Ja godverdomme, ik moet niet op Lowlands 30 euro bier zonder avondeten wegtikken, dan wordt 't een lekker weekend. Mijn god wat een avond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef i2Them2 het volgende:
Bevrijdingsfestival was tof. Kom maar met de rest van de festivals.
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:55 schreef Luni het volgende:
http://www.ziggionline.net/
ik zie, helaas, nergens dat Ziggi op lowlands komt.
okquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Schijnt op de mijspees van 1 van z'n bandleden te staan.
Net of ze zich er wel wat van aantrekken als er nog niets geboekt is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef RedGuy het volgende:
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte als ik mensen Rapid_Razor_Bob op Twitter allerlei bands aanbevelen..
Ik gok dat 95% van de namen allang geboekt is.
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef maarten66 het volgende:
vol verwachting klopt mijn hart voor de nieuwe naampjes!![]()
als de Editors erbij zitten wordt ik blijze gaan dit jaar toch alleen maar festivals af, dus mogen ze LL ook wel even aandoen.
Iets teveel van het goede inderdaad, laat ze eerst maar met een nieuw album komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.quote:Beste klant! Onze excuses, maar er is helaas een fout opgetreden!
Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Indien u niet zeker bent dat uw order is verwerkt, kunt u de status van uw order controleren door aan te melden in mijn eventim.
Hier kiest u vervolgens voor orderhistorie om daarna op het aanwezige ordernummer te klikken. Hier kunt u dan uw kaarten uitprinten of het pdf opslaan.
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijiven gaan met proberen.
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doenquote:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Junkie het volgende:
En nu staan de normale kaartjes op groen, maar je krijgt weer een foutmelding.
[..]
En volgens de klantenservice moet je gewoon door blijven gaan met proberen.
Want zij kunnen zelf ook niks bestellen.
Eventim is echt het slechtste ticketbureau ooit.![]()
![]()
Bij ticketmaster/service en paylogic heb ik echt nooit problemen gehad.![]()
Helegaar niet. Het enige probleem dat ik met ze had zijn die achterlijke kosten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
En ze zijn weer op rood...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen problemen met ticketmaster? Dan ben je de enige.
Verkopen voor dikke winst!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga me even bedenken wat ik met mijn extra kaartje ga doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |