Fijn is datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb laatst een kortingscode gekregen als excuusje voor een verkeerd geleverd item. Bestel ik iets, is die korting nergens meer de bekennen op de rekening! Lekker H&M weer..
Zelfde hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef miss-piggy het volgende:
ik krijg de nieuwe catalogus altijd errrrrrrrrrrrrrg veel later dan de rest
om nog even hier op te reageren dit is echt niet waar hoor.. ik heb er nu al 3 gezien!! die de nieuwe hebben gekregen en die shoppen haast niet online bij h&m en hebben niets bevestigd via mail..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Psych-case het volgende:
Mailtje gestuurd naar Kl.service voor een catalogus!Stuur dat kreng gewoon op!
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.
Ik zoek de code wel ff voor je op.... momentje. Het kan alleen (nog) maar telefonisch of per post hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?
Wachten tot ie online komt te staan?
Heb ook al tijden geen kortingscodes ontvangen terwijl anderen ze wel krijgen.
Ik bestel regelmatig.
Dirty motherfuckers die daar weken!![]()
Zo, wie zegt dat schelden niet oplucht!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
Psych de code voor de trenchcoat is 29-5493 en is er in de maten 34 tm 46
Je kunt hem via het bestelformulier bestellen
Ja ik zie het. Helemaal super bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Daph_ het volgende:
Psych je kunt hem zelfs online bestellen via de website (bestelformulier), dan staat er dat ie eind juni leverbaar is al
Edit: ik heb hem besteld en nu staat er dat hij half juli leverbaar isHij heeft wel twee flappen bij de borst, hoop dat dat me staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef MaLo het volgende:
Overigens is het Spleetmodel ook weer vertegenwoordigd in de najaarscatalogus
Nee, kan dus pas vanaf juli ofzo via de website?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:01 schreef alors het volgende:
Ik heb zo random nog een paar dingen ingevoerd, maar kan verder helemaal niets bestelbaars vinden
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
Nee, kan dus pas vanaf juli ofzo via de website?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?
Ik geloof dat het alleen in je browser bewaard wordt totdat je zelf op Opslaan klikt. Dan wordt het ook op de H&M site bewaard. Dus als je zonder Opslaan klikken je browser afsluit, zou het kunnen dat je verlanglijstje gewist wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Niara het volgende:
is het zo dat je verlanglijstje automatisch wordt gewist?
Bij mij ook ja, en meer hier. Maar je moet erheen bellen, zeggen ze als je mailt. Alleen ik heb nog geen tijd cq zin gehad om dat te gaan doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Niara het volgende:
is het zo dat je verlanglijstje automatisch wordt gewist?
Ik ga gewoon het formulier invullen denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?
Ja! En wil je in één keer de goede maat hebben moet je gelijk drie maten bestellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef everlast08 het volgende:
Blijft irritant bij de H&M dat soms maat 36 enorm ruim valt en dan weer maat 40 superklein
Najaarscatalogusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef Joels het volgende:
Die onderste! Waar zie je die? Of komt die uit die catalogus voor heel speciale mensen? :p
Dat gaat toch altijd zo met preview bestellingen? Alleen staan sommige dingen al op inet waardoor ze wellicht eerder geleverd kunnen worden. Mijn bestelling staat op half juli, alles uit de najaarscatalogus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef -moi- het volgende:
Hè, toch al eind juni ja![]()
![]()
Wat vaag... wat betreft de korting, volgens mij krijgt iedereen 10% korting die voor 18-05-2009 besteld, maar de bestelling wordt volgens het formulier bij de catalogus pas in augustus 2009 bezorgd..
Dat betekent dus nu al bestellen en 3 maanden op het pakket wachten![]()
Ik ben aan het uitproberen en het schijnt dat nu alles het doet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
Kun je nu alles al via het bestelformulier van de site doen?Dus je krijgt geen melding meer dat je moet bellen?
Dan ga ik vanavond bestellennnnnquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitproberen en het schijnt dat nu alles het doet.
Hoe ziet ie eruit als je staat zeg maar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Tuniek net binnengehad, hij is LIEFDE![]()
![]()
Ik heb hem in het wit, maar hij valt redelijk "groot", bij mij althans... nu vind ik L.O.G.G. sowieso wat groot vallen... beetje vormloos af en toe. Maar het is wel een fijn/lief shirtje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
ever, hoe valt dat groene truitje bij jou? Klein of groot?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd oftie een beetje past![]()
. Geen cupmaten, alleen maar normale maten.
Hm okee, dankje! Ik heb hem toch maar in mijn normale maat besteld omdat ik bang ben dat hij anders gaat knellen bij mijn oksels.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb hem in het wit, maar hij valt redelijk "groot", bij mij althans... nu vind ik L.O.G.G. sowieso wat groot vallen... beetje vormloos af en toe. Maar het is wel een fijn/lief shirtje!
Staat ook in de najaarscatalogusquote:
Dat soort dingen kan ik echt nooit aan. Mensen gaan ervanuit dat als je boven maat L nodig hebt, dat je dan aan de onderkant ook maat L nodig hebt en dat is niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf he!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Deliah het volgende:
[..]
Najaarscatalogus.
* 9,95/st
* Art.nr 30-8445
* Lev. Info: eind juni
S/M/Lquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Joels het volgende:
[..]
ThanxHoe zijn de maten? S/M/L of 36/38/40? Dan bestel ik hem vast, kan er ook nog wel bij
Die laarsjes en truiquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal levertijd half juliHoop dat ze niet later komen met dat pakket, want eind juli ga ik voor 2 weken op vakantie
Eh, gewoon als een lange tuniek?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit als je staat zeg maar?
Die laarsjes waren instantquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die laarsjes en trui![]()
!
[..]
Eh, gewoon als een lange tuniek?Zit alleen nu wel een vouw in, precies bij m'n buik waardoor het lijkt alsof ik zwanger ben
Hoop dat dat er gewoon uit te strijken valt
![]()
nu 63 euro hequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:13 schreef MaLo het volgende:
Ik wil het nep-bontjasje van pagina 62, maar ik vind 70 euro nog wel duur
Ja volgens mij is het die ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
Muis bedoel je deze?
[ afbeelding ]
28-4356 voor ZWART
28-4349 voor KAKIGROEN
Maat 34 - 46 prijs 39,95
Die schoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal levertijd half juliHoop dat ze niet later komen met dat pakket, want eind juli ga ik voor 2 weken op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh dank je!!! Ik heb hem besteld!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef Linnie20v het volgende:
29-5477
Is dat geen Matthew jurkje? Dan komt ie pas de 14e online en in de winkels.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Caramel het volgende:
Zo vandaag een mailtje gehad over de nieuwe jurkjes, is het jurkje uit het tweede blokje nergens te vindenKwil em hebben
Ik ben alleen bang dat die erg doorschijnt..quote:
Deze is gevoerd, zijn gewoon 2 dunne laagjes, je ziet er dan bijna niets doorheen. Mag overigens ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat die erg doorschijnt..![]()
en je moet dan ook wel een beetje mooi bruin zijn. Ik ben nu erg wit..
Ik probeerde die gebloemde al met de 10euro korting code te strikken. Helaas, neem contact op met klantenservice..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is gevoerd, zijn gewoon 2 dunne laagjes, je ziet er dan bijna niets doorheen. Mag overigens ook wel voor die prijs
volgens mij niet, die stond al 2 weken geleden oid online, toen baalde ik nog omdat hij maar tot maat 40 gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Is dat geen Matthew jurkje? Dan komt ie pas de 14e online en in de winkels.
Ja die vind ik ook een beetje te duurquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Kleintje19 het volgende:
Die kimono/ tuniek die ik mooi vind: 59,95 eurosorry maar dan ga ik wel naar sps en dept en steps en en en anna van toor etc
edit: ik blijf die zwartejurk wel gaaf vinden zeg wauw echt geweldig gaaf, alleen niet voor mij* die van 300 euro
*
Ze had het over een mailtje, dus ik had in mijn eigen H&M newsletter gekeken en daar was het 2e ding een Matthew jurkje. Maar dan heb ik weer scheef gelezen denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
volgens mij niet, die stond al 2 weken geleden oid online, toen baalde ik nog omdat hij maar tot maat 40 gaat
[ afbeelding ]
deze bedoeld ze als het goed is, hij is gaaf, maar hij moet niet strak zitten want dat tekent
Ja da's niet fijn!quote:
Wanneer en hoe had je dat dan moeten doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Psych-case het volgende:
Krijg ik een mail v/d klantenservice terug:
De nieuwste catalogus zal de herfst catalogus zijn. Deze wordt pas rond juli gestuurd. De previeuw catalogus is alleen naar klanten gestuurd, die deze online hebben aangevraagd. Wel kun je uiteraard hieruit bestellen, als je deze catalogus van een vriendin hebt kunnen lenen.We hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Wat is dit voor sneu gedoe.Stuur gewoon eentje op als erna gevraagd wordt.
Dat bloesje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou dit bloesje zijn:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel afgeknipt.
Ja dat ook!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wanneer en hoe had je dat dan moeten doen?
Lijden al die modellen aan scoliose ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag ook echt geen grammetje te veel hebben in die jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Lijden al die modellen aan scoliose ofzo?
Geezzz strike ff een normale pose!
Ze moeten even laten zien dat ze WEL heupen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Neem dan normale vrouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze moeten even laten zien dat ze WEL heupen hebben
Saldo gedeelte?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef JointjeErbij het volgende:
Kan je ergens zien of ze je betaling hebben ontvangen?
Okee bedankt! Dan is het idd nog niet verwerkt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Saldo gedeelte?
Ergens in het 'mijn pagina' gedeelte e.a. ben je nog niet verwerkt.
Ohhhh!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:05 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Okee bedankt! Dan is het idd nog niet verwerkt!
Worden de ' uitverkochte' maten bijgevult? staat me vaag bij dat dat zo is?
vind deze zo leuk [ afbeelding ]
ik heb dus echt geen shortsquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhh!!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had mezelf nog zo beloofd geen shorts te kopen omdat ik die al genoeg heb![]()
Ohhh! Dan kan jij er mooi voor gaan shoppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
ik heb dus echt geen shorts. Maar zie net dat het begin juni wordt gelevert en helaas ben ik dan al op vakantie. Dus dan maar v/d week de h&m binnen lopen. Wens me suc6 ik heb daar echt een ### hekel aan.
![]()
Maar het is het waard denk ik dan maar![]()
Thanx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh! Dan kan jij er mooi voor gaan shoppenHaha ja ik heb daar ook een grafhekel aan xD
Haha zo is hetSuccess!
![]()
Artikelcode's invullen bij Bestelformulier (rechts bovenaan)quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik begrijp het niet zo met die nieuwe artikelen, waar staan die dan op de site? En wat doe je met die artikelcodes?
Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Psych-case het volgende:
Hoop gezeik allemaal van mijn kant maar ik heb vaak het idee dat ze expres zo ziekelijk poseren zodat je niet goed kunt zien of het desbetreffende kledingstuk van categorie aardappelzak is of niet.
En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemthet lijkt mij in ieder geval een verschrikkelijk jurkje voor iedereen die niet perfect superslank is en geen perfect ronde en absoluut geen milimeter hangende borsten heeft.....
Nou precies, zelfs met maatje 34 maakt zo'n jurkje een doodnormale huidplooi tot een ranzige vetkwabquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen.Ik heb maatje 34 maar ik heb ook een randje vet op mn heupen hoor
Lijkt me abnormaal als je dat niet hebt. En idd, met zo'n jurkje blijf je dat gewoon zien.
Haha precies xDquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou precies, zelfs met maatje 34 maakt zo'n jurkje een doodnormale huidplooi tot een ranzige vetkwabIk denk niet dat dat jurkje een grote hit zal worden
Nouja, op vakantie kan je 'm dus aan doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Linnie20v het volgende:
Wanneer doe je zo'n jurk aan? Volgens mij kijkt iedereen je aan alsof je op vakantie bent
Er zijn 2 kleuren van, 28-8423 en 28-4815quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Die bovensteWat is daarvan het artikelnmr?
Wat staat er in je Track & Trace dan? of is het brievenbuspost?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
Grrrr! Hele poos geleden bestelling geplaatst, levering begin mei. Zoonlief is zondag jarig en wil graag zijn nieuwe kleren aan.
Sinds weet ik veel wanneer al in behandeling, en sinds 28 april (!) al onderweg, en het is er nog niet![]()
Ik hoop maar dat het pakketje morgen nog komt.
Ik laat het bij Kiala bezorgen, daar staat sinds 28 april 'bestellinggegevens ontvangen' bla bla.. Ik ga er vooralsnog uit dat het morgen wel binnen is. Of vanmiddag 5 minuten voordat de winkel sluit, dat komt ook regelmatig voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat staat er in je Track & Trace dan? of is het brievenbuspost?
Ik heb ook maat 34/36 en bij mij zal dat jurkje er ook niet uitzien!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen.Ik heb maatje 34 maar ik heb ook een randje vet op mn heupen hoor
Lijkt me abnormaal als je dat niet hebt. En idd, met zo'n jurkje blijf je dat gewoon zien.
Haha ik denk dat je gelijk hebt. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik denk dat dit jurkje een heeeeeeeeeel lang Sales-leven tegemoet gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemthet lijkt mij in ieder geval een verschrikkelijk jurkje voor iedereen die niet perfect superslank is en geen perfect ronde en absoluut geen milimeter hangende borsten heeft.....
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Aah ik snap het eindelijk met die codes![]()
Weet iemand misschien de code van die zwarte halfhoge schoenen die eerder gepost werden
Jaaaa, dankjewelquote:
Ze zijn leuk hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaaaa, dankjewel![]()
Ik vind het zooo jammer dat ik geen catalogus hebals het nou alleen was dat je eerder kan bestellen, ok, maar die korting
ik wil ook zo'n boekje!!!
Kunnen we niemand hier met zo'n boekje verleiden tot inscannen?
Toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit te kijken hoe ik ga betalen, ik denk gewoon met acceptgiro. Maar bij die andere betaalwijzen staat zo expliciet dat je pas betaalt wanneer je ze past, maar dat is bij acceptgiro toch ook zo? Je kunt toch gewoon terugsturen wanneer je ze niet past lijkt me?
Bij acceptgiro betaal je binnen 14 dagen nadat je het pakket hebt ontvangenquote:
Ja ik vind ze echt super, en met die korting ook heel betaalbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
Ze zijn leuk heEen van de weinige dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze nu nog niet heb
De rest kan wel wachten, is óf winterkleding, óf zomerkleding die ik nu toch nog niet aankan
Ik wil het op zich best scannen hoor, alleen zo'n catalogus is 200 pagina's ofzodus ik weet niet of dat gaat werken
Ik zal straks wel even kijken of ik iets kan inscannen zodat jullie ook mee kunnen genieten
Haha oke dankje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij acceptgiro betaal je binnen 14 dagen nadat je het pakket hebt ontvangenWat niet past/goed is/er niet uit ziet kun je terugsturen.. Dus ja, dat werkt allemaal hetzelfde
nee maar ik heb veulll meer leuke dingen gespot, ik wil meer bestellen, ik moet een geheel nieuwe herst garderobequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje maar met alleen de code kom je er toch ook wel? Je hebt die gids niet per sé nodig om uit te bestellen, als je de code maar hebt
Ja want je hebt een damesdeel, loggdeel, divideddeel, mannendeel, kinderdeel en babydeel..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik vind ze echt super, en met die korting ook heel betaalbaar![]()
200 pagina'sdat is wel heel veel werk... Of euhm... Codes hier typen en dat wij cataloguslozen dan de plaatjes er bij zoeken ofzo? Hebben we wel ultrasnel een topic vol
ah ik roep ook maar wat, ben gewoon vreselijk nieuwsgierig.
Hebben ze geen scanner op je opleiding?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Kleintje19 het volgende:
is er anders iemand die hem naar mij toe wilt zenden (op mij kosten en dat ik hem dan geheel kopier (voordeel van een grafische opleiding_ en dan terug stuur, uiteraard ook op mijn kosten
want echt niemand in mijn omgeving heeft hem
Oooh, ja, mannen en babies hebben wat minder haast bij mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Ja want je hebt een damesdeel, loggdeel, divideddeel, mannendeel, kinderdeel en babydeel..
Ik zal eens kijken of ik het damesdeel kan inscannen (nu hoop ik wel dat vriendje zo'n gids heeft ontvangen, en anders schoonzusje, anders wordt dat pas zondag)
Heb ik gedaan, niets gehad, en volgens H&M moet je hem dan maar van een vriendin lenenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je je niet gewoon opgeven op die catalogus te ontvangen ofzo?
Als jullie tot zondag kunnen wachten (als vriendje er dus geen een thuis heeft) dan wil ik die pagina's wel inscannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh, ja, mannen en babies hebben wat minder haast bij mijzou echt geweldig zijn als je de dames in wil scannen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Als jullie tot zondag kunnen wachten (als vriendje er dus geen een thuis heeft) dan wil ik die pagina's wel inscannen
Ik was echt in de veronderstelling dat ik mannen had gezienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef alors het volgende:
Mannen staan er overigens niet in hoor. Coming Soon staat er
Dan ben jij onze vriendin!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als jullie tot zondag kunnen wachten (als vriendje er dus geen een thuis heeft) dan wil ik die pagina's wel inscannen
dikke liefdequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ehmm oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, niets gehad, en volgens H&M moet je hem dan maar van een vriendin lenen
en als dan niemand maar dan ook echt niemand in je omgeving die catalogus heeftquote:
ik spendeer godverdomme meer aan de h&m dan de mutsen die denken oh leuk *bladeren* en hem vervolgens in de prullenbak gooien, kunnen ze beter naar de mensen kijken die er veel shoppenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb ook echt niemand in mn omgeving die hem heeft... Vind het nogal flauw van H&M. Als ze dan toch zeggen dat het geen persoonlijke dingen zijn zoals ze soms met de kortingscodes zeggen... Geef dan gewoon iedereen zo'n ding als ze er om vragen.
Precies.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Kleintje19 het volgende:
ik spendeer godverdomme meer aan de h&m dan de mutsen die denken oh leuk *bladeren* en hem vervolgens in de prullenbak gooien, kunnen ze beter naar de mensen kijken die er veel shoppen
Leggingggg!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm
*heeft paarse tuniek wéér aan*
http://i275.photobucket.com/albums/jj305/Ikbenmarije/IMG_0885.jpg
zij heeft hem ook met een legging, me moeder vind hem leuk en ik ook maar niet op een spijkerbroek maar me moeder zegt ook dat er leggings zijn die niet doorschijnen, maar ik heb billen![]()
wat zeggen jullie
Wat staat er dan als je op de track and trace klikt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik denk dat het met een legging wel mooier is hoor! Want hij is nog best lang, dan is het met een broek wel een beetje dubbel ofzo.
Hoe lang doet de h&m meestal trouwens op verzenden? Want het staat nu al 5 dagen op "het pakket is onderweg", wat voor bezorgers heb je als ze er 5 dagen over doen?
Wees blij als ie daarna niet nog een keer manco is wat bij mij altijd zo is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik denk dat het met een legging wel mooier is hoor! Want hij is nog best lang, dan is het met een broek wel een beetje dubbel ofzo.
Hoe lang doet de h&m meestal trouwens op verzenden? Want het staat nu al 5 dagen op "het pakket is onderweg", wat voor bezorgers heb je als ze er 5 dagen over doen?
hij blijft , ik heb de paarse, ik neem gewoon een zwarte legging, en een heul lang strak hempje (of een onderjurkje oid)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Leggingggg!!!
Met een spijkerbroek heb je kans op bobbels en het staat dan ook alleen leuk met een spijkerbroek die strak zit met dunne pijpen.
Ik laat het bezorgen bij een Kiala punt, dus dan is het geloof ik allemaal weer net anders?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat staat er dan als je op de track and trace klikt?
Lange strakke hemdjes!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hij blijft , ik heb de paarse, ik neem gewoon een zwarte legging, en een heul lang strak hempje (of een onderjurkje oid)maar mn moeder heeft gelijk, ze zei: "je bent tevreden met je lijf zeg je, maar je draagt nooit felle en leuke kleding die je hartstikke leuk vind omdat je bang bent wat andere vinden"
nu nog even legging aanschaffen en iets van een onderjurkje oid
Knal er gewoon een mailtje over in elkaar. Dan komt het pakket vanzelf. Dat is hoe het werkt, net zoals dat het gaat regenen als je je jas vergeet en er gescoord wordt als je gaat plassen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef Bob. het volgende:
Ik laat het bezorgen bij een Kiala punt, dus dan is het geloof ik allemaal weer net anders?
Want daar staat: "Bestelling gegevens ontvangen, pakket nog niet ontvangen door Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info."
Maar dat is al haast twee weken zo.![]()
Achja, ik wacht nog wel gewoon even af.
enig idee waar te krijgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Lange strakke hemdjes!Die zitten vaak beter dan die onderjurkjes.
Ah, deze heb ik in het rood besteld en mijn bestelling is na ruim 2 weken eindelijk in behandelingquote:
Zie net dat mijn halfmei / eindmei bestelling geheel op halfmei is komen te staan. De verzending stond nog op eind mei dus die heb ik naar halfmei omgezet. Kijken wat er gebeurt en hoe snel ze zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Joels het volgende:
[..]
Ah, deze heb ik in het rood besteld en mijn bestelling is na ruim 2 weken eindelijk in behandeling
H&M.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
enig idee waar te krijgen?*gaat hm online kijken*
[ afbeelding ]
deze in het paars of zwart eronder zou ideaal zijn je ziet lekker toch niets, alleen hij is strapless.. ik zoek zoiets alleen dan met bandjes.
Deze!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Vet
Welke? Ze waren niet duur zeker?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Bob. het volgende:
Ooh die witte is geweldig!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef Joels het volgende:
Ik vind die paarsachtige zo leuk, maar hij is er niet meer in mijn maat
Ik heb hem gecanceld. Zag hem vandaag in de winkel en in het echt is hij veel minder mooi. Erg flets.quote:
Heb ook geen geld voor alle 4 de jurkjes, maar ik MOET ze gewoon allemaal gepast hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Leukkk Jojoortje!! Die laatste vond ik ook ergmaar ik twijfel of ie wel leuk staat bij mij
Dus bestel 'm maar gewoon niet, want geld heb ik sowieso niet..
Als je op werkdagen 's ochtends rond 7 uur kijkt is het meestal wel bijgevuld, dan is hij er denk ik wel weer!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef Joels het volgende:
Ik vind die paarsachtige zo leuk, maar hij is er niet meer in mijn maat
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je op werkdagen 's ochtends rond 7 uur kijkt is het meestal wel bijgevuld, dan is hij er denk ik wel weer!
@ Jojoortje: hahahaJa, ook een goeie
Snap helemaal wat je bedoeld
Daarom wil ik die paarse ook eigenlijk. Maar ik heb ECHT geen geld. Eigenlijk.
![]()
Oh zo'n macabere ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Vriendje heeft geen gids gekregen, dus ik ga zondag inscannen. Macabere sorry ik kan je dus geen catalogus toesturen!
Als het hetzelfde gaat als bij mij komt het ook pas eind meiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling met volgens mij ook het jurkje erbij dat pas eind mei zou komen!![]()
![]()
Arme portemonneequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Kleintje19 het volgende:
ik was vanochtend lekker het hele topic aan het afgaan (ellegirl) totdat mn paps de verbinding eruit knaldehad sowieso die zwarte schoentjes van de herfstcollectie in mn mandje, en ga straks verder alle 31 pagina's afwerken
ik mag het, ik heb 3 banenquote:
Druk leventjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik mag het, ik heb 3 banen(en ja dat naast mn studie) moneyyyy
![]()
![]()
![]()
ik twijfel welke kleur ik die ene pumps zal bestellen (met houten hak) roze of zwart...
en dan heb ik het over... deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Druk leventje
Oeh, die zijn ook zeer liefKan ze niet vinden in de shop? Beetje felle kleur roze?
Die blauwe zijn leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze staan ook nog niet in de shop, is de herfst collectie, ik zal even foto zoeken
http://i40.tinypic.com/24y7gbr.jpg
roze, donkerblauw en zwart ik weet alleen nog niet of ik roze wil want ik ben wel gek op roze alleen heb nooit roze kleding aan, of zelden, en zwart is zo zwart
Die blauwe zijn ook wel leuk iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze staan ook nog niet in de shop, is de herfst collectie, ik zal even foto zoeken
roze, donkerblauw en zwart ik weet alleen nog niet of ik roze wil want ik ben wel gek op roze alleen heb nooit roze kleding aan, of zelden, en zwart is zo zwart
zwart word hetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die blauwe zijn ook wel leuk idd![]()
![]()
Zwart is meestal wel simpel enzo, maar dat strikje en die open teen maakt gewoon echt veel goed. Ze zijn al apart en uniek van zichzelf, dus ik zou voor de zwarte gaan! Gaat overal bij!
Dat is een heel fijn broekje, ik slaap er ook inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gisteren gekocht in de winkel zelf. Het was heerlijk rustigGewoon lekker voor slapen of als je naar het zwembad gaat boven de bikini dragen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zwart word het
bestelling:
[ afbeelding ]
Die wantenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zwart word het
bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tas linksonder, wat is het artikelnummer daarvan? Kan het net niet lezen namelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zwart word het
bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond maar eens uitproberenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is een heel fijn broekje, ik slaap er ook in. Hij is ook fijn om in te skaten.
Die heb ik, fijn broekje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gisteren gekocht in de winkel zelf. Het was heerlijk rustigGewoon lekker voor slapen of als je naar het zwembad gaat boven de bikini dragen
Gewoon een plastic tas, maakt niet uit wat voor ! Zolang de kleding maar in het juiste doorzichtige zakje zit, de bon erbij en de sticker op de tas!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:39 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen (door de brievenbus gepropt dus de retourbon is ontiegelijk gekreukt) maar ik denk dat alle 2 de jurkjes teruggaan. De ene zit heeel vaag en strak waardoor het lijkt alsof ik 4 borsten hebEn de ander is eigenlijk ook iieetsjes te klein en er zit een zwart vlakje midden op een wit stuk stof.
Weet iemand waar je je bestelling het beste in kunt retourneren?
Je kunt ze toch ook gewoon naar de winkel brengen in ruil voor een tegoedbon?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon een plastic tas, maakt niet uit wat voor ! Zolang de kleding maar in het juiste doorzichtige zakje zit, de bon erbij en de sticker op de tas!
Yup.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Together-Alone het volgende:
Neemt het postkantoor een plastic tas aan als pakket-verpakking?
Ik prop het terug in dezelfde H&M zak waarin de bestelling gekomen is. Die maak ik dus altijd heel netjes open!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:39 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen (door de brievenbus gepropt dus de retourbon is ontiegelijk gekreukt) maar ik denk dat alle 2 de jurkjes teruggaan. De ene zit heeel vaag en strak waardoor het lijkt alsof ik 4 borsten hebEn de ander is eigenlijk ook iieetsjes te klein en er zit een zwart vlakje midden op een wit stuk stof.
Weet iemand waar je je bestelling het beste in kunt retourneren?
quote:
Bij mij nu ook!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef JointjeErbij het volgende:
Wat een wonder, wat een wonder wat een wonder omg omg h&m onthoud mijn inlog gegevens![]()
en omFg het onthoud mn verlanglijstje![]()
![]()
![]()
56-5044 Cognacbruinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die tas linksonder, wat is het artikelnummer daarvan? Kan het net niet lezen namelijk.(A)
Bedanktquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef oliviaaa het volgende:
[..]
56-5044 Cognacbruin
25-1777 Zwart
25-1785 Taupe
Oeeeh de tweede en die ketting!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:31 schreef Electrocute het volgende:
Even wat singletjes gescoord
Ik hoop dat de derde een beetje mooi zit. Hij ziet er uit alsof hij nogal 'stijfjes' naar buiten staat aan de onderkant, dat heb je ook nogal snel met katoen. Op de foto met model is het lastig te zien, die kon weer eens niet normaal rechtop staan op de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een ketting
[ afbeelding ]
Alles op voorraad, dus hopelijk heb ik het snel in huis![]()
Hoe kun je ook al weer zien of ze het door de brievenbus proberen te proppen of niet?Met mijn nieuwe fulltime baan wordt het lastig pakketjes aannemen overdag.
Dat jasjequote:Op zondag 10 mei 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
Tinypic kan het niet zo goed aan om de afbeeldingen te uploaden dus dat duurt nogal lang
[ afbeelding ]
De rest ben ik dus nog mee bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |