Maar die jusititie-guest sloot een terreuractie wel absoluut uit. Dan moet je wel wat meer weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:06 schreef snowgoon het volgende:
wat een irritante journalisten zitten erbij.
"vraag: Is het een eenmansactie?
antwoord: Dat kunnen we nu nog niet uitsluiten.
vraag: dus er zit een groep achter!"
Zijn ze nou echt zo dom om te denken dat de politie dat soort dingen nu al met grote zekerheid kan zeggen
En ook niet eens vragen naar de slachtoffers, hoe het daar mee gaatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:06 schreef snowgoon het volgende:
wat een irritante journalisten zitten erbij.
"vraag: Is het een eenmansactie?
antwoord: Dat kunnen we nu nog niet uitsluiten.
vraag: dus er zit een groep achter!"
Zijn ze nou echt zo dom om te denken dat de politie dat soort dingen nu al met grote zekerheid kan zeggen
Helemaal niet, dit was anders dan ze normaal doet, misschien zelfs wel zonder voorbereiding.quote:
Denk eens logisch na manquote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
waarom kijkt die politieagent heel rustig naar een andere kant?
DE KONINGIN!!
Sodemieter dan op uit dit topicquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat de griep van mexico nu hier is, vind ik nog wel wat erger trouwens
Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Hij ziet er rechts uit met zijn kale bakkes.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
quote:
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat is inmiddels wel bekend, zeker als ze gaan vragen of de zwaargewonden zwaar gewond zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ook niet eens vragen naar de slachtoffers, hoe het daar mee gaat![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef __Saviour__ het volgende:
jee die beatrix zeg
echt duidelijk persoonlijk aangeslagen
wie nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef cptmarco het volgende:
dus waarschijnlijk toch een gek... ben benieuwd wat zijn reden nou geweest is....
Mwah ik niet, zo'n griepje kan iedereen krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat de griep van mexico nu hier is, vind ik nog wel wat erger trouwens
Ja, was een foutje van mijquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.
[ afbeelding ]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die had het met een kogel gedaan...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja echt he.. ik zat ook echt met tranen in mijn ogen toen Bea aan het woord wasquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Stop nou alsjeblieft eens met die posts van jouquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe een leuke dag zo erg kan eindigen
Ik moet zeggen dat het mij pijn deed toen je dat zei: maar je excuses zijn aanvaard.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, was een foutje van mijsorry
Er zijn meer mensen die 38 jaar zijn, maar de kans is groot natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
38 jaar, dus toch de eigenaar, waar NAW paar posts terug van werd gegeven?
Omdat iemand een overhemd met een trui daar overheen draagt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.²
Dit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Hoe het verder daar mee gaat....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat is inmiddels wel bekend, zeker als ze gaan vragen of de zwaargewonden zwaar gewond zijn
Het is niet het paleis zelf waar ze zitten knurft.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
"Hier achter Paleis het Oude Loo"
Het is gewoon Paleis het Loo trut.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.²
Die lijkt me niet autochtoon....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
38 jaar, dus toch de eigenaar, waar NAW paar posts terug van werd gegeven?
Voor mij was de dag niet zo prettig, ik lig al de hele dag ziek in bed. Maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe een leuke dag zo erg kan eindigen
Ik ook, getverquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Samsonneke het volgende:
Krijg er zelf natte ogen van, als je ziet hoe aangeslagen ze was.
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
Is meer omdat ze niet weten wat het precies is.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel "apart" vind is dat ze het de hele tijd hebben over een "incident", dat is toch wel een understatement volgens mij.
Ze zitten op het Oude Loo achter PALEIS HET LOO.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is niet het paleis zelf waar ze zitten knurft.
beetje retarded???quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?
Dat was gewoon een Nederlandse naamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die lijkt me niet autochtoon....
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.
"trut"
Ja, precies, ben ik met je eens. Vanwege exact dezelfde reden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat iemand een overhemd met een trui daar overheen draagt?
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stop nou alsjeblieft eens met die posts van jou
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
dat komt omdat je haar zo niet gewend bent, dan lijkt het wat nepquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Eerlijk gezegd he, komt Beatrix' reactie íets te verdrietig over
Waarom zou het leven van de koningin meer waard zijn dan die van een burger?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee
Ontopic: Het beste is dat ze niet dood zijn , de koninklijke familie, wel erg voor de doden
Eens. Goed dat ze zelf iets heeft gezegd en ze zag er idd aangeslagen uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Bea, wat ben je ook een stoer wijf. Ik ben niet zo koningsgezind, maar een paar uur later op tv, met precies de juiste woorden op de juiste toon, en oprecht aangedaan. Petje af.
Dat weet ik. Er werd alleen geimpliceerd dat je aan de foto van die gast kon zien dat het een Nederlander was.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Apogist het volgende:
het is zelfs in de persconferentie duidelijk gemaakt dat het een autochtone nederlandse man is !
je hebt Paleis het Loo en ergens verder op het terrein staat het Kasteel het Oude Loo... haalde ze waarschijnlijk door elkaar...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was gewoon een Nederlandse naam
Geloof ik je opquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat komt omdat je haar zo niet gewend bent, dan lijkt het wat nep
Echt hèquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een figuren komen weer op dit topic af ... met complottheorieen, rare 4chan plaatjes en "hij ziet er links uit" ...
Dat bestaat ook hoor. Je hebt paleis het Loo en in dat bos erachter ligt het Oude Loo, daar zitten ze.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'
Jezus
dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Hier in Amsterdam gaat alles op het Museumplein gewoon door. Ik heb er geen zin meer in.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in het centrum van Zaltbommel en hoor het bandje nog lekker gezellige liedjes spelen op het podium.
Je weet best wat hier met 'allochtoon' wordt bedoeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?
Jij bent vrij dom he?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies, ben ik met je eens. Vanwege exact dezelfde reden.²
Vind ik niet. Ze weten dat ze plots het doelwit van een aanslag kunnen zijn, maar nu gebeurt het net voor haar neus en zijn er mensen overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
quote 'm dan nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Zeroku het volgende:
reactie op edit
Hoe onprofessioneel dat de kon. fam. in die bus gaat staan kijken trouwens.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Apogist het volgende:
[..]
beetje retarded???
het is zelfs in de persconferentie duidelijk gemaakt dat het een autochtone nederlandse man is !
Ja, maar dat is het KASTEEL. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat bestaat ook hoor. Je hebt paleis het Loo en in dat bos erachter ligt het Oude Loo, daar zitten ze.
ohja, zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef starla het volgende:
[..]
Dat weet ik. Er werd alleen geimpliceerd dat je aan de foto van die gast kon zien dat het een Nederlander was.
Ja, buitenlander. Dus iedereen die niet Nederlander is, zwart, geel rood, blank of bruin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Je weet best wat hier met 'allochtoon' wordt bedoeld.
- en of beeldmateriaal hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Stephan1237 het volgende:
0800 6070 voor als je een getuige was en wat verdachts zag
NOU EN?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'
Jezus
Lijkt me ook logisch. Alles opdoeken geeft nog veel meer rotzooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam gaat alles op het Museumplein gewoon door.
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouwquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik zie dat kindje nu pas achter aan de auto 'hangen'
Ja, deze toespraak van Balkenende kan ik echt goed waarderen. Is altijd wel moeilijk om zo spontaan een speech te geven.quote:
Dus de politie liegt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat de dader heeft kunnen zeggen dat het opzet was.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1540543.html
Gekeken naar de persconferentie?? Daar zeiden ze hetquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Achter die man hangt dat kindje hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouw
Klik
Die vrouw die zit is niet de vrouw/kind die aan die auto hing.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klik
Klopt. Maar ik kan me best voorstellen dat je als artiest er weinig zin in hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch. Alles opdoeken geeft nog veel meer rotzooi.
Denk dat dat een vrij menselijk reactie isquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoe onprofessioneel dat de kon. fam. in die bus gaat staan kijken trouwens.
ZOEK DEKKING, stelletje idioten
volgens de politie dus welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijktquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik zie dat kindje nu pas achter aan de auto 'hangen'
Hang 'm maar halfstok. Indrukwekkende toespraak van Beatrix inderdaad, ze begon ook met een zucht...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
ik ga de vlag nu maar ff binnen halen
offtopic: die heeft al leren lezen denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ze hebben toch al gezegd dat het een Nederlander is, Jezus leer lezen..
dat is weer een andere....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klik
Hier ook maar gedaan ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hang 'm maar halfstok. Indrukwekkende toespraak van Beatrix inderdaad, ze begon ook met een zucht...
Iedereen gaat eerst kijken, mensen zijn nieuwsgierig. Maar daarna gingen ze allemaal direct zittenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kun jij vanachter je computer beter beoordelen dan de politie die ter plaatse was en bij de dader zelf aanwezig was.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
dat vond ik ook opvallend jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijkt
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, buitenlander. Dus iedereen die niet Nederlander is, zwart, geel rood, blank of bruin.
Hiet viel mij wel enigsinds op dat er niet direct een stel beveiligers op Beatrix en andere leden van de Koninklijke familie dook.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hij blijft rustig en kijkt waar de auto heen gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is een momentopname man... Misschien kijkt hij wel naar iemand die schreeuwt, en dat hij een halve seconde later weer voor zich kijkt...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je verwacht een half uur geblaat?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De reactie van Beatrix is echt kort.²
Newsflash: Het zijn mensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jaa een grote foutquote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Digital-Love het volgende:
Zij die kerel van RTL nou net Daihatsu?
ROFLMAO..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh mijn god, het lijkt wel alsof de auto helemaal geen bestuurder heeft!
Blackgirl heeft gelijk! Het is een opgezet complot van de illuminatie en de vrijmetselaars met een androide van de planeet Nibiru die willen verhullen dat het eigenlijk al 2012 is en dat er in 1567 een complot is opgezet om drie jaar van de kalender te krabben om het volk dom te houden voor de komst van de reptilians!
Wat had je dan verwacht? Een toespraak alá Staten-Generaal?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De reactie van Beatrix is echt kort.²
Nou ik denk eerder dat ie 't nog niet in de gaten had omdat het allemaal zo snel ging.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hij blijft rustig en kijkt waar de auto heen gaat.
Ja, dat zei hijquote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Digital-Love het volgende:
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PVV gaat het maar over de veiligheid hebben.
Zou dat ook het geval geweest als het een allochtoon was geweest?
Ja.. echt blondquote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Digital-Love het volgende:
Nee, dan ging Wilders eerst even aftrekken en dan pas over veiligheid hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PVV gaat het maar over de veiligheid hebben.
Zou dat ook het geval geweest als het een allochtoon was geweest?
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Achter die man hangt dat kindje hoor...
Bij een andere foto zie je duidelijk het kindje, die vrouw en die man ervoor.
ik denk dat je het journaal kan bekijken op journaal 24 live kanaalquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand een site waar ik die toespraak van Beatrix nog kan bekijken?
Die auto ging vrij snel, de volgende seconde keek de agent wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je ziet dat die dood is?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
No shit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Vier doden en dertien gewonden bij incident Apeldoorn
APELDOORN (ANP) - Er zijn vier doden en dertien gewonden gevallen bij het incident in Apeldoorn, waarbij een auto inreed op het koninginnedagpubliek. Dat bleek tijdens een persconferentie over het incident. Vijf personen zijn zwaargewond, acht lichtgewond.
De automobilist reed tegen 12.00 uur met hoge snelheid door de wegafzettingen in Apeldoorn, net op het moment dat de open bus met daarin koningin Beatrix en haar familieleden passeerde. De auto sleurde diverse mensen mee.
De persconferentie werd gegeven door burgemeester Fred de Graaf van Apeldoorn, korpschef Annelore Roelofs van de politie Noord en Oost-Gelderland en hoofdofficier Ludo Goossens van het Openbaar Ministerie in Zutphen.
Waar zie je dat concert trouwens?quote:
Weet je wel hoe snel het allemaal is gegaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Canisfire het volgende:
Kijk Beatrix nu ...
Die vrouw zit er echt helemaal doorheen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
Het is wel juist die foto die je nu overal ziet in alle wereldpers. Staat tie mooi voor paalquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een momentopname man... Misschien kijkt hij wel naar iemand die schreeuwt, en dat hij een halve seconde later weer voor zich kijkt...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
die bewaker staat daar nog steedsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Is het wel zoek die grotere foto maar op, bovendien heeft die andere vrouw waar jij het over hebt haar schoenen aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Daarom denk ik dus dat het om een popuul met een psychose gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik begin steeds minder het idee te hebben dat dit een politieke daad was.
Hij reed hard hoor, het is secondenwerk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te gevenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix is zo aangeslagen, ik zou voor een directe switch zijn. Valt me zwaar tegen dat de nieuwe Koning (in potentie) nog geen (officiële) reactie heeft gegeven.²
Komt denk ik nog in de herhaling van nieuws bulletinsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand een site waar ik de toespraak van Beatrix nog kan zien?
er waren er meer met die kledingquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
link
bansheeboy is graag zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te geven
http://www.nos.nl/nosjour(...)t_koninginnedag.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand een site waar ik die toespraak van Beatrix nog kan bekijken?
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Digital-Love het volgende:
[..]
Weet je wel hoe snel het allemaal is gegaan?
dusquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar naam en adres van de dader staat zelfs op de CNN site.
Wacht maar tot jij zo oud bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kop van Beatrix zie, moet ik meteen denken aan die scene uit robocop waar die gast uit het zoutzuur stapt. Die heeft ook van dat enorm hangende vel.
beetje?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef mikerw het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.
Niet echt leesbaar. Leeftijd klopt wel...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar naam en adres van de dader staat zelfs op de CNN site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
kan best moeder en dochter zijn. veel refo's in Apeldoorn waarbij moeder en dochter bijna hetzelfde dragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
link
Topreactiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)t_koninginnedag.html
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Zeroku het volgende:
Komt Van Velzen aan: We gaan niet bij de pakken neerzitten toch
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef Shitney het volgende:
Ik heb de koningin nog nooit zo aangeslagen en emotioneel gezien, ze zag eruit alsof ze elk moment in tranen kon uitbarsten. En ze klonk alsof ze behoorlijk had lopen kettingroken, ze had helemaal zo'n piep in haar ademhaling. Zielig zeg, ik vond het al een drama (wie niet?) maar om de koningin zo te zien vond ik zelf ook wel heftig.
Soort gevalletje ontoerekeningsvatbaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef IJsblock het volgende:
4 doden en een soort aanslag op de koningin, gevalletje levenslang?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Foto van dader, vreemd, geschoren zijkanten hoofd...?
en dan een net blousje en truitje dragen?
Beetje vaag
foto:
Schokkend wel.Lees eensch terug voordat je de spuitelf gaat uithangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
Zout toch op zeg!!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Ja op 538 feest op Museumpleinquote:
Doe gewoon normaal..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
TBS lijkt me ook wel verstandigquote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef IJsblock het volgende:
4 doden en een soort aanslag op de koningin, gevalletje levenslang?
quote:
Ik stelde het als reactie op oO_BlackGirl_Oo die met haar foto's zat te ijlen "kijk kijk dit klopt niet! opgestroopte mouw, maar in de volgende foto was z'n arm bedekt!!!11!!! COMPL0t!"quote:Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh mijn god, het lijkt wel alsof de auto helemaal geen bestuurder heeft!
Blackgirl heeft gelijk! Het is een opgezet complot van de illuminatie en de vrijmetselaars met een androide van de planeet Nibiru die willen verhullen dat het eigenlijk al 2012 is en dat er in 1567 een complot is opgezet om drie jaar van de kalender te krabben om het volk dom te houden voor de komst van de reptilians!
houd toch eens op met het posten van dit soort gegevens!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon op nos.nlquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Komt denk ik nog in de herhaling van nieuws bulletins
Eensquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zout toch op zeg!!
Zeker te weten dat ze over een paar dagen, en Maxima ook, incognito naar de ziekenhuizen gaan waar de gewonden liggen. En dat ze contact houden met de getroffen families.
Maar Bea en consorten kunnen bij veel mensen nooit goed doen.
Sneu.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Gast staat met een rouwbandje op te treden op het museumplein![]()
![]()
quote:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is. Bij een psychose spreekt men van positieve en negatieve symptomen, positieve symptomen zijn symptomen die bij mensen zonder psychose niet voorkomen en negatieve symptomen zijn gedragspatronen die bij mensen zonder psychose wel voorkomen. Positieve symptomen kunnen zijn
wie weet dat dit wel een motivatie is om koninginnedag op WA's verjaardag te doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
Jij wilt echt héél graag dat het een allochtoon is, he.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
edit
er moet toch zeker worden nagedacht of het nog wel zo verstandig is om koninklijke familie zo los op straat te laten rondlopen. Nu zaten ze in de bus, maar als het eerder op de route was gebeurd, hadden ze ook net zo goed door de auto geschept kunnen zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
zuchtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef henkway het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/30/1241100175-720.jpg
vind dit nog wel de foto, die de situatie schetst
terug lezen is onmogenlijk met dit soort dingenquote:
Ik ben het wel met hem eens hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Zeroku het volgende:
Oh echt die Van Velzen moeten ze echt eens op laten flikkeren van dat podium, nog weer met z'n show must go on!
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kop van Beatrix zie, moet ik meteen denken aan die scene uit robocop waar die gast uit het zoutzuur stapt. Die heeft ook van dat enorm hangende vel.
wat een randdebielen kent ons landquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
Ja op een of andere manier doen heel veel mensen dat tegenwoordig. Die schrijven eens als is. Zal ook wel met de debilisering van Nederland te maken hebben.quote:
Ja, die heeft zich even heel snel heel populair gemaaktquote:
Daar krijgt ie wel levenslang voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Krambo het volgende:
BULLETIN -- REPORT: SUSPECT IN DUTCH QUEENS DAY ATTACK CHARGED WITH ATTEMPTING TO ATTACK THE ROYAL FAMILY.
Iemand met een psychose kan dat ook gewoon zeggen hoor. Het gaat om de beweegredenen. In mijn omgeving had ik iemand met een psychose die was opgenomen, bij mijn bezoek aan hem verzocht hij me met klem hem vrij te krijgen omdat hij wilde voorkomen dat Obama president van Amerika zou worden, hij wilde de wereld redden van Miles Dyson (néger uit Terminator II). Gasten met zulke waanbeelden zijn tot alles in staat, ik ben verbaasd dat probleemgevallen met psychotische patienten zelden voorkomen, in deze gradaties zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maar hij heeft al gezegd dat hij het met opzet heeft gedaan.
Ze blijven leuk heh,quote:
Het is kennelijk te moeilijk om te bedenken dat de dader dit zelf gedaan heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Handig gezegd hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Zeroku het volgende:
Komt Van Velzen aan: We gaan niet bij de pakken neerzitten toch
En dat rouwbandje ook nogquote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft zich even heel snel heel populair gemaakt
ja volkert van der graaf heeft ook maar 2 uurtjes geschoffeld hequote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar krijgt ie wel levenslang voor.
Voor die 4 doden, was dat nog maar te betwijfelen.
Als er op jou een aanslag gepleegd (geprobeerd) wordt reageer je erg nuchter?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Ja helaas hebben we mensen zonder een greintje respect en gevoel'.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
wat een randdebielen kent ons land
echt, hoe je dat uit je toetsenbord krijgt...
Even mailen met zijn allen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef IJsblock het volgende:
Wat me ontzettend dwarszit, is dat een zender als 538 toch doorgaat met hossen en feesten.....
Laat weer heel wat medeleven zien tov de nabestaanden, ondanks dat ze het programma inkorten,
doe het dan goed en trek die teringstekker er gewoon uit, wat voor een gevoelloze kutzender ben je dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat 538 ook wel de opdracht heeft gekregen om gewoon door te gaan. Als er 100.000 mensen teleurgesteld en boos naar huis moeten worden gestuurd krijg je misschien wel rare taferelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef IJsblock het volgende:
Wat me ontzettend dwarszit, is dat een zender als 538 toch doorgaat met hossen en feesten.....
Laat weer heel wat medeleven zien tov de nabestaanden, ondanks dat ze het programma inkorten,
doe het dan goed en trek die teringstekker er gewoon uit, wat voor een gevoelloze kutzender ben je dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Zuur wijf ben jij.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Die komt alweer bijna vrij volgens mij.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef snowgoon het volgende:
[..]
ja volkert van der graaf heeft ook maar 2 uurtjes geschoffeld he
Ik denk dat 538 het ook doet zodat mensen zelf in groepjes kunnen wegtrekken en niet allemaal tegelijk weg gaan en zo voor chaos zorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef IJsblock het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |