abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:12:15 #176
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68806922
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

En dat heeft niemand, behalve die oh- zo- mooi gefotoshopte modellen. Ik heb maatje 34 maar ik heb ook een randje vet op mn heupen hoor Lijkt me abnormaal als je dat niet hebt. En idd, met zo'n jurkje blijf je dat gewoon zien.
Ik heb ook maat 34/36 en bij mij zal dat jurkje er ook niet uitzien!
Vind het ook geen leuk ding. Zulke strapless jurkjes horen meer kleurenspel en belijning te bevatten. Dit is gewoon net een omgeslagen handddoek.
Alleen gesilicoonde borsten weten dit jurkje denk ik te handelen zonder dat het er afgezakt uitziet.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:14:48 #177
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68807005
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Voor het merendeel ben ik het met je eens hoor, maar ik denk als ik in zo'n jurkje moest poseren ik het ook niet gemakkelijk zou hebben.... Buik inhouden, billen intrekken, geen extreem priemende tepels, geen ondergoed dragen want dan tekent dat lijntjes af, en ohja, het geheel moet er ook nog flatteus opstaan.... Ik denk dat je in dit jurkje vanzelf zo'n pose aanneemt het lijkt mij in ieder geval een verschrikkelijk jurkje voor iedereen die niet perfect superslank is en geen perfect ronde en absoluut geen milimeter hangende borsten heeft.....
Haha ik denk dat je gelijk hebt. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik denk dat dit jurkje een heeeeeeeeeel lang Sales-leven tegemoet gaat.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_68807196
Ik snap eigenlijk helemaal niets van die site..

Ik sta nu in dit scherm, maar waar moet ik ergens afrekenen?
pi_68807252
Je moet er nog iets bij bestellen zodat de waarde boven 19 euro uit komt.. Anders doe je er gewoon iets bij en stuur je dat later terug
pi_68807297
Ohhh ja nu zie ik het. Haha ik snapte het al niet. Dankje.
pi_68807634
Aah ik snap het eindelijk met die codes

Weet iemand misschien de code van die zwarte halfhoge schoenen die eerder gepost werden
pi_68807693
Ik zit te kijken hoe ik ga betalen, ik denk gewoon met acceptgiro. Maar bij die andere betaalwijzen staat zo expliciet dat je pas betaalt wanneer je ze past, maar dat is bij acceptgiro toch ook zo? Je kunt toch gewoon terugsturen wanneer je ze niet past lijkt me?
pi_68807886
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Aah ik snap het eindelijk met die codes

Weet iemand misschien de code van die zwarte halfhoge schoenen die eerder gepost werden

Deze?

59-1289
pi_68808089
kwamen weer een hoop leuke dingetjes voorbij
pi_68808374
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

Deze?

59-1289
Jaaaa, dankjewel

Ik vind het zooo jammer dat ik geen catalogus heb als het nou alleen was dat je eerder kan bestellen, ok, maar die korting ik wil ook zo'n boekje!!!

Kunnen we niemand hier met zo'n boekje verleiden tot inscannen?
pi_68808457
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jaaaa, dankjewel

Ik vind het zooo jammer dat ik geen catalogus heb als het nou alleen was dat je eerder kan bestellen, ok, maar die korting ik wil ook zo'n boekje!!!

Kunnen we niemand hier met zo'n boekje verleiden tot inscannen?
Ze zijn leuk he Een van de weinige dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze nu nog niet heb De rest kan wel wachten, is óf winterkleding, óf zomerkleding die ik nu toch nog niet aankan

Ik wil het op zich best scannen hoor, alleen zo'n catalogus is 200 pagina's ofzo dus ik weet niet of dat gaat werken Ik zal straks wel even kijken of ik iets kan inscannen zodat jullie ook mee kunnen genieten
pi_68808535
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit te kijken hoe ik ga betalen, ik denk gewoon met acceptgiro. Maar bij die andere betaalwijzen staat zo expliciet dat je pas betaalt wanneer je ze past, maar dat is bij acceptgiro toch ook zo? Je kunt toch gewoon terugsturen wanneer je ze niet past lijkt me?
Toch?
pi_68808601
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Toch?
Bij acceptgiro betaal je binnen 14 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen Wat niet past/goed is/er niet uit ziet kun je terugsturen.. Dus ja, dat werkt allemaal hetzelfde
pi_68808641
kan iemand me vertellen hoe ik kan bestellen en de codes van die veterlaarsjes met dunne hak en dan in het mmm... zal ik roze of zwart doen?
pi_68808710
is er anders iemand die hem naar mij toe wilt zenden (op mij kosten en dat ik hem dan geheel kopier (voordeel van een grafische opleiding _ en dan terug stuur, uiteraard ook op mijn kosten want echt niemand in mijn omgeving heeft hem
pi_68808722
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
Ze zijn leuk he Een van de weinige dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze nu nog niet heb De rest kan wel wachten, is óf winterkleding, óf zomerkleding die ik nu toch nog niet aankan

Ik wil het op zich best scannen hoor, alleen zo'n catalogus is 200 pagina's ofzo dus ik weet niet of dat gaat werken Ik zal straks wel even kijken of ik iets kan inscannen zodat jullie ook mee kunnen genieten
Ja ik vind ze echt super, en met die korting ook heel betaalbaar

200 pagina's dat is wel heel veel werk... Of euhm... Codes hier typen en dat wij cataloguslozen dan de plaatjes er bij zoeken ofzo? Hebben we wel ultrasnel een topic vol ah ik roep ook maar wat, ben gewoon vreselijk nieuwsgierig.
pi_68808735
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Bij acceptgiro betaal je binnen 14 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen Wat niet past/goed is/er niet uit ziet kun je terugsturen.. Dus ja, dat werkt allemaal hetzelfde
Haha oke dankje.
pi_68808742
Kleintje maar met alleen de code kom je er toch ook wel? Je hebt die gids niet per sé nodig om uit te bestellen, als je de code maar hebt
pi_68808790
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje maar met alleen de code kom je er toch ook wel? Je hebt die gids niet per sé nodig om uit te bestellen, als je de code maar hebt
nee maar ik heb veulll meer leuke dingen gespot, ik wil meer bestellen, ik moet een geheel nieuwe herst garderobe
pi_68808804
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik vind ze echt super, en met die korting ook heel betaalbaar

200 pagina's dat is wel heel veel werk... Of euhm... Codes hier typen en dat wij cataloguslozen dan de plaatjes er bij zoeken ofzo? Hebben we wel ultrasnel een topic vol ah ik roep ook maar wat, ben gewoon vreselijk nieuwsgierig.
Ja want je hebt een damesdeel, loggdeel, divideddeel, mannendeel, kinderdeel en babydeel..

Ik zal eens kijken of ik het damesdeel kan inscannen (nu hoop ik wel dat vriendje zo'n gids heeft ontvangen, en anders schoonzusje, anders wordt dat pas zondag )
pi_68808836
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Kleintje19 het volgende:
is er anders iemand die hem naar mij toe wilt zenden (op mij kosten en dat ik hem dan geheel kopier (voordeel van een grafische opleiding _ en dan terug stuur, uiteraard ook op mijn kosten want echt niemand in mijn omgeving heeft hem
Hebben ze geen scanner op je opleiding?
pi_68808882
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Ja want je hebt een damesdeel, loggdeel, divideddeel, mannendeel, kinderdeel en babydeel..

Ik zal eens kijken of ik het damesdeel kan inscannen (nu hoop ik wel dat vriendje zo'n gids heeft ontvangen, en anders schoonzusje, anders wordt dat pas zondag )
Oooh, ja, mannen en babies hebben wat minder haast bij mij zou echt geweldig zijn als je de dames in wil scannen
pi_68808945
Kun je je niet gewoon opgeven op die catalogus te ontvangen ofzo?
pi_68809000
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hebben ze geen scanner op je opleiding?
ja ook
pi_68809004
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je je niet gewoon opgeven op die catalogus te ontvangen ofzo?
Heb ik gedaan, niets gehad, en volgens H&M moet je hem dan maar van een vriendin lenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')