Metric mag komen jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:
[..]
't is het allemaal net niet tot nu toe.
Inderdaad, dat gaat weer in de buurt van 2007 komen! Avondje White Noise met Dave Clarke lijkt me wel weer wat!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Het dance programma van Lowlands begint er best goed uit te zien
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga er juist voor de dance naartoe.
Ik ken het gevoel. Rond 01.00 weet ik niet meer wat voor en achter is en is mijn ritmegevoel 0,0quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, alleen wil het wel eens gebeuren dat ik al helemaal naar de klote ben voordat het echt leuk wordt
Iets met Zorn zou wel extreem cool zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Waar blijft die Mr. Bungle-reünie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik had Patton liever met een van zijn andere projecten gezien denk ik.
Tenminste is er dan nog één happy persoontje die editors voorzichzelf dan heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
True.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze wéér Editors laten opdraven zou het wel de ultieme belediging van het Lowlandspubliek zijn.
Tv on the radio, maar ook zeker Mr. Oizo, mogen nog wel toegevoegd worden idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Radiomad op graz.nl:
[..]
't is het allemaal net niet tot nu toe.
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True.Maar ik vind Kaiser Chiefs voor de derde keer toch ook lichtelijk overdreven hoor.
Ouchquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
Slechte ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beginnen een beetje het Live van deze jaren te worden
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ouch
Toevallig Live vorig jaar nog een keer op Beatstad geweest en ze waren weer steengoed. Hoofdzakelijk omdat ze oude nummers speelden
Oh zo, ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer qua aantallen keren komen optreden op Lowlands/Pinkpop in een kort tijdsbestek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |