abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68822522
Navond allen...

En die megastores, is ook echt een megamislukking... Wat een drama is dat zeg!!!!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:41:04 #27
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_68822549
haaaaai, tvp. Sorry ben er niet zo veel, druk met de laatste dingen in huis voor de verkoop, nieuwe baan en huis leeghalen van vriend want die is wel verkocht.
doeiiii
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:18:43 #28
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68823867
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_68825078
En dan hebben we het nog niet gehad over de bovenste etages bij de Megastores. Ik durf daar dus echt niet te lopen met m'n hoogtevrees.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_68825150
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
En dan hebben we het nog niet gehad over de bovenste etages bij de Megastores. Ik durf daar dus echt niet te lopen met m'n hoogtevrees.
Ik alleen heel dicht langs de winkels Niet in de buurt van de reling in ieder geval.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_68825303
Ik was jullie kwijt

TVP
pi_68825975
Gefeliciteerd Becky met de verkoop van het huis van je vriend . Gaan er mensen nog wat leuks doen het weekend ?
pi_68826428
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd Becky met de verkoop van het huis van je vriend . Gaan er mensen nog wat leuks doen het weekend ?
Morgen uitslapen, s'middags naar vrienden en s'avonds een verjaardag. Wordt wel gezellig. Zondag weer rusten en voetbal kijken en wellicht nog even langs moeders, ook al doen we niet aan moederdag. Bij ons is elke dag moederdag
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:34:01 #34
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68826437
Morgen verjaardag van mijn zusje vieren

En met mijn nichtje spelen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_68835069
vandaag een letterkast ophalen in Rotterdam , zit nu op werk, morgen ook werken maar niet lang meer wisselldienst, heb een nieuwe baan op het oog en dan zit Charisma in het weekend ook lekker thuis

Becky gefeli met de verkoop
M@X idd lang niet gezien hierzo
pi_68837971
Moeders *zucht*

Jill: Ey mams, wil je nog iets speciaals voor moederdag?
Mama van Jill: Nou ik wil wel zo'n Pandorabedeltje.
Jill: Serieus? Wil je niet iets leuks?
Mama van Jill: Dat vind ik leuk.
Jill: Okay.....moet het zo'n echte Pandora zijn of mag het ook een ander merk zijn?
Mama van Jill: Nee, ik wil een echte Pandora.

Jill zit net even te kijken naar de nieuwe collectie of daar nog enigsinds iets leuks bij zit....freaking kleine kutbedeltjes zijn gewoon 42 euro! En om nou te zeggen dan heb je wat bijzonders....nee dan hangt ie met dertig andere bedeltjes aan je nek en valt ie toch niet op!

Nutteloos...had voor dat geld ook een boeiend cadeau kunnen kopen.
pi_68838301
Mijn moeder vorige week tegen mijn broertje en mij:
'ja, ik heb alvast maar een cadeau gekocht, dan weet ik zeker dat ik iets heb dat ik leuk vind. Als jullie nu allebei de helft van de rekening naar mij kunnen overmaken, is iedereen blij'

Mama weet dus nooit een cadeau te verzinnen, we beginnen met kerst al te vragen dat ze iets moet verzinnen als ze dat leuk vindt en puntje bij paaltje weet ze nooit iets dus krijgt ze een bos bloemen. Blijkbaar gaat het toch niet helemaal om het gebaar maar om de knikkers dus heeft ze het dit jaar anders gedaan
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_68838754
LOL, dat is wel makkelijk.
pi_68839153
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL, dat is wel makkelijk.
Absoluut makkelijk maar broerlief en ik hebben elkaar wel even wat raar aangekeken..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_68840144
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Moeders *zucht*

Nutteloos...had voor dat geld ook een boeiend cadeau kunnen kopen.
Het gaat toch om t gebaar Je hebt me iig wel een goed kado idee gegeven, ik ga zo ook even langs van Wijnen (waar ze overigens voor 20.- ook bedeltjes hebben).
Where facts are few, experts are many.
pi_68840381
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef nectarientje het volgende:
Mijn moeder vorige week tegen mijn broertje en mij:
'ja, ik heb alvast maar een cadeau gekocht, dan weet ik zeker dat ik iets heb dat ik leuk vind. Als jullie nu allebei de helft van de rekening naar mij kunnen overmaken, is iedereen blij'

Mama weet dus nooit een cadeau te verzinnen, we beginnen met kerst al te vragen dat ze iets moet verzinnen als ze dat leuk vindt en puntje bij paaltje weet ze nooit iets dus krijgt ze een bos bloemen. Blijkbaar gaat het toch niet helemaal om het gebaar maar om de knikkers dus heeft ze het dit jaar anders gedaan
Nou om heel eerlijk te zijn,.......zo doen wij dat meestal ook. Dan zeg ik tegen moeders 'joh, als je wat leuks ziet moet je het kopen en dan krijg je het van mij'. Ik weet namelijk ook nooit wat ik moet kopen. Nu heeft ze altijd iets waar ze wat aan heeft (zo gaat het met verjaardagen, kerst etc etc )
pi_68841855
Bij ons wordt altijd gezegd , dat je aan me denkt en van me houdt is voldoende genoeg... hoe cliche .
Nu weten wij altijd wel wat te verzinnen gelukkig en meestal geven we 1 kado samen dus dan valt het qua geld ook mee.
pi_68841907
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:38 schreef zeemonster het volgende:
Bij ons wordt altijd gezegd , dat je aan me denkt en van me houdt is voldoende genoeg... hoe cliche .
Nu weten wij altijd wel wat te verzinnen gelukkig en meestal geven we 1 kado samen dus dan valt het qua geld ook mee.
Waar is je msn? ik ben geblokt he alleen maar omdat ik ging strippen op de cam
pi_68842769
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik alleen heel dicht langs de winkels Niet in de buurt van de reling in ieder geval.
Zal ik je handje vast houden .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_68843885
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zal ik je handje vast houden .
pi_68844444
A_A, wat is jou msn eigenlijk.. Ik heb al maanden geleden vraagmaar@hotmail.com toegevoegd, maar die is het kennelijk niet
Where facts are few, experts are many.
pi_68844878
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef Atreidez het volgende:
A_A, wat is jou msn eigenlijk.. Ik heb al maanden geleden vraagmaar@hotmail.com toegevoegd, maar die is het kennelijk niet
Zie PM
pi_68845174
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:06 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jou .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_68845244
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:59 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik had het tegen nectarientje he, niet tegen jou .
Kijk nog eens goed naar m'n berichtje. Misschien is-ie iets te subtiel.
pi_68845349
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Waar is je msn? ik ben geblokt he alleen maar omdat ik ging strippen op de cam
Oeh nee jouw zou ik juist wel willen zien strippen! Haha nee serieus ik fok op mijn mobieltje nu..
Mijn email en msn is mijn echte voornaam en achternaam trouwens, niet echt handig om neer te zetten .
Maar via zeemonstertje@live.nl lukt het ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')