Saldo gedeelte?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef JointjeErbij het volgende:
Kan je ergens zien of ze je betaling hebben ontvangen?
Okee bedankt! Dan is het idd nog niet verwerkt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Saldo gedeelte?
Ergens in het 'mijn pagina' gedeelte e.a. ben je nog niet verwerkt.
Ohhhh!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:05 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Okee bedankt! Dan is het idd nog niet verwerkt!
Worden de ' uitverkochte' maten bijgevult? staat me vaag bij dat dat zo is?
vind deze zo leuk [ afbeelding ]
ik heb dus echt geen shortsquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhh!!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had mezelf nog zo beloofd geen shorts te kopen omdat ik die al genoeg heb![]()
Ohhh! Dan kan jij er mooi voor gaan shoppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
ik heb dus echt geen shorts. Maar zie net dat het begin juni wordt gelevert en helaas ben ik dan al op vakantie. Dus dan maar v/d week de h&m binnen lopen. Wens me suc6 ik heb daar echt een ### hekel aan.
![]()
Maar het is het waard denk ik dan maar![]()
Thanx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh! Dan kan jij er mooi voor gaan shoppenHaha ja ik heb daar ook een grafhekel aan xD
Haha zo is hetSuccess!
![]()
Artikelcode's invullen bij Bestelformulier (rechts bovenaan)quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik begrijp het niet zo met die nieuwe artikelen, waar staan die dan op de site? En wat doe je met die artikelcodes?
Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Psych-case het volgende:
Hoop gezeik allemaal van mijn kant maar ik heb vaak het idee dat ze expres zo ziekelijk poseren zodat je niet goed kunt zien of het desbetreffende kledingstuk van categorie aardappelzak is of niet.
En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemthet lijkt mij in ieder geval een verschrikkelijk jurkje voor iedereen die niet perfect superslank is en geen perfect ronde en absoluut geen milimeter hangende borsten heeft.....
Nou precies, zelfs met maatje 34 maakt zo'n jurkje een doodnormale huidplooi tot een ranzige vetkwabquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen.Ik heb maatje 34 maar ik heb ook een randje vet op mn heupen hoor
Lijkt me abnormaal als je dat niet hebt. En idd, met zo'n jurkje blijf je dat gewoon zien.
Haha precies xDquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou precies, zelfs met maatje 34 maakt zo'n jurkje een doodnormale huidplooi tot een ranzige vetkwabIk denk niet dat dat jurkje een grote hit zal worden
Nouja, op vakantie kan je 'm dus aan doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Linnie20v het volgende:
Wanneer doe je zo'n jurk aan? Volgens mij kijkt iedereen je aan alsof je op vakantie bent
Er zijn 2 kleuren van, 28-8423 en 28-4815quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Die bovensteWat is daarvan het artikelnmr?
Wat staat er in je Track & Trace dan? of is het brievenbuspost?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
Grrrr! Hele poos geleden bestelling geplaatst, levering begin mei. Zoonlief is zondag jarig en wil graag zijn nieuwe kleren aan.
Sinds weet ik veel wanneer al in behandeling, en sinds 28 april (!) al onderweg, en het is er nog niet![]()
Ik hoop maar dat het pakketje morgen nog komt.
Ik laat het bij Kiala bezorgen, daar staat sinds 28 april 'bestellinggegevens ontvangen' bla bla.. Ik ga er vooralsnog uit dat het morgen wel binnen is. Of vanmiddag 5 minuten voordat de winkel sluit, dat komt ook regelmatig voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat staat er in je Track & Trace dan? of is het brievenbuspost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |