En ja, ik hecht misschien te veel waarde aan symboliek en heb misschien een te grote hekel aan dat misbaksel dat Corbijn (nekschot* geen bezwaar) heeft bedacht, maar goed. Zo ben ik nu eenmaalquote:LS,
Vandaag fietste ik voor de zoveelste keer door de stad die al gauw helemaal 'mijn' stad is geworden. Een gevoel dat je al snel helemaal eigen wordt: een ooievaar doet je niet denken aan jong geluk maar aan die mooie stad achter de duinen. Groen en geel is geen ergernis, groen en geel is thuis.
Ik was net bekomen van de schrik dat de stad niet langer de Ooievaar ging gebruiken in het logo. Hét symbool van onze stad werd aan de kant gezet omwille van trendgevoelige marketing. En waarom? Den Haag is geen merk, Den Haag is een stad, een thuis, een authentiek gevoel, dank u wel. Gelukkig werd de de vlag met rust gelaten. Dacht ik.
Enfin, fietsend langs het Spuiplein zag ik de vlaggen van de VN en de EU wapperen. Niet de kleinste organisaties en ze symboliseren niet de kleinste zaken. Waarom dan hangt er naast deze vlaggen niet het geel/groen van Den Haag maar een lap katoen met een misvormde spermatozoïde? Sinds wanneer is dit de vlag van Den Haag? Sinds wanneer vlagt men officiële vlagen samen met reclame-uitingen? Wat is er gebeurd met de stadkleuren?
Hopend dat dit een ongelukkige vergissing is en binnenkort dé vlag weer trots wappert over het Spuiplein,
Kenneth *******
Zal me niets verbazen als ze dat binnenkort veranderen naar die ~ dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik begrijp dat dat die spermatoiozoidoide is, die vlieger?Het is mij nooit opgevallen nog, zolang ons wapen maar 3 visjes blijft kan t me eigenlijk niet zoveel schelen ook.
de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:
Zegguuh, tis hier wel akelig stil hoor
Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europamaarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
Kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
de eon zit daar toch met een kolencentrale? gaat die op de schop?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Qrious het volgende:
[..]
KloptGaat niet op de schop, maar er komt een grotere extra naast te staan
Klinkt goed! Duimen dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef Qrious het volgende:
Zegguuh, tis hier wel akelig stil hoor
Vanmorgen een orienterend gesprek gehad bij een nieuwbouwproject op de maasvlakte. Kans dat ik toezicht kan gaan houden op de bouw van een flinke energiecentrale, een van de grootste van Europamaarja, niks is zeker.. Straks word ik gewoon uitgebonjourd ofzo
Die krijg ik nooit, misschien toch maar vaker langskomen hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen PM gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op die baan in Naaldwijk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens
Gisteren voor het eerst gewaterskied (?) ...was veeeeel leuker dan verwacht
Op "De Wollebrand", officieel Honselersdijk, maar je bedoelt dezelfde inderdaadquote:
Aanraderquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef CaLeX het volgende:
* CaLeX checkt favorieten....
Klopt, wil ik ook nog steeds een keertje doen, komt er alleen elke keer niet van :p
nee idd, van de zomer maar ff kijken dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aanrader![]()
En niet eens zo duur geloof ik....
Ik kom kijken,...heerlijk in het zonnetje, rokertje erbij....HELEMAAL GOOOUUD (als we dan toch in het 'Westlandse' zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee idd, van de zomer maar ff kijken dan.
Wilde ook wel eens surflessen nemen
juh hoorde het netquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo RR3 is toch even mooi ontspoort
Gewonden in Den Haag door ontsporing RandstadRailquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
juh hoorde het net
Zag er mooi uit op rtvwest.nl
Das raar! Ik heb gewoon gereageerd op die van het vorig topic!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen PM gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschijnlijk toen de voorcabine over de wissels zijn gegaan, is de wissel waarschijnlijk van positie verwisseld waardoor de achterkant zeg maar rechtdoor ging en de voorkant rechtafquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Robin__ het volgende:
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar zonder geramd te worden door een bus of vrachtwagen :S
En zoekt er ook nog iemand een persoontje voor crediteurenadministratie? Geen werk meer MTM? Balen zeg..quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Niemand een activiteitbegeleider nodig?![]()
Jawel, ik werk genoeg maar ben op zoek naar leuk vast werkquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En zoekt er ook nog iemand een persoontje voor crediteurenadministratie? Geen werk meer MTM? Balen zeg..
En Knnth dat klinkt wel heel gaaf!
Ik weet het niet maar volgens mij hebben we het gemistquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik zet net pas de tv aan, zijn de toppers al geweest?
Haar vader inderdaad ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:55 schreef Atreidez het volgende:
Ontvoerd? Door een boze papa ofzo?Niet prettig, maar een 2 jarige verlies je toch niet zomaar uit t oog?
Ontzettend triest dat zulke dingen gebeuren. Uiteindelijk is zo'n kind er echt niet bij gebaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Haar vader inderdaad ..
Je mag niet iedereen over een kam scheren maar het is wel typisch dat die kinderen worden weggehaald bij de moeder om naar een ander land te worden gebracht.
Ik ken haar echt amper kreeg het vanavond ook pas te horen , dus ik weet behalve wat er staat ook echt niks .
Jammer dat een kind de dupe is van een strijd tussen twee ouders en geloof/cultuur.
LOL en mijn auto stond ergens bij jou in de buurt. Mss hadden we m ff moeten omwisselen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jill, let je een beetje op me auto? Ik kon daar pas parkeren...
Tot 2013 waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef Robin__ het volgende:
[..]
flink project! van wanneer tot wanneer zou dat project moeten lopen. (vermoedelijk lang nadat ik stage moet gaan lopen, maar alsnog)
Werktuigbouwkunde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Qrious het volgende:
[..]
Tot 2013 waarschijnlijkWat voor studie doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |