Die paint mag jij doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hek omheen en dood laten gaan maar door het LLlake open te gooien.
Nederlandersquote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat men nu al kan zeuren over het programma_
Hey jij gaat naar Gogol Bordelloquote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Uhuhquote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Hey jij gaat naar Gogol Bordello![]()
Heb ze inmiddels al een aantal keer gezien (o.a. Lowlands 2x, melkweg en 013) en het blijft geniaal.
Al moet ik zeggen dat de 1e keer op lowlands het toppunt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet hem op het lijstjequote:
Arctic Monkeys headliner boven Prodigy. Hypegeile Brittenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n prut line-up.
Dat dit kan in Nederland!
Oh wacht.
D'r touren gewoon te weinig echte headliner-acts deze zomer. Krijg je van die gare headliners als KoL en AMquote:Op maandag 4 mei 2009 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tering, wat staan die Kings of Leon op veel grote festivals te headlinen, Werchter, Reading..
Ze hebben een hitje gescoord, ok. Maar om nu al na Placebo, Franz Ferdinand en Nick Cave te staan..vreemd. Ik heb iets gemist, denk ik.
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r touren gewoon te weinig echte headliner-acts deze zomer. Krijg je van die gare headliners als KoL en AM
Gogol Bordelloquote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
De eerste keer op LL is wanneer ik ze ontdekt heb. Ik stond bij Massive Attack en daar vond ik op dat moment gek genoeg geen fuck aan. Toen liep ik langs Gogol Bordello en kwam bij het één na laatste nummer binnen. Op het einde speelden ze Baro Foro
In de 013 heb ik ze ook gezienIk kwam dood naar buiten hehe
Heb er nu al zin in.
AMquote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r touren gewoon te weinig echte headliner-acts deze zomer. Krijg je van die gare headliners als KoL en AM
Of doe als Rock am Ring: The Killers, Slipknot en Limp Bizkit als headlinersquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet gewoon 2 Many DJ's als headliner neer.
En dan nog uitverkopenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of doe als Rock am Ring: The Killers, Slipknot en Limp Bizkit als headliners
Dan was 't iig niet 2005, want regenloos als enige in 't landquote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al was Chemical Brothers ook wel een enorm vet feestje in euhmmmm 2005?
Heeey Booy Heeey Giirrl
* Regen aanzet
niet meer uitging.
Ja, maar dat kan tegenwoordig ook met Snow Patrol als headlinerquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Of Anouk.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan tegenwoordig ook met Snow Patrol als headliner
Kritiek terwijl er nog maar een fractie bekend is. Jij noemt het kritiek, ik noem het voor je beurt zeuren.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef kriele het volgende:
[..]
Jij noemt het zeuren. Ik noem het kritiek. Dat mag toch?
Ook dat magquote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kritiek terwijl er nog maar een fractie bekend is. Jij noemt het kritiek, ik noem het voor je beurt zeuren.
We moeten het Pinkpop topic voorblijven natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
Zo krijgen we die topics wel vol. Gaan we voor de 100 voordat LL ook maar begonnen is?
Man, wat was dat een megavet gebeurenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al was Chemical Brothers ook wel een enorm vet feestje in euhmmmm 2005?
Heeey Booy Heeey Giirrl
* Regen aanzet
niet meer uitging.
Kritiek hebben op iets wat je nog niet weet, dat is toch gewoon hartstikke dom?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef kriele het volgende:
[..]
Jij noemt het zeuren. Ik noem het kritiek. Dat mag toch?
Ja "helaas" ben ik dan op Werchterquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef ranja het volgende:
Klopt, ik verwacht nog een wel hele zooi goede namen. Kan ook alleen maar beter worden
Overigens wordt vanavond de programmering vanb Metropolis bekend. Daar ben ik ook wel benieuwd naar al zal ik er weinig van kennen
Je kunt je ook proberen te verdiepen in het repertoire van een band.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik daar ook niet zo van...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ontdek nog steeds ieder jaar. En dat komt omdat ik niet iedere band die komt op Youtube of Myspace ga opzoeken van tevorenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je kunt nu al best kritiek hebben, Subjectief, gezien je eigen smaak. De kans dat de dingen komen die je het afgelopen jaar leuk vond, is al te checken. En tuurlijk komen er nog dingen bij. Maar we leven nu in een tijd dat je de leuke dingen al wel had ontdekt via Internet.
De tijd dat ik op LL iets leuks nieuws heb ontdekt is iig al lannggg geleden.
Het gaat een beetje om de staat van dienst en een brede gevarieerde fanbase bij een headliner wat mij betreft. Wat dat betreft ligt Prodigy toch straatlengtes voor op het puberbandje Arctic Monkeys.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je kunt je ook proberen te verdiepen in het repertoire van een band.Prima dat je er niet van houdt, vind Kings Of Leon ook overschatte 3FM-meuk (geworden), maar het zijn beide bands die urgenter zijn dan de door jou genoemde Prodigy.
Laura Marling had ik toevallig daarvoor net ontdekt maar op LL gemist wegens iets anders. Triggerfinger was ook een leuke ontdekkingquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef ranja het volgende:
Ik ontdek niet veel meer op Lowlands, maar soms zit er nog wel wat verrassends bij.
Bv vorig jaar Laura Marling, die kende ik nog niet eerder maar vond ik erg goed.
Andere 'hoogtepunten' waren oa Triggerfinger (had ik ook al op Metropolis gezien), Blood Red Shoes (had ik ook al in Ekko én op Metropolis gezien) en No Age, die had ik al wel beluisterd en was ik dus al benieuwd naar, niet echt een ontdekking te noemen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
headliners, zoals Urban Dance Squad, Arctic Monkeys, Muse, Iggy Pop, Belle And Sebastian, of in 2005 The Pixies, Nick Cave, QOTSA,
you go girl/boy (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef MadGuy het volgende:
Meestal kunnen de headliners me geen reet schelen.
Voor SY en DJr. moeten we dan pre-Lowlands denken, die waren bij de 1e editie al te groot voor de Charliequote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef ranja het volgende:
Tja, waar is de tijd dat bands als Sonic Youth, Sebadoh, Dinosaur jr, Dead Moon, The Ex nog jong en wild de Charlie plat speelden
Daarmee doe je Alex Turner (en de rest van AM) echt tekort.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het gaat een beetje om de staat van dienst en een brede gevarieerde fanbase bij een headliner wat mij betreft. Wat dat betreft ligt Prodigy toch straatlengtes voor op het puberbandje Arctic Monkeys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |