Ze heeft ook nog een clubtour aangekondigd voor later in de herfst dus weer een troostquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag dat Fever Ray toch verder gaat touren. Hoop er nog steeds op.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Echt supertof dat Oasis woensdag al bevestigd wordt!![]()
Volgens mij heb ik trouwens al 10 Lowlands-topics gemist ofzo...
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Haunter het volgende:
*Hoopt stiekem nog op Radiohead
Hopelijk spelen ze dan op vrijdag, is het de rest van Lowlands lekker rustigquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou een keer tijd worden. Helaas wacht men daar al zo lang op dat het veels en veels te druk gaat worden.
Die waren vorig jaar nog op Werchter waar ik ze toen gezien heb, moet zeggen dat ik na zo'n 3/4 van het optreden weg ben gegaan omdat het toch wat slaapverwekkend werd. Ze speelden verder wel goed ik zeggen. In andere woorden, van mij hoeft dat niet.quote:
Dit is denk ik nu ongeveer wel de complete programmering van de Alpha ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
Zouden er nog veel grote namen bekend gemaakt worden eigenlijk of hebben we de bekendste bands wel gehad?
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:52 schreef Toad het volgende:
* Toad] hoopt op [url=http://pitchfork.com/forkcast/12799-daniel-live-on-david-letterman/]Bat for Lashes[/url .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |