Nou der kan nog wel wat Dance bij hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:36 schreef frame-saw het volgende:
Ga dan naar 5daysoff of I Love Techno, man. Het zou wel tof zijn maar er is al genoeg vette dance om de nachten mee te vullen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Meer rock (en dan niet dat indiegeneuzel, kaiser chiefs is geen rock!), minder dance graag
Dan moet je maar naar Waldrock gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Meer rock (en dan niet dat indiegeneuzel, kaiser chiefs is geen rock!), minder dance graag
Er mogen ook nog wel 2 of 3 metalbands bij voor de nodige variatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Dat ga ik al maar dat neemt niet weg dat er nog veel te weinig rock op LL staat.quote:
Dat vind ik toch wel erg karigquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:23 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zat eens het blokkenschema van 2008 te bekijken, ik heb welgeteld 4 bands gezien.
over het algemeen zie ik er ook niet echt veel meer, mede omdat je driekwart al de rest van het seizoen heb kunnen zien!quote:
Er is nog meer rock dan alleen metalquote:
Ik heb dat ook heel ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ontdek dat soort dingen somehow altijd een week na Lowlands.Ik heb echt belachelijk veel leuke dingen gemist als ik de line-ups van voorgaande jaren nog eens nakijk.
Meer rock én meer dance!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:30 schreef ranja het volgende:
Juist ja. Ik heb me veel meer vermaakt bij de onbekendere namen, vorig jaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen missen de leukste dingen omdat ze altijd persé de bekende grote namen moeten zien, ook als kennen ze het niet. Maar omdat de naam ze wat zegt, gaan ze dáár heen.
Nee zo zit ik dan weer niet in elkaar. Ik vermijd de Alpha tenzij er iets tofs komt. En de meeste bands die ik zie ken ik wel al (eerder gezien bijv.) maar vaak kan ik ze beter skippen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen missen de leukste dingen omdat ze altijd persé de bekende grote namen moeten zien, ook als kennen ze het niet. Maar omdat de naam ze wat zegt, gaan ze dáár heen.
Nou, inderdaad. Met lekkere groovende, sleazy en swingende rock en dan zou ik het ook een stuk interessanter vinden. Alhoewel er best goede shizzle tussen zit, heb ik het ook wel een beetje gehad met die indie zooi. De hype is voor mij wel over. De rock liefhebber wordt eigenlijk nergens goed bediend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is nog meer rock dan alleen metal
Ik denk meer in de richting van Sonic Youth, Dinosaur jr, No Age, om maar een paar te noemen die er de laatste 2 jaar stonden.
Of richting Qotsa, Triggerfinger, Electric 6, dat soort werk, ook goed.
Ik heb hem bij 't voorprogramma van N*E*R*D in de HMH gezien. En dat was echt om te huilen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Heb 'em nog nooit live gezien, maar volgens mij kan hij best wel een feestje bouwen.
1 van de nakaart topics? Ik gok uit 2007.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ergens afgelopen jaren heeft iemand poststats ed. van de Lowland-topics gepost. Weet iemand nog waar ik die kan vinden?
Wie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb hem bij 't voorprogramma van N*E*R*D in de HMH gezien. En dat was echt om te huilen.
Ze waren er vorig jaar al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Late of the pier agenda:
22 aug 2009, 20:00 08:00 PM - Pstereo Festival
, Trondheim, LoTP -
Kansje dat ze op LL komen? zou gaaf zijn..
als je em kwijt wil..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Het was aan jou de taak de groep te waarschuwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef -calimero- het volgende:
Mooi kut dat het is uitverkocht...
Nu ben ik de enige uit de groep die een kaartje heeft...
Ik luisterde netquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Het staat ook op lowlands.nlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Tourniquet het volgende:
Brokencyde en Delain () komen ook volgens RRB op twitter.
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het lichtquote:Se7en - Lyrixxx/Screams/Gangster Raps/Production
Mikl - Vocals/Hypeman
Phat J - Synths/Back-Up Vox/Growls/Raps
Antz - Lights!!!/Fog/DMX
asjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Die namen ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef tomttt het volgende:
Brokencyde![]()
Wat een kutband.
De bandleden:
[..]
Een bandlid is verantwoordelijk voor de rookmachine en het licht
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:07 schreef RedGuy het volgende:
Razorlight heeft nog geen optreden staan op de 21e, ook een eventuele kanshebber?
Niet doorvertellen, anders hoor ik straks nergens meer bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Laton het volgende:
[..]
iew engerd luister jij naar meerdere genres ?
Met miniradquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Speaking of Lima. Als we de wortel niet krijgen dit jaar, wil ik de Higher Ground terug.
kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Verkopen ze kipcorns op Lowlands?
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nee, maar hier wel:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog een nieuwe voor de zaterdag doen? http://www.myspace.com/rolotomassi
Inderdaad zeg! Dankzij S_B is fok zo'n beetje het beste forum om op de hoogte te blijven van Lowlandsscoops.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?
Wat een teringherriequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog een nieuwe voor de zaterdag doen? http://www.myspace.com/rolotomassi
Nee, maar dat is misschien ook wel een idee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb jij een MySpace-searchbot lopen op de term Lowlands ofzo?
Klopt!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:08 schreef frame-saw het volgende:
Rolo Tomassi is tof!
quote:Pukkelpop serveert dit jaar alvast een straf stukje muziekgeschiedenis. Waar stonden alle acts in de Boiler Room of Dance Hall zonder Kraftwerk, hoe had Nirvana geklonken zonder The Jesus Lizard en hoe vernieuwend was de sound van Faith No More wel niet voor het hardere werk? Tel daar vanaf vandaag ook de Britse shoegaze sensatie My Bloody Valentine bij, een van de invloedrijkste bands van de jaren negentig. In 2007 besloot de band na tien jaar radiostilte opnieuw samen te komen met overdonderend succes tot gevolg. De show op Pukkelpop zal hun Belgisch podiumdebuut zijn sinds de reünie.
Ook acts als Dinosaur Jr., Squarepusher, Tortoise, The Get up Kids en Face To Face hebben een belangrijke rol gespeeld in het verleden, maar staan anno 2009 sterker dan ooit en daarom verplicht een spot op Pukkelpop.
We kijken echter niet alleen achterom en bieden je topacts van het moment als Razorlight, Booka Shade, Peaches, Air Traffic, Crookers, Klaxons, Zombie Nation, Puppetmastaz, Blood Red Shoes, Patrick Wolf, The Juan Maclean en Dizzee Rascal en houden het programma extra fris met nieuwe artiesten als Passion Pit, Glasvegas, Asher Roth, Yuksek, The Airborne Toxic Event, The Temper Trap, Kissy Sell Out, Metric, Buraka Som Sistema, Delphic en Birdy Nam Nam.
Wie graag iets dieper graaft, zal pareltjes ontdekken als Telepathe, Micachu & The Shapes, Port O’Brien, Jon Hopkins, Soap & Skin, The Invisible, Kap Bambino en Hanne Hukkelberg.
Ze moeten, vind ik...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef frame-saw het volgende:
W00t, ineens is die line-up echt vet![]()
My Bloody Valentine, Squarepusher, Booka Shade, Peaches, Patrick Wolf, Passion Pit, Yuksek, Metric, Telepathe, Micachu & The Shapes en Kap Bambino.
Als Lowlands niet met zulke namen komt dan weet ik wel waar ik naar toe moe, spijtig genoeg.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Roelatie het volgende:
Zombienation Myspace
20.aug.2009 12:00
Pukkelpop Hasselt
22.aug.2009 12:00
Creamfields Algarve
de 21ste Lowlands?????
Nou, ik verkoop mijn kaartje gewoon voor 50 euro meer, dan heb ik mijn extra vervoerskosten er wel uitquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Roelatie het volgende:
http://www.myspace.com/vitalicofficial
vitalic is erbij en live
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Roelatie het volgende:
http://www.myspace.com/vitalicofficial
vitalic is erbij en live
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dat was zo vet in 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |