Behoorlijke ravage, gaat echt niet een uur duren gezien deze niet meer operationeel is. Deze zal weggesleept moeten worden wat weer een nieuwe uitdaging is aangezien ze nog geen voertuigen ooit weggesleept hebben met vrachtwagen en diepladers enzo, Zal tot minimaal vanavond laat bezig zijnquote:Tien mensen zijn donderdagmiddag lichtgewond geraakt door een tramongeval in Den Haag. Daar raakte randstadrail 3 van het spoor. Het voertuig raakte de bovenleiding van het net en kwam op het kruispunt van de Noord-West Buitensingel tot stilstand. De slachtoffers hebben builen en schrammen, liet vervoersbedrijf HTM donderdag weten.
Het kruispunt is afgezet en medewerkers van het bedrijf proberen de tram zo snel mogelijk van het kruispunt af te halen. HTM doet onderzoek naar de oorzaak en de schade van het ongeval. Naar verwachting duurt het oponthoud nog minstens een uur.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef buachaille het volgende:
Dat is volgens mij het 2e ongeval deze week. Een paar dagen geleden heeft rampstadrail 3 zich op de Leyweg in een bus geboord.
Ja dus: http://district8.net/tram-tegen-bus-leyweg.html
RR4 zal je bedoelen nummertje 3 rijdt daar nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef buachaille het volgende:
Dat is volgens mij het 2e ongeval deze week. Een paar dagen geleden heeft rampstadrail 3 zich op de Leyweg in een bus geboord.
Ja dus: http://district8.net/tram-tegen-bus-leyweg.html
T zou best kunnen, ik reis principieel niet met het OV.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef CaLeX het volgende:
RR4 zal je bedoelen nummertje 3 rijdt daar niet
dat mag, maar wat boeit het jou dan eigenlijk dat er ongelukken mee plaats vinden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
T zou best kunnen, ik reis principieel niet met het OV.
Dan is bestuurder zijn baan kwijtquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Misschien wel gewoon te hard doorgereden terwijl de wissel daar nog aan het veranderen was (of hoe dat ook heet). Als je ziet hoe hard er daar soms de bocht doorgegaan wordt
Dat is iets dat regelmatig voorkomt, inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Holy shit. Je zal maar precies bij dat scharnier/accordeonding gestaan hebben.
Ze rijden daar echt niet hard de bocht in...quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Misschien wel gewoon te hard doorgereden terwijl de wissel daar nog aan het veranderen was (of hoe dat ook heet). Als je ziet hoe hard er daar soms de bocht doorgegaan wordt
Precies, tis max 15 km/u daar en het 9-oog is vaak daar ook zo afgesteld dat je bijna standaard moet stoppen voor het sein en dus echt geen hoge snelheid bereikt op dat kleine stukkiequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ze rijden daar echt niet hard de bocht in...
Door de Breestraat toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:33 schreef Mirjam het volgende:
zo zeg, da's nog een flinke ontsporing
die kuttram willen ze ook door leiden laten rijden, ik hoop dat ze dat laten
Met nieuwe technologische ontwikkelingen heb je vaker dingen die misgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:25 schreef marcel.nl het volgende:
Het openbaar vervoer in Den Haag begint zo langzaam aan wel beroemd te worden. Iedereen van Limburg tot Schiermonnikoog weet wat "Randstadrail" is die ergens in Den Haag door een "tramtunnel" rijdt.
Het is nu de zoveelste keer dat er iets mis gaat en ook niet zo'n lullig voorvalletje, maar echt met gewonden en grote schade enzo.
Zes dagen ervoor:
http://www.actueelnederla(...)en-randstadrail.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |