Ik stond 2 jaar geleden heftig in twijfel of ik naar Tool of LCD Soundsystem zou gaan. Heb uiteindelijk voor LCD gekozen en daar heb ik nooit spijt van gehad. Die mogen inderdaad wel weer komen. Tool ook wel trouwensquote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Luni het volgende:
Dan heb je 3x wat gemist zeg!
Mogen wat mi betreft best weer komen, wat een feest is dat!
3 maal is toch scheepsrecht hahaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je 3x wat gemist zeg!
Mogen wat mi betreft best weer komen, wat een feest is dat!
Welle:Erdballquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Mathijz het volgende:
Speelde Tool tegelijk met LCD soundsystem? Waar ben ik dan heengeweest
Dat jaar ben ik half die band achterna getourd. Enschede, Eindhoven en nog wat duitse plaatsjes over de grens. Staan ze ook op Lowlands... Ben toen maar naar Tool gegaan, die wilde ik altijd al zien.quote:
Fever Ray live werkt alleen in de X-Ray of Julliet. En de X-Ray is te klein en ik denk niet dat de Julliet een geschikte geluidsinstallatie heeft staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag dat Fever Ray toch verder gaat touren. Hoop er nog steeds op.
We maken ze af!1!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We moeten het Pinkpop topic voorblijven natuurlijk.
pinkpop is dead, long live lowlandsquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fever Ray live werkt alleen in de X-Ray of Julliet. En de X-Ray is te klein en ik denk niet dat de Julliet een geschikte geluidsinstallatie heeft staan.
Ha, dan gaan er héél véél mensen balen dat ze te laat zijn voor een kaartquote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef ralfseltje het volgende:
My Bloody Valentine moet langskomen, dat alleen al zou 150 euro waard zijn.
Ze heeft ook nog een clubtour aangekondigd voor later in de herfst dus weer een troostquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag dat Fever Ray toch verder gaat touren. Hoop er nog steeds op.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Echt supertof dat Oasis woensdag al bevestigd wordt!![]()
Volgens mij heb ik trouwens al 10 Lowlands-topics gemist ofzo...
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Haunter het volgende:
*Hoopt stiekem nog op Radiohead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |