Wie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb hem bij 't voorprogramma van N*E*R*D in de HMH gezien. En dat was echt om te huilen.
Ze waren er vorig jaar al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Late of the pier agenda:
22 aug 2009, 20:00 08:00 PM - Pstereo Festival
, Trondheim, LoTP -
Kansje dat ze op LL komen? zou gaaf zijn..
als je em kwijt wil..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Het was aan jou de taak de groep te waarschuwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Ik luisterde netquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Het staat ook op lowlands.nlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het lichtquote:Se7en - Lyrixxx/Screams/Gangster Raps/Production
Mikl - Vocals/Hypeman
Phat J - Synths/Back-Up Vox/Growls/Raps
Antz - Lights!!!/Fog/DMX
asjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Die namen ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef tomttt het volgende:
Brokencyde![]()
Wat een kutband.
De bandleden:
[..]
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het licht
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Niet doorvertellen, anders hoor ik straks nergens meer bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Laton het volgende:
[..]
iew engerd luister jij naar meerdere genres ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |