Ik alleen heel dicht langs de winkelsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
En dan hebben we het nog niet gehad over de bovenste etages bij de Megastores. Ik durf daar dus echt niet te lopen met m'n hoogtevrees.
Morgen uitslapen, s'middags naar vrienden en s'avonds een verjaardag. Wordt wel gezellig. Zondag weer rusten en voetbal kijken en wellicht nog even langs moeders, ook al doen we niet aan moederdag. Bij ons is elke dag moederdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd Becky met de verkoop van het huis van je vriend. Gaan er mensen nog wat leuks doen het weekend ?
Absoluut makkelijk maar broerlief en ik hebben elkaar wel even wat raar aangekeken..quote:
Het gaat toch om t gebaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Moeders *zucht*
Nutteloos...had voor dat geld ook een boeiend cadeau kunnen kopen.
Nou om heel eerlijk te zijn,.......zo doen wij dat meestal ook. Dan zeg ik tegen moeders 'joh, als je wat leuks ziet moet je het kopen en dan krijg je het van mij'. Ik weet namelijk ook nooit wat ik moet kopen. Nu heeft ze altijd iets waar ze wat aan heeft (zo gaat het met verjaardagen, kerst etc etc )quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef nectarientje het volgende:
Mijn moeder vorige week tegen mijn broertje en mij:
'ja, ik heb alvast maar een cadeau gekocht, dan weet ik zeker dat ik iets heb dat ik leuk vind. Als jullie nu allebei de helft van de rekening naar mij kunnen overmaken, is iedereen blij'
Mama weet dus nooit een cadeau te verzinnen, we beginnen met kerst al te vragen dat ze iets moet verzinnen als ze dat leuk vindt en puntje bij paaltje weet ze nooit iets dus krijgt ze een bos bloemen. Blijkbaar gaat het toch niet helemaal om het gebaar maar om de knikkers dus heeft ze het dit jaar anders gedaan
Waar is je msn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:38 schreef zeemonster het volgende:
Bij ons wordt altijd gezegd , dat je aan me denkt en van me houdt is voldoende genoeg... hoe cliche.
Nu weten wij altijd wel wat te verzinnen gelukkig en meestal geven we 1 kado samen dus dan valt het qua geld ook mee.
Zal ik je handje vast houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik alleen heel dicht langs de winkelsNiet in de buurt van de reling in ieder geval.
quote:
Zie PMquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef Atreidez het volgende:
A_A, wat is jou msn eigenlijk.. Ik heb al maanden geleden vraagmaar@hotmail.com toegevoegd, maar die is het kennelijk niet
Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jouquote:
Kijk nog eens goed naar m'n berichtje. Misschien is-ie iets te subtiel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jou.
Oeh nee jouw zou ik juist wel willen zien strippen! Haha nee serieus ik fok op mijn mobieltje nu..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar is je msn?ik ben geblokt he
alleen maar omdat ik ging strippen op de cam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |