Ik ga gewoon het formulier invullen denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?
Ja! En wil je in één keer de goede maat hebben moet je gelijk drie maten bestellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef everlast08 het volgende:
Blijft irritant bij de H&M dat soms maat 36 enorm ruim valt en dan weer maat 40 superklein
Najaarscatalogusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef Joels het volgende:
Die onderste! Waar zie je die? Of komt die uit die catalogus voor heel speciale mensen? :p
Dat gaat toch altijd zo met preview bestellingen? Alleen staan sommige dingen al op inet waardoor ze wellicht eerder geleverd kunnen worden. Mijn bestelling staat op half juli, alles uit de najaarscatalogus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef -moi- het volgende:
Hè, toch al eind juni ja![]()
![]()
Wat vaag... wat betreft de korting, volgens mij krijgt iedereen 10% korting die voor 18-05-2009 besteld, maar de bestelling wordt volgens het formulier bij de catalogus pas in augustus 2009 bezorgd..
Dat betekent dus nu al bestellen en 3 maanden op het pakket wachten![]()
Ik ben aan het uitproberen en het schijnt dat nu alles het doet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
Kun je nu alles al via het bestelformulier van de site doen?Dus je krijgt geen melding meer dat je moet bellen?
Dan ga ik vanavond bestellennnnnquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitproberen en het schijnt dat nu alles het doet.
Hoe ziet ie eruit als je staat zeg maar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Tuniek net binnengehad, hij is LIEFDE![]()
![]()
Ik heb hem in het wit, maar hij valt redelijk "groot", bij mij althans... nu vind ik L.O.G.G. sowieso wat groot vallen... beetje vormloos af en toe. Maar het is wel een fijn/lief shirtje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
ever, hoe valt dat groene truitje bij jou? Klein of groot?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd oftie een beetje past![]()
. Geen cupmaten, alleen maar normale maten.
Hm okee, dankje! Ik heb hem toch maar in mijn normale maat besteld omdat ik bang ben dat hij anders gaat knellen bij mijn oksels.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb hem in het wit, maar hij valt redelijk "groot", bij mij althans... nu vind ik L.O.G.G. sowieso wat groot vallen... beetje vormloos af en toe. Maar het is wel een fijn/lief shirtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |