haha jij bent genakt! EINZ!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef genakt het volgende:
ga ik me kaartej vandaag bestellen is het uitverkocht
kutzooi maar hopen dat die illigale kaartjes dalijk weer vrij komen en dan snel eentje kan halen
Ik hoop voor je dat je dat nog gaat lukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef genakt het volgende:
ga ik me kaartej vandaag bestellen is het uitverkocht
kutzooi maar hopen dat die illigale kaartjes dalijk weer vrij komen en dan snel eentje kan halen
SY heeft 2 keer in de Alpha gestaan, en Dino was 2 jaar geleden in de India meen ik en in 1997 in de ehhh..Golf ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:20 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb ik die beide een keer in Charlie gezien. Of vergis ik me nou heel erg?
Hoop het ookquote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat nog gaat lukken.
Oh ja, sorry ik was vergeten dat de Dalai Lama heeft bevestigd dat de beste knul de incarnatie van John Lennon is. Spijt me.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Daarmee doe je Alex Turner (en de rest van AM) echt tekort.
Dankjewel.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh ja, sorry ik was vergeten dat de Dalai Lama heeft bevestigd dat de beste knul de incarnatie van John Lennon is. Spijt me.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:28 schreef Angel-A het volgende:
Waarom staat in de OP dat Depeche Mode komt? Volgens hun website zitten ze dan heel ergens anders
Ja dat zat ik me ook net af te vragen, zat ook al te kijken waar die info dan vandaan moet komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:28 schreef Angel-A het volgende:
Waarom staat in de OP dat Depeche Mode komt? Volgens hun website zitten ze dan heel ergens anders
Ja ik zal al terug te kijken in oude programma's, zag inderdaad dat Sonic Youth al eerder in Alpha had gestaan. Ha, wat een Lowlands was dat. Sonic Youth, Björk, Garbage, the Gathering, Young Gods, Sebadoh... en een hoop namen waarvan ik geen idee heb wie dat zijn of waarom in een grote tent speelden... en een paar die ik nu zie staan en denk vanquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
SY heeft 2 keer in de Alpha gestaan, en Dino was 2 jaar geleden in de India meen ik en in 1997 in de ehhh..Golf ofzo.
noobquote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me ook net af te vragen, zat ook al te kijken waar die info dan vandaan moet komen?
Zo heb ik LCD Soundsystem tot 3 keer toe gemist oid.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef ranja het volgende:
... en een paar die ik nu zie staan en denk vanwaarom kende ik die toen nog niet, gemist.
1996..hmm, dat zullen wel dingen als Downset en Madball zijn zekerquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef ranja het volgende:
[..]
en een hoop namen waarvan ik geen idee heb wie dat zijn of waarom in een grote tent speelden...
Onder andere ja, die laatste ken ik dan nog van naamquote:Op maandag 4 mei 2009 17:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
1996..hmm, dat zullen wel dingen als Downset en Madball zijn zeker
Dan heb je 3x wat gemist zeg!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zo heb ik LCD Soundsystem tot 3 keer toe gemist oid.
De eerste keer dat ik ze gezien op LL was het geweldig, de laatste keer(stonden ze opeens in de Grolsch) vond ik er niets meer aan. Toch weer te massaal.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je 3x wat gemist zeg!
Mogen wat mi betreft best weer komen, wat een feest is dat!
Ik stond 2 jaar geleden heftig in twijfel of ik naar Tool of LCD Soundsystem zou gaan. Heb uiteindelijk voor LCD gekozen en daar heb ik nooit spijt van gehad. Die mogen inderdaad wel weer komen. Tool ook wel trouwensquote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Luni het volgende:
3 maal is toch scheepsrecht hahaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Welle:Erdballquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Mathijz het volgende:
Speelde Tool tegelijk met LCD soundsystem? Waar ben ik dan heengeweest
Dat jaar ben ik half die band achterna getourd. Enschede, Eindhoven en nog wat duitse plaatsjes over de grens. Staan ze ook op Lowlands... Ben toen maar naar Tool gegaan, die wilde ik altijd al zien.quote:
Fever Ray live werkt alleen in de X-Ray of Julliet. En de X-Ray is te klein en ik denk niet dat de Julliet een geschikte geluidsinstallatie heeft staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag dat Fever Ray toch verder gaat touren. Hoop er nog steeds op.
We maken ze af!1!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We moeten het Pinkpop topic voorblijven natuurlijk.
pinkpop is dead, long live lowlandsquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fever Ray live werkt alleen in de X-Ray of Julliet. En de X-Ray is te klein en ik denk niet dat de Julliet een geschikte geluidsinstallatie heeft staan.
Ha, dan gaan er héél véél mensen balen dat ze te laat zijn voor een kaartquote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef ralfseltje het volgende:
My Bloody Valentine moet langskomen, dat alleen al zou 150 euro waard zijn.
Ze heeft ook nog een clubtour aangekondigd voor later in de herfst dus weer een troostquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag dat Fever Ray toch verder gaat touren. Hoop er nog steeds op.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Echt supertof dat Oasis woensdag al bevestigd wordt!![]()
Volgens mij heb ik trouwens al 10 Lowlands-topics gemist ofzo...
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Haunter het volgende:
*Hoopt stiekem nog op Radiohead
Hopelijk spelen ze dan op vrijdag, is het de rest van Lowlands lekker rustigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.
Die waren vorig jaar nog op Werchter waar ik ze toen gezien heb, moet zeggen dat ik na zo'n 3/4 van het optreden weg ben gegaan omdat het toch wat slaapverwekkend werd. Ze speelden verder wel goed ik zeggen. In andere woorden, van mij hoeft dat niet.quote:
Dit is denk ik nu ongeveer wel de complete programmering van de Alpha ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
Zouden er nog veel grote namen bekend gemaakt worden eigenlijk of hebben we de bekendste bands wel gehad?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Toad het volgende:
* Toad] hoopt op [url=http://pitchfork.com/forkcast/12799-daniel-live-on-david-letterman/]Bat for Lashes[/url .
Heb hem op Rock am Ring gezien.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef Toad het volgende:
Doe maar niet. Live is die man niet te volgen.
En Cajun Dance Party.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Toad het volgende:
* Toad] hoopt op [url=http://pitchfork.com/forkcast/12799-daniel-live-on-david-letterman/]Bat for Lashes[/url .
En ik heb door twijfel dus niet gekocht!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef MOETIG het volgende:
@ Junkie met zijn vraag over rolstoel/begeleiders kaartje (en anderen die zo'n kaartje besteld hebben)
Ik heb t voor de zekerheid gesjeckt bij info@lowlands.nl:
Vraag:
Beste heer/ mevrouw,
Kan je met een kaartje voor rolstoel-begeleider ook gewoon gebruik maken van de normale ingang?
Geldt er nog een aparte controle als je een dergelijk kaartje hebt ?(dat je perse of invalide moet zijn of een invalide persoon moet begeleiden)
of geldt het als gewoon toegangskaartje?
Ik heb namelijk per ongeluk zo'n kaartje besteld en ruilen kan niet neem ik aan? (zeker niet nu het uitverkocht is). In de algemene voorwaarden en op het kaartje zelf kan ik daar niets over terugvinden.
Ik hoor graag van u.
Antwoord:
Goed om te horen dat je erbij bent dit jaar!
Er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen deze kaartjes, ze zijn gewoon hetzelfde en je kunt er dus gewoon mee naar binnen!
Ook zonder gipsbeen of rolstoel voor je snufferd.
Niets aan het handje dus en gewoon net zoals de rest gezellig in de rij staan en door de normale ingang naar binnen!
Tot augustus!
Groeten Lowlands
I second that. iig Fakkelbrigadiersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Aangezien de nieuwe namen nog even op zich laten wachten gooi ik er maar even wat Nederlandse hiphop-acts uit: Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) in de Bravo, Zwart Licht in de X-Ray, Dio, en waarschijnlijk nog wel wat meer namen uit dat straatje.
Die staan op Metropolis. Nou zegt dat nog niet alles... maar meestal is dat dan nog te vroeg voor Lowlands. Hoewel Blood Red Shoes vorig jaar ook op LC en Metropolis en Lowlands stonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:06 schreef RedGuy het volgende:
En bandjes van LC die misschien wel eens op Lowlands zouden kunnen staan:
- Asteroid Galaxy Tour
Wel vaag inderdaad, dat ze een aparte categorie 'rolstoel-begeleiders' kaartjes hebben, en er vervolgens niets op het ticket zou staan om dat duidelijk te maken. Iemand die zo'n kaartje heeft kunnen kopen, staat er inderdaad niets bijzonders op? Want als ik er dan eentje tegenkom op marktplaats neem ik die gewoon, hopen dat het de rest van de bieders afschriktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Junkie het volgende:
En ik heb door twijfel dus niet gekocht!![]()
![]()
![]()
Ik had geen zin om 170 euro door me neus te laten boren omdat ze dan met een vaag regeltje aankomen als ik naar binnen wil.
Ja, kut, ik wil er een.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lowlands kaartjes staan weer op groen, niet te bestellen alleen
Ja, alleen kan je ze niet bestellen: Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rolstoelbegeleider plaatsen zijn beschikbaar.
Had ik ook toen men aangaf dat het uitverkocht was. Blijven F5'en en hopen dat ze uit een reservering vrijkomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, alleen kan je ze niet bestellen: Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Zegt ie de hele tijd.
PWNED!1!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lowlands kaartjes staan weer op groen, niet te bestellen alleen
Ja, die lopen je gewoon te focken.quote:
Ja, ik heb echt 3 kwartier zitten F5'en ofzo, schommelt een beetje tussen 1 en 2, maar je krijgt er sowieso geen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Mathijz het volgende:
Was ook maar 1 kaartje, net nog 2
*edit*
En nu weer 2
Sackquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh ja, sorry ik was vergeten dat de Dalai Lama heeft bevestigd dat de beste knul de incarnatie van John Lennon is. Spijt me.
Nee de status staat op donkerrood.quote:
Wat dan?quote:
Ik denk dat je gewoon een lulverhaaltje krijgt met uitverkocht. Meer succes online denk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Mathijz het volgende:
Nja de site zegt dat ze beschikbaar zijn, dus zijn er nou wél kaarten of niet...
Ik heb mijn kaartje al, maar wat vrienden niet
Andere foutmelding!quote:
Beste klant! Onze excuses, maar er is helaas een fout opgetreden!
Het maximaal aantal boekbare kaarten voor deze tournee is beperkt. Klik op de "Terug" knop van uw browser en let op de informatie bij deze tournee!
Pic's or it didn't happenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb ik weer, ik denk doe gewoon even kijken of er kaarten zijn. Kan ik er twee bestellen
DAT WIL IK HEUL NIET
it didn't happend.quote:
Dat is wel heul lame.quote:
Ja godverdomme, ik moet niet op Lowlands 30 euro bier zonder avondeten wegtikken, dan wordt 't een lekker weekend. Mijn god wat een avond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef i2Them2 het volgende:
Bevrijdingsfestival was tof. Kom maar met de rest van de festivals.
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:55 schreef Luni het volgende:
http://www.ziggionline.net/
ik zie, helaas, nergens dat Ziggi op lowlands komt.
okquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.
Net of ze zich er wel wat van aantrekken als er nog niets geboekt is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef RedGuy het volgende:
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte als ik mensen Rapid_Razor_Bob op Twitter allerlei bands aanbevelen..
Ik gok dat 95% van de namen allang geboekt is.
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef maarten66 het volgende:
vol verwachting klopt mijn hart voor de nieuwe naampjes!![]()
als de Editors erbij zitten wordt ik blijze gaan dit jaar toch alleen maar festivals af, dus mogen ze LL ook wel even aandoen.
Iets teveel van het goede inderdaad, laat ze eerst maar met een nieuw album komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.quote:Beste klant! Onze excuses, maar er is helaas een fout opgetreden!
Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Indien u niet zeker bent dat uw order is verwerkt, kunt u de status van uw order controleren door aan te melden in mijn eventim.
Hier kiest u vervolgens voor orderhistorie om daarna op het aanwezige ordernummer te klikken. Hier kunt u dan uw kaarten uitprinten of het pdf opslaan.
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijiven gaan met proberen.
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doenquote:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.
Want zij kunnen zelf ook niks bestellen.
Eventim is echt het slechtste ticketbureau ooit.![]()
![]()
Bij ticketmaster/service en paylogic heb ik echt nooit problemen gehad.![]()
Helegaar niet. Het enige probleem dat ik met ze had zijn die achterlijke kosten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
En ze zijn weer op rood...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
Verkopen voor dikke winst!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doen
Boys Noize er nog bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef RedGuy het volgende:
Jaaaaaa..
2 Many DJ's - Crookers - Tiga.
Dat zou fijn zijn!.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
't is het allemaal net niet tot nu toe.quote:Ik hoop eigenlijk wel op Lowlandswaardige boekingen binnenkort als Doves, The Decemberists, Idlewild, The Pains Of Being Pure At Heart, Friendly Fires, Jarvis Cocker, TV On The Radio, Weezer, The Veils, Bat For Lashes, Metric, Ghinzu, Camera Obscura, Okkervil River, Wintersleep, en meer van dat soort bandjes. Dan hoor je mij echt niet meer klagen...
Die had ik vorig jaar dan weer niet, ik vind het dit jaar ook niet heel spectaculair maar er zit toch genoeg leuks tussen en Faith No More lijkt me toch wel leuk om eens te zien. The Prodigy is trouwens ook een naam waarvan ik zeg WOW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
Die naam is vandaag bekend gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Metric mag komen jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:
[..]
't is het allemaal net niet tot nu toe.
Inderdaad, dat gaat weer in de buurt van 2007 komen! Avondje White Noise met Dave Clarke lijkt me wel weer wat!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Het dance programma van Lowlands begint er best goed uit te zien
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga er juist voor de dance naartoe.
Ik ken het gevoel. Rond 01.00 weet ik niet meer wat voor en achter is en is mijn ritmegevoel 0,0quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordt
Iets met Zorn zou wel extreem cool zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Waar blijft die Mr. Bungle-reünie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Tenminste is er dan nog één happy persoontje die editors voorzichzelf dan heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
True.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tv on the radio, maar ook zeker Mr. Oizo, mogen nog wel toegevoegd worden idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True.Maar ik vind Kaiser Chiefs voor de derde keer toch ook lichtelijk overdreven hoor.
Ouchquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
Slechte ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ouch
Toevallig Live vorig jaar nog een keer op Beatstad geweest en ze waren weer steengoed. Hoofdzakelijk omdat ze oude nummers speelden
Oh zo, ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestek
Die heb ik afgelopen koningedag in eindhoven bij de effenaar nog horen draaien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef UFOtje het volgende:
Ach, zolang Joost van Bellen maar weer van de partij is!
Kyteman lijkt me wel een inkoppertje, maar hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Dupje het volgende:
Kyteman komt ook naar Lowlands!
Euhm, via via zeg maar. Mja, dat klinkt nog vaag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kyteman lijkt me wel een inkoppertje, maar hoe kom je aan die wijsheid?
K..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef RedGuy het volgende:
Op de myspace van Modeselektor staat er wel dat Moderat op Lowlands staat.
Das echt heel vaag, het stond op hun Myspace voglens iemand hier op Fok en toen ik keek was het weg. Later stond het er wel op, wat ik zelf nog gezien heb, en nu is het weer weg gehaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Tism het volgende:
Bij de bevestigingen uit andere bronnen in de OP staat Moderat genoemd, hoe serieus is dit?..Er staat namelijk niks op de planning (MySpace) wat LL2009 betreffende..
Dat zit er wel dik in ja. Ongetwijfeld zullen ook wel een aantal uit het rijtje de Staat, Death Letters, Elle Bandita, Drive Like Maria, Zwart Licht en dat soort komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Dupje het volgende:
Kyteman komt ook naar Lowlands!
Echt alles van dat rijtje mag wat mij betreft weg blijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht Zwart Licht sowieso in het TopNotch uurtje, samen met Zo Moeilijk, Winne en misschien ook Dio & Co. En ik hoop ook op de Fakkelbrigadequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in ja. Ongetwijfeld zullen ook wel een aantal uit het rijtje de Staat, Death Letters, Elle Bandita, Drive Like Maria, Zwart Licht en dat soort komen.
Mja, Moderat is een project van Modeselektor en Apparat, misschien is 't nog niet definitief onder welke naam men de act neer gaat zetten en houden ze 't nog even open wat Moderat betreffende..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Das echt heel vaag, het stond op hun Myspace voglens iemand hier op Fok en toen ik keek was het weg. Later stond het er wel op, wat ik zelf nog gezien heb, en nu is het weer weg gehaald.
Dio wil je niet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht Zwart Licht sowieso in het TopNotch uurtje, samen met Zo Moeilijk, Winne en misschien ook Dio & Co. En ik hoop ook op de Fakkelbrigade![]()
Heb 'em nog nooit live gezien, maar volgens mij kan hij best wel een feestje bouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dio wil je niet...![]()
![]()
Die is echt slechter dan slecht.
Steve Aoki vorig jaar in de X-Rayquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Neem toch aan dat Steve Aoki & The Bloody Beetroots ook komen..
Tijdens 5daysoff zit ik in Parijs en Berlijn (oa MELT!) Vind ik zelf errug jammer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:36 schreef frame-saw het volgende:
Ga dan naar 5daysoff of I Love Techno, man. Het zou wel tof zijn maar er is al genoeg vette dance om de nachten mee te vullen.
Edit: dat was tegen Tonio.
Ik ontdek dat soort dingen somehow altijd een week na Lowlands.quote:
Nou der kan nog wel wat Dance bij hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:36 schreef frame-saw het volgende:
Ga dan naar 5daysoff of I Love Techno, man. Het zou wel tof zijn maar er is al genoeg vette dance om de nachten mee te vullen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Meer rock (en dan niet dat indiegeneuzel, kaiser chiefs is geen rock!), minder dance graag
Dan moet je maar naar Waldrock gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Meer rock (en dan niet dat indiegeneuzel, kaiser chiefs is geen rock!), minder dance graag
Er mogen ook nog wel 2 of 3 metalbands bij voor de nodige variatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Dat ga ik al maar dat neemt niet weg dat er nog veel te weinig rock op LL staat.quote:
Dat vind ik toch wel erg karigquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:23 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zat eens het blokkenschema van 2008 te bekijken, ik heb welgeteld 4 bands gezien.
over het algemeen zie ik er ook niet echt veel meer, mede omdat je driekwart al de rest van het seizoen heb kunnen zien!quote:
Er is nog meer rock dan alleen metalquote:
Ik heb dat ook heel ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ontdek dat soort dingen somehow altijd een week na Lowlands.Ik heb echt belachelijk veel leuke dingen gemist als ik de line-ups van voorgaande jaren nog eens nakijk.
Meer rock én meer dance!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Juist ja. Ik heb me veel meer vermaakt bij de onbekendere namen, vorig jaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen missen de leukste dingen omdat ze altijd persé de bekende grote namen moeten zien, ook als kennen ze het niet. Maar omdat de naam ze wat zegt, gaan ze dáár heen.
Nee zo zit ik dan weer niet in elkaar. Ik vermijd de Alpha tenzij er iets tofs komt. En de meeste bands die ik zie ken ik wel al (eerder gezien bijv.) maar vaak kan ik ze beter skippen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen missen de leukste dingen omdat ze altijd persé de bekende grote namen moeten zien, ook als kennen ze het niet. Maar omdat de naam ze wat zegt, gaan ze dáár heen.
Nou, inderdaad. Met lekkere groovende, sleazy en swingende rock en dan zou ik het ook een stuk interessanter vinden. Alhoewel er best goede shizzle tussen zit, heb ik het ook wel een beetje gehad met die indie zooi. De hype is voor mij wel over. De rock liefhebber wordt eigenlijk nergens goed bediend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is nog meer rock dan alleen metal
Ik denk meer in de richting van Sonic Youth, Dinosaur jr, No Age, om maar een paar te noemen die er de laatste 2 jaar stonden.
Of richting Qotsa, Triggerfinger, Electric 6, dat soort werk, ook goed.
Ik heb hem bij 't voorprogramma van N*E*R*D in de HMH gezien. En dat was echt om te huilen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Heb 'em nog nooit live gezien, maar volgens mij kan hij best wel een feestje bouwen.
1 van de nakaart topics? Ik gok uit 2007.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ergens afgelopen jaren heeft iemand poststats ed. van de Lowland-topics gepost. Weet iemand nog waar ik die kan vinden?
Wie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb hem bij 't voorprogramma van N*E*R*D in de HMH gezien. En dat was echt om te huilen.
Ze waren er vorig jaar al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Late of the pier agenda:
22 aug 2009, 20:00 08:00 PM - Pstereo Festival
, Trondheim, LoTP -
Kansje dat ze op LL komen? zou gaaf zijn..
als je em kwijt wil..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Het was aan jou de taak de groep te waarschuwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Ik luisterde netquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Het staat ook op lowlands.nlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het lichtquote:Se7en - Lyrixxx/Screams/Gangster Raps/Production
Mikl - Vocals/Hypeman
Phat J - Synths/Back-Up Vox/Growls/Raps
Antz - Lights!!!/Fog/DMX
asjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Die namen ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef tomttt het volgende:
Brokencyde![]()
Wat een kutband.
De bandleden:
[..]
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het licht
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Niet doorvertellen, anders hoor ik straks nergens meer bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Laton het volgende:
[..]
iew engerd luister jij naar meerdere genres ?
Met miniradquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Speaking of Lima. Als we de wortel niet krijgen dit jaar, wil ik de Higher Ground terug.
kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Verkopen ze kipcorns op Lowlands?
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nee, maar hier wel:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog een nieuwe voor de zaterdag doen? http://www.myspace.com/rolotomassi
Inderdaad zeg! Dankzij S_B is fok zo'n beetje het beste forum om op de hoogte te blijven van Lowlandsscoops.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?
Wat een teringherriequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog een nieuwe voor de zaterdag doen? http://www.myspace.com/rolotomassi
Nee, maar dat is misschien ook wel een idee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?
Klopt!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:08 schreef frame-saw het volgende:
Rolo Tomassi is tof!
quote:Pukkelpop serveert dit jaar alvast een straf stukje muziekgeschiedenis. Waar stonden alle acts in de Boiler Room of Dance Hall zonder Kraftwerk, hoe had Nirvana geklonken zonder The Jesus Lizard en hoe vernieuwend was de sound van Faith No More wel niet voor het hardere werk? Tel daar vanaf vandaag ook de Britse shoegaze sensatie My Bloody Valentine bij, een van de invloedrijkste bands van de jaren negentig. In 2007 besloot de band na tien jaar radiostilte opnieuw samen te komen met overdonderend succes tot gevolg. De show op Pukkelpop zal hun Belgisch podiumdebuut zijn sinds de reünie.
Ook acts als Dinosaur Jr., Squarepusher, Tortoise, The Get up Kids en Face To Face hebben een belangrijke rol gespeeld in het verleden, maar staan anno 2009 sterker dan ooit en daarom verplicht een spot op Pukkelpop.
We kijken echter niet alleen achterom en bieden je topacts van het moment als Razorlight, Booka Shade, Peaches, Air Traffic, Crookers, Klaxons, Zombie Nation, Puppetmastaz, Blood Red Shoes, Patrick Wolf, The Juan Maclean en Dizzee Rascal en houden het programma extra fris met nieuwe artiesten als Passion Pit, Glasvegas, Asher Roth, Yuksek, The Airborne Toxic Event, The Temper Trap, Kissy Sell Out, Metric, Buraka Som Sistema, Delphic en Birdy Nam Nam.
Wie graag iets dieper graaft, zal pareltjes ontdekken als Telepathe, Micachu & The Shapes, Port O’Brien, Jon Hopkins, Soap & Skin, The Invisible, Kap Bambino en Hanne Hukkelberg.
Ze moeten, vind ik...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef frame-saw het volgende:
W00t, ineens is die line-up echt vet![]()
My Bloody Valentine, Squarepusher, Booka Shade, Peaches, Patrick Wolf, Passion Pit, Yuksek, Metric, Telepathe, Micachu & The Shapes en Kap Bambino.
Als Lowlands niet met zulke namen komt dan weet ik wel waar ik naar toe moe, spijtig genoeg.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Roelatie het volgende:
Zombienation Myspace
20.aug.2009 12:00
Pukkelpop Hasselt
22.aug.2009 12:00
Creamfields Algarve
de 21ste Lowlands?????
Nou, ik verkoop mijn kaartje gewoon voor 50 euro meer, dan heb ik mijn extra vervoerskosten er wel uitquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Roelatie het volgende:
http://www.myspace.com/vitalicofficial
vitalic is erbij en live
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Roelatie het volgende:
http://www.myspace.com/vitalicofficial
vitalic is erbij en live
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dat was zo vet in 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |