

op die baan in Naaldwijk?
Op "De Wollebrand", officieel Honselersdijk, maar je bedoelt dezelfde inderdaad
Was een leuk uitje met de zaak
Ik ben van pindavlees
pi_69010123
* CaLeX checkt favorieten....

Klopt, wil ik ook nog steeds een keertje doen, komt er alleen elke keer niet van :p
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:48:28 #122
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69012021
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef CaLeX het volgende:
* CaLeX checkt favorieten....

Klopt, wil ik ook nog steeds een keertje doen, komt er alleen elke keer niet van :p
Aanrader
En niet eens zo duur geloof ik....
Ik ben van pindavlees
pi_69015991
Whoehoe, na vorige week zojuist wederom een stiftkies gekregen,....gisteren viel een kies linksonder spontaan uit elkaar tijdens het eten van een ........kaassoufle. Tja, ik moet ook niet zo van die harde dingen eten :B
pi_69016036
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Aanrader
En niet eens zo duur geloof ik....
nee idd, van de zomer maar ff kijken dan.

Wilde ook wel eens surflessen nemen
pi_69016482
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef CaLeX het volgende:

[..]

nee idd, van de zomer maar ff kijken dan.

Wilde ook wel eens surflessen nemen
Ik kom kijken,...heerlijk in het zonnetje, rokertje erbij....HELEMAAL GOOOUUD (als we dan toch in het 'Westlandse' zitten )
pi_69019792
Zo RR3 is toch even mooi ontspoort
pi_69019883
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo RR3 is toch even mooi ontspoort
juh hoorde het net

Zag er mooi uit op rtvwest.nl
pi_69020539
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

juh hoorde het net

Zag er mooi uit op rtvwest.nl
Gewonden in Den Haag door ontsporing RandstadRail

Kga straks nog eens kijken, ff wat mooiere foto's maken als ze alle bovenleiding gaan wegknippen om het voertuig proberen op een dieplader te zetten, zal eerste keer zijn dat er een voertuig zo vervoerd wordt zal de nodige problemen opleveren
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:19:45 #129
87694 Robin__
letitredno
pi_69022402
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar zonder geramd te worden door een bus of vrachtwagen :S
pi_69022528
uit de rails schieten, waardoor je voorkant veel sneller vaart verliest dan je achterkant :p
pi_69023333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Das raar! Ik heb gewoon gereageerd op die van het vorig topic!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:51:01 #132
87694 Robin__
letitredno
pi_69023336
Oh op die manier, ik dacht dat dat de achterkant was.
pi_69023762
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Robin__ het volgende:
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar zonder geramd te worden door een bus of vrachtwagen :S
Waarschijnlijk toen de voorcabine over de wissels zijn gegaan, is de wissel waarschijnlijk van positie verwisseld waardoor de achterkant zeg maar rechtdoor ging en de voorkant rechtaf

[ Bericht 21% gewijzigd door admiraal_anaal op 14-05-2009 18:28:51 ]
pi_69025125
Zo, als cadeau voor mijn tienjarig dienstverband ben ik vandaag naar Teuge gegaan alwaar ik in een sportvliegtuig enkele rolls en loopings gemaakt heb Helaas hield het al vrij snel op aangezien mijn hart zei dat het wel genoeg was, maar de ervaring was echt supercool en toen nog een rondje Zwolle -> Deventer -> Teuge gevlogen

pi_69025282
Ze wouden van je af?

Klinkt wel gaaf hoor.. maar ik zou toch liever een bosje bloemen hebben!
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:44:04 #136
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69027128
Niemand een activiteitbegeleider nodig?
pi_69028613
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Niemand een activiteitbegeleider nodig?
En zoekt er ook nog iemand een persoontje voor crediteurenadministratie? Geen werk meer MTM? Balen zeg..

En Knnth dat klinkt wel heel gaaf!
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:03:35 #138
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69030346
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef zeemonster het volgende:

[..]

En zoekt er ook nog iemand een persoontje voor crediteurenadministratie? Geen werk meer MTM? Balen zeg..

En Knnth dat klinkt wel heel gaaf!
Jawel, ik werk genoeg maar ben op zoek naar leuk vast werk
pi_69033716
Ik zet net pas de tv aan, zijn de toppers al geweest?
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:32:47 #140
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69036406
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik zet net pas de tv aan, zijn de toppers al geweest?
Ik weet het niet maar volgens mij hebben we het gemist
pi_69036692
Ja, na 2 nummers heb ik Bond aangezet.. Het leek wel de eerste liveronde van X-Factor
pi_69041823
Oeh bah mijn maag draait om .. een vriendin van mijn tante haar dochtertje is vermist .

[url]http://www.vermist.nl/index.php?id=5&tx_eftrosvermist_pi5[showUid]=17070[/url]

Het moet een verschrikkelijk gevoel zijn . Ik ken haar amper ( van verjaardagen en af en toe als ik bij mijn tante langshup voor een kopje koffie ) , maar toch geeft het een misselijk gevoel , wat moet dat erg zijn .

[ Bericht 1% gewijzigd door zeemonster op 15-05-2009 00:26:15 ]
pi_69042757
Ontvoerd? Door een boze papa ofzo? Niet prettig, maar een 2 jarige verlies je toch niet zomaar uit t oog?
pi_69042875
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:55 schreef Atreidez het volgende:
Ontvoerd? Door een boze papa ofzo? Niet prettig, maar een 2 jarige verlies je toch niet zomaar uit t oog?
Haar vader inderdaad ..
Je mag niet iedereen over een kam scheren maar het is wel typisch dat die kinderen worden weggehaald bij de moeder om naar een ander land te worden gebracht.

Ik ken haar echt amper kreeg het vanavond ook pas te horen , dus ik weet behalve wat er staat ook echt niks .
Jammer dat een kind de dupe is van een strijd tussen twee ouders en geloof/cultuur.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:36:54 #145
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69045110
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:02 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Haar vader inderdaad ..
Je mag niet iedereen over een kam scheren maar het is wel typisch dat die kinderen worden weggehaald bij de moeder om naar een ander land te worden gebracht.

Ik ken haar echt amper kreeg het vanavond ook pas te horen , dus ik weet behalve wat er staat ook echt niks .
Jammer dat een kind de dupe is van een strijd tussen twee ouders en geloof/cultuur.
Ontzettend triest dat zulke dingen gebeuren. Uiteindelijk is zo'n kind er echt niet bij gebaat.

En geloof, tja, dat is al eeuwenlang (en nu nog steeds) één van de belangrijkste redenen waarom er oorlog wordt gevoerd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_69045274
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jill, let je een beetje op me auto? Ik kon daar pas parkeren...
LOL en mijn auto stond ergens bij jou in de buurt. Mss hadden we m ff moeten omwisselen.

Maar heb de afgelopen 2 dagen weinig opgelet...lekkerste twee dagen sinds een tijdje en Jill ligt met zware migraine in bed. Typisch :S
pi_69046716
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef Robin__ het volgende:

[..]

flink project! van wanneer tot wanneer zou dat project moeten lopen. (vermoedelijk lang nadat ik stage moet gaan lopen, maar alsnog )
Tot 2013 waarschijnlijk Wat voor studie doe je?

Maar wel zielig hoor Monstertje, zulk soort dingen zie je nog wel eens per jaar bij vermist o.i.d. op TV, met de raarste toeren om ze maar terug te kunnen krijgen :S
Pokke wetgeving ook in de landen waar ze naartoe worden meegenomen
pi_69047997
ze komt vanavond bij vermist inderdaad.
Ouders moeten eens gaan nadenken dat een kind onbezorgd hoort te kunnen leven, omringd door de mensen van wie zij houdt .
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:32:32 #149
87694 Robin__
letitredno
pi_69056520
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Qrious het volgende:

[..]

Tot 2013 waarschijnlijk Wat voor studie doe je?

Werktuigbouwkunde.

Stage is, als alles zo door gaat, september 2010.

Maar moet sowieso eerst nog eens even goed kijken welke richting ik volgend jaar ga volgen (automatisering, constructeur/ontwerper of energiesystemen) (of hoe ze het dan ook gaan noemen) neig op dit moment wel erg naar de laatste variant.

Had al even gespiekt wat je zelf gedaan hebt.. maar tot welke fase zou dit project dan lopen voor jou? opleveren van het gebouw of praktisch tot aan de opstart? weet niet voor hoe ver de bouw en installatie door elkaar heen lopen. Denk dat t iig een mooie uitdaging voor je is.. tenslotte ook niet echt projecten die vaak voorkomen (en zo heel veel kolen centrales zullen er niet meer volgen )

Succes in ieder geval, hoop dat t wat word

180 bar stoomdruk *fap fap*
pi_69062585
Subtiele regenbui daarnet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')