Ja godverdomme, ik moet niet op Lowlands 30 euro bier zonder avondeten wegtikken, dan wordt 't een lekker weekend. Mijn god wat een avond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef i2Them2 het volgende:
Bevrijdingsfestival was tof. Kom maar met de rest van de festivals.
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:55 schreef Luni het volgende:
http://www.ziggionline.net/
ik zie, helaas, nergens dat Ziggi op lowlands komt.
okquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.
Net of ze zich er wel wat van aantrekken als er nog niets geboekt is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef RedGuy het volgende:
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte als ik mensen Rapid_Razor_Bob op Twitter allerlei bands aanbevelen..
Ik gok dat 95% van de namen allang geboekt is.
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef maarten66 het volgende:
vol verwachting klopt mijn hart voor de nieuwe naampjes!![]()
als de Editors erbij zitten wordt ik blijze gaan dit jaar toch alleen maar festivals af, dus mogen ze LL ook wel even aandoen.
Iets teveel van het goede inderdaad, laat ze eerst maar met een nieuw album komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.quote:Beste klant! Onze excuses, maar er is helaas een fout opgetreden!
Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Indien u niet zeker bent dat uw order is verwerkt, kunt u de status van uw order controleren door aan te melden in mijn eventim.
Hier kiest u vervolgens voor orderhistorie om daarna op het aanwezige ordernummer te klikken. Hier kunt u dan uw kaarten uitprinten of het pdf opslaan.
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijiven gaan met proberen.
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doenquote:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.
Want zij kunnen zelf ook niks bestellen.
Eventim is echt het slechtste ticketbureau ooit.![]()
![]()
Bij ticketmaster/service en paylogic heb ik echt nooit problemen gehad.![]()
Helegaar niet. Het enige probleem dat ik met ze had zijn die achterlijke kosten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
En ze zijn weer op rood...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
Verkopen voor dikke winst!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doen
Boys Noize er nog bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef RedGuy het volgende:
Jaaaaaa..
2 Many DJ's - Crookers - Tiga.
Dat zou fijn zijn!.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
't is het allemaal net niet tot nu toe.quote:Ik hoop eigenlijk wel op Lowlandswaardige boekingen binnenkort als Doves, The Decemberists, Idlewild, The Pains Of Being Pure At Heart, Friendly Fires, Jarvis Cocker, TV On The Radio, Weezer, The Veils, Bat For Lashes, Metric, Ghinzu, Camera Obscura, Okkervil River, Wintersleep, en meer van dat soort bandjes. Dan hoor je mij echt niet meer klagen...
Die had ik vorig jaar dan weer niet, ik vind het dit jaar ook niet heel spectaculair maar er zit toch genoeg leuks tussen en Faith No More lijkt me toch wel leuk om eens te zien. The Prodigy is trouwens ook een naam waarvan ik zeg WOW.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het zijn allemaal namen waarvan ik wel denk: leuk, leuk, maar niet echt WOOOOW.
Vorig jaar had ik wel 10 van zulke wow-namen.
Die naam is vandaag bekend gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm bij nader inzien, ze mogen nu toch wel eens met tenminste 1 naam komen waarvan ik denk: Wauw dat moet ik zien, ik moet naar Lowlands! Maar dat komt vast wel goed
Metric mag komen jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:
[..]
't is het allemaal net niet tot nu toe.
Inderdaad, dat gaat weer in de buurt van 2007 komen! Avondje White Noise met Dave Clarke lijkt me wel weer wat!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Het dance programma van Lowlands begint er best goed uit te zien
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga er juist voor de dance naartoe.
Ik ken het gevoel. Rond 01.00 weet ik niet meer wat voor en achter is en is mijn ritmegevoel 0,0quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordt
Iets met Zorn zou wel extreem cool zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Waar blijft die Mr. Bungle-reünie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Tenminste is er dan nog één happy persoontje die editors voorzichzelf dan heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
True.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tv on the radio, maar ook zeker Mr. Oizo, mogen nog wel toegevoegd worden idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True.Maar ik vind Kaiser Chiefs voor de derde keer toch ook lichtelijk overdreven hoor.
Ouchquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
Slechte ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ouch
Toevallig Live vorig jaar nog een keer op Beatstad geweest en ze waren weer steengoed. Hoofdzakelijk omdat ze oude nummers speelden
Oh zo, ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestek
Die heb ik afgelopen koningedag in eindhoven bij de effenaar nog horen draaien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef UFOtje het volgende:
Ach, zolang Joost van Bellen maar weer van de partij is!
Kyteman lijkt me wel een inkoppertje, maar hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Dupje het volgende:
Kyteman komt ook naar Lowlands!
Euhm, via via zeg maar. Mja, dat klinkt nog vaag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kyteman lijkt me wel een inkoppertje, maar hoe kom je aan die wijsheid?
K..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef RedGuy het volgende:
Op de myspace van Modeselektor staat er wel dat Moderat op Lowlands staat.
Das echt heel vaag, het stond op hun Myspace voglens iemand hier op Fok en toen ik keek was het weg. Later stond het er wel op, wat ik zelf nog gezien heb, en nu is het weer weg gehaald.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Tism het volgende:
Bij de bevestigingen uit andere bronnen in de OP staat Moderat genoemd, hoe serieus is dit?..Er staat namelijk niks op de planning (MySpace) wat LL2009 betreffende..
Dat zit er wel dik in ja. Ongetwijfeld zullen ook wel een aantal uit het rijtje de Staat, Death Letters, Elle Bandita, Drive Like Maria, Zwart Licht en dat soort komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Dupje het volgende:
Kyteman komt ook naar Lowlands!
Echt alles van dat rijtje mag wat mij betreft weg blijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht Zwart Licht sowieso in het TopNotch uurtje, samen met Zo Moeilijk, Winne en misschien ook Dio & Co. En ik hoop ook op de Fakkelbrigadequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in ja. Ongetwijfeld zullen ook wel een aantal uit het rijtje de Staat, Death Letters, Elle Bandita, Drive Like Maria, Zwart Licht en dat soort komen.
Mja, Moderat is een project van Modeselektor en Apparat, misschien is 't nog niet definitief onder welke naam men de act neer gaat zetten en houden ze 't nog even open wat Moderat betreffende..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Das echt heel vaag, het stond op hun Myspace voglens iemand hier op Fok en toen ik keek was het weg. Later stond het er wel op, wat ik zelf nog gezien heb, en nu is het weer weg gehaald.
Dio wil je niet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht Zwart Licht sowieso in het TopNotch uurtje, samen met Zo Moeilijk, Winne en misschien ook Dio & Co. En ik hoop ook op de Fakkelbrigade![]()
Heb 'em nog nooit live gezien, maar volgens mij kan hij best wel een feestje bouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dio wil je niet...![]()
![]()
Die is echt slechter dan slecht.
Steve Aoki vorig jaar in de X-Rayquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Neem toch aan dat Steve Aoki & The Bloody Beetroots ook komen..
Tijdens 5daysoff zit ik in Parijs en Berlijn (oa MELT!) Vind ik zelf errug jammer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:36 schreef frame-saw het volgende:
Ga dan naar 5daysoff of I Love Techno, man. Het zou wel tof zijn maar er is al genoeg vette dance om de nachten mee te vullen.
Edit: dat was tegen Tonio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |