Boys Noize er nog bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef RedGuy het volgende:
Jaaaaaa..
2 Many DJ's - Crookers - Tiga.
Dat zou fijn zijn!.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
't is het allemaal net niet tot nu toe.quote:Ik hoop eigenlijk wel op Lowlandswaardige boekingen binnenkort als Doves, The Decemberists, Idlewild, The Pains Of Being Pure At Heart, Friendly Fires, Jarvis Cocker, TV On The Radio, Weezer, The Veils, Bat For Lashes, Metric, Ghinzu, Camera Obscura, Okkervil River, Wintersleep, en meer van dat soort bandjes. Dan hoor je mij echt niet meer klagen...
Die had ik vorig jaar dan weer niet, ik vind het dit jaar ook niet heel spectaculair maar er zit toch genoeg leuks tussen en Faith No More lijkt me toch wel leuk om eens te zien. The Prodigy is trouwens ook een naam waarvan ik zeg WOW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
Die naam is vandaag bekend gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |