Hopelijk spelen ze dan op vrijdag, is het de rest van Lowlands lekker rustigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.
Die waren vorig jaar nog op Werchter waar ik ze toen gezien heb, moet zeggen dat ik na zo'n 3/4 van het optreden weg ben gegaan omdat het toch wat slaapverwekkend werd. Ze speelden verder wel goed ik zeggen. In andere woorden, van mij hoeft dat niet.quote:
Dit is denk ik nu ongeveer wel de complete programmering van de Alpha ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
Zouden er nog veel grote namen bekend gemaakt worden eigenlijk of hebben we de bekendste bands wel gehad?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Toad het volgende:
* Toad] hoopt op [url=http://pitchfork.com/forkcast/12799-daniel-live-on-david-letterman/]Bat for Lashes[/url .
Heb hem op Rock am Ring gezien.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef Toad het volgende:
Doe maar niet. Live is die man niet te volgen.
En Cajun Dance Party.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Toad het volgende:
* Toad] hoopt op [url=http://pitchfork.com/forkcast/12799-daniel-live-on-david-letterman/]Bat for Lashes[/url .
En ik heb door twijfel dus niet gekocht!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef MOETIG het volgende:
@ Junkie met zijn vraag over rolstoel/begeleiders kaartje (en anderen die zo'n kaartje besteld hebben)
Ik heb t voor de zekerheid gesjeckt bij info@lowlands.nl:
Vraag:
Beste heer/ mevrouw,
Kan je met een kaartje voor rolstoel-begeleider ook gewoon gebruik maken van de normale ingang?
Geldt er nog een aparte controle als je een dergelijk kaartje hebt ?(dat je perse of invalide moet zijn of een invalide persoon moet begeleiden)
of geldt het als gewoon toegangskaartje?
Ik heb namelijk per ongeluk zo'n kaartje besteld en ruilen kan niet neem ik aan? (zeker niet nu het uitverkocht is). In de algemene voorwaarden en op het kaartje zelf kan ik daar niets over terugvinden.
Ik hoor graag van u.
Antwoord:
Goed om te horen dat je erbij bent dit jaar!
Er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen deze kaartjes, ze zijn gewoon hetzelfde en je kunt er dus gewoon mee naar binnen!
Ook zonder gipsbeen of rolstoel voor je snufferd.
Niets aan het handje dus en gewoon net zoals de rest gezellig in de rij staan en door de normale ingang naar binnen!
Tot augustus!
Groeten Lowlands
I second that. iig Fakkelbrigadiersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Aangezien de nieuwe namen nog even op zich laten wachten gooi ik er maar even wat Nederlandse hiphop-acts uit: Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) in de Bravo, Zwart Licht in de X-Ray, Dio, en waarschijnlijk nog wel wat meer namen uit dat straatje.
Die staan op Metropolis. Nou zegt dat nog niet alles... maar meestal is dat dan nog te vroeg voor Lowlands. Hoewel Blood Red Shoes vorig jaar ook op LC en Metropolis en Lowlands stonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:06 schreef RedGuy het volgende:
En bandjes van LC die misschien wel eens op Lowlands zouden kunnen staan:
- Asteroid Galaxy Tour
Wel vaag inderdaad, dat ze een aparte categorie 'rolstoel-begeleiders' kaartjes hebben, en er vervolgens niets op het ticket zou staan om dat duidelijk te maken. Iemand die zo'n kaartje heeft kunnen kopen, staat er inderdaad niets bijzonders op? Want als ik er dan eentje tegenkom op marktplaats neem ik die gewoon, hopen dat het de rest van de bieders afschriktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Junkie het volgende:
En ik heb door twijfel dus niet gekocht!![]()
![]()
![]()
Ik had geen zin om 170 euro door me neus te laten boren omdat ze dan met een vaag regeltje aankomen als ik naar binnen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |