Ja volgens mij is het die ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
Muis bedoel je deze?
[ afbeelding ]
28-4356 voor ZWART
28-4349 voor KAKIGROEN
Maat 34 - 46 prijs 39,95
Die schoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal levertijd half juliHoop dat ze niet later komen met dat pakket, want eind juli ga ik voor 2 weken op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh dank je!!! Ik heb hem besteld!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:26 schreef Linnie20v het volgende:
29-5477
Is dat geen Matthew jurkje? Dan komt ie pas de 14e online en in de winkels.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Caramel het volgende:
Zo vandaag een mailtje gehad over de nieuwe jurkjes, is het jurkje uit het tweede blokje nergens te vindenKwil em hebben
Ik ben alleen bang dat die erg doorschijnt..quote:
Deze is gevoerd, zijn gewoon 2 dunne laagjes, je ziet er dan bijna niets doorheen. Mag overigens ook wel voor die prijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat die erg doorschijnt..![]()
en je moet dan ook wel een beetje mooi bruin zijn. Ik ben nu erg wit..
Ik probeerde die gebloemde al met de 10euro korting code te strikken. Helaas, neem contact op met klantenservice..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is gevoerd, zijn gewoon 2 dunne laagjes, je ziet er dan bijna niets doorheen. Mag overigens ook wel voor die prijs
volgens mij niet, die stond al 2 weken geleden oid online, toen baalde ik nog omdat hij maar tot maat 40 gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Is dat geen Matthew jurkje? Dan komt ie pas de 14e online en in de winkels.
Ja die vind ik ook een beetje te duurquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Kleintje19 het volgende:
Die kimono/ tuniek die ik mooi vind: 59,95 eurosorry maar dan ga ik wel naar sps en dept en steps en en en anna van toor etc
edit: ik blijf die zwartejurk wel gaaf vinden zeg wauw echt geweldig gaaf, alleen niet voor mij* die van 300 euro
*
Ze had het over een mailtje, dus ik had in mijn eigen H&M newsletter gekeken en daar was het 2e ding een Matthew jurkje. Maar dan heb ik weer scheef gelezen denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
volgens mij niet, die stond al 2 weken geleden oid online, toen baalde ik nog omdat hij maar tot maat 40 gaat
[ afbeelding ]
deze bedoeld ze als het goed is, hij is gaaf, maar hij moet niet strak zitten want dat tekent
Ja da's niet fijn!quote:
Wanneer en hoe had je dat dan moeten doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Psych-case het volgende:
Krijg ik een mail v/d klantenservice terug:
De nieuwste catalogus zal de herfst catalogus zijn. Deze wordt pas rond juli gestuurd. De previeuw catalogus is alleen naar klanten gestuurd, die deze online hebben aangevraagd. Wel kun je uiteraard hieruit bestellen, als je deze catalogus van een vriendin hebt kunnen lenen.We hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Wat is dit voor sneu gedoe.Stuur gewoon eentje op als erna gevraagd wordt.
Dat bloesje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou dit bloesje zijn:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel afgeknipt.
Ja dat ook!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wanneer en hoe had je dat dan moeten doen?
Lijden al die modellen aan scoliose ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag ook echt geen grammetje te veel hebben in die jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Lijden al die modellen aan scoliose ofzo?
Geezzz strike ff een normale pose!
Ze moeten even laten zien dat ze WEL heupen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Neem dan normale vrouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze moeten even laten zien dat ze WEL heupen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |