Zie net dat mijn halfmei / eindmei bestelling geheel op halfmei is komen te staan. De verzending stond nog op eind mei dus die heb ik naar halfmei omgezet. Kijken wat er gebeurt en hoe snel ze zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Joels het volgende:
[..]
Ah, deze heb ik in het rood besteld en mijn bestelling is na ruim 2 weken eindelijk in behandeling
H&M.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
enig idee waar te krijgen?*gaat hm online kijken*
[ afbeelding ]
deze in het paars of zwart eronder zou ideaal zijn je ziet lekker toch niets, alleen hij is strapless.. ik zoek zoiets alleen dan met bandjes.
Deze!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Vet
Welke? Ze waren niet duur zeker?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Bob. het volgende:
Ooh die witte is geweldig!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef Joels het volgende:
Ik vind die paarsachtige zo leuk, maar hij is er niet meer in mijn maat
Ik heb hem gecanceld. Zag hem vandaag in de winkel en in het echt is hij veel minder mooi. Erg flets.quote:
Heb ook geen geld voor alle 4 de jurkjes, maar ik MOET ze gewoon allemaal gepast hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Leukkk Jojoortje!! Die laatste vond ik ook ergmaar ik twijfel of ie wel leuk staat bij mij
Dus bestel 'm maar gewoon niet, want geld heb ik sowieso niet..
Als je op werkdagen 's ochtends rond 7 uur kijkt is het meestal wel bijgevuld, dan is hij er denk ik wel weer!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef Joels het volgende:
Ik vind die paarsachtige zo leuk, maar hij is er niet meer in mijn maat
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als je op werkdagen 's ochtends rond 7 uur kijkt is het meestal wel bijgevuld, dan is hij er denk ik wel weer!
@ Jojoortje: hahahaJa, ook een goeie
Snap helemaal wat je bedoeld
Daarom wil ik die paarse ook eigenlijk. Maar ik heb ECHT geen geld. Eigenlijk.
![]()
Oh zo'n macabere ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
Vriendje heeft geen gids gekregen, dus ik ga zondag inscannen. Macabere sorry ik kan je dus geen catalogus toesturen!
Als het hetzelfde gaat als bij mij komt het ook pas eind meiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling met volgens mij ook het jurkje erbij dat pas eind mei zou komen!![]()
![]()
Arme portemonneequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Kleintje19 het volgende:
ik was vanochtend lekker het hele topic aan het afgaan (ellegirl) totdat mn paps de verbinding eruit knaldehad sowieso die zwarte schoentjes van de herfstcollectie in mn mandje, en ga straks verder alle 31 pagina's afwerken
ik mag het, ik heb 3 banenquote:
Druk leventjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik mag het, ik heb 3 banen(en ja dat naast mn studie) moneyyyy
![]()
![]()
![]()
ik twijfel welke kleur ik die ene pumps zal bestellen (met houten hak) roze of zwart...
en dan heb ik het over... deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |